Jullie staan al vol? wauwww, dat is snel gegaan, maar verbaast me niks :-D
Mijn merrie staat bij jou aan de overkant haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Komeropterug schreef:Manege Pothoven in Apeldoorn.
Ze streven naar zo veel mogelijk uren buiten, zomer en winter(weide). Mooie accommodatie met fijne mensen.
nine1987 schreef:Ons stalgenootje gaat haar paard aan huis zetten, dus zij gaat ons verlaten..
We zoeken een gezellige stalgenoot die ook van buitenritten houdt, of een gepensioneerd paard heeft..
De complete advertentie met foto's en filmpje staan op Facebook op stalling en weidegang Gelderland..
[ [url=m/OybAIx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Montgri schreef:Opzoek naar een stalling regio Apeldoorn. Ik kom niet uit de regio, geen idee waar ik moet beginnen.
Voor een oude koudbloed merrie, zeer onderdanig, bedoeling dat ze hier der oude dagen slijt en hierna niet meer verhuist. Voorkeur 24/7 buiten of stal met uitloop voor snachts. Bijvoorkeur een zeer kleine rustige kudde. Ik wandel nog wel consequent met der, dus nog wel ‘actief’ en vaak aanwezig op stal.
Liefst een prive weitje/paddock bij iemand, wil dan ook best alle taken/kosten verdelen!
Montgri schreef:nine1987 schreef:Ons stalgenootje gaat haar paard aan huis zetten, dus zij gaat ons verlaten..
We zoeken een gezellige stalgenoot die ook van buitenritten houdt, of een gepensioneerd paard heeft..
De complete advertentie met foto's en filmpje staan op Facebook op stalling en weidegang Gelderland..
[ [url=m/OybAIx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze zag ik inderdaad voorbij komen en sprak mij erg aan... Alleen ruin, ik heb een merrieik kan alsnog wel vragen of merrie oke is.