Pensionstalling amsterdam?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:59

_Nelleke_ schreef:
FCSA, ik ben alweer 3,5 jaar weg uit hilverzicht. Vond het een hele fijne stal en voor mensen uit de omgeving Hilversum echt een aanrader maar je moet wel een paard hebben die de kaas niet van z'n brood laat eten.

Bij mij was uiteindelijk de afstand + files het grootste struikelblok. Ik sta sindsdien naar volle tevredenheid op de Middenhoeve in Amstelveen. Zie voor meer info ook mijn eerdere posts in dit topic.

Fijn dat je een goede plek hebt gevonden die iets dichterbij is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 14:23

Iemand die nog stallen weet in oostzaan? €200 ongeveer? Inclusief binnen/buitenzetten?

Keet

Re: Pensionstalling amsterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 14:41

Bevalt het niet waar je nu staat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 16:31

Zoek voor de zomer eigenlijk al wat. Dus ook met 24/7 buiten op genoeg land. :)

Waar ik nu sta hebben ze daar niet genoeg voor.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 10:13

Geloof niet dat ze goedkoper als 200 hebben in die omgeving......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 10:57

Ik heb het heulke gecontacteerd, hun zijn €160. Dus hoop dat hun in de zomer dan eventueel een plekje hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 16:11

Eventueel mag het ook wel eerder.. Heb vandaag te horen gekregen dat er geen mogelijkheid is om mijn paard met een ander paard samen te krijgen, reden via PB.

Ik zoek dus een stalling in Oostzaan (wil graag rondom het Twiske blijven). Grote stallen (paard is net geen 175), dagelijks buiten (moet worden gedaan of in rooster), paarden moeten samen in een paddock kunnen of groep en moeten op stro staan.

Budget ongeveer 200-250. Ik ben afhankelijk vd scooter dus zoek niet veel verders. Ik ken het Heulke, en ben heel tevreden op mijn huidige stalling, maar doordat die dus niet samen kan staan ben ik genoodzaakt toch wat anders te zoeken ben ik bang, hecht hier veel waarde aan. Om er nu een shetlander bij te nemen voor dat vind ik ook niet echt te doen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 16:18

Ik ben nog wel opzoek naar een plekje voor een shet. Wel een merrie :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 16:42

Daar kan ik je niet mee helpen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:08

Beloven schreef:
Eventueel mag het ook wel eerder.. Heb vandaag te horen gekregen dat er geen mogelijkheid is om mijn paard met een ander paard samen te krijgen, reden via PB.

Ik zoek dus een stalling in Oostzaan (wil graag rondom het Twiske blijven). Grote stallen (paard is net geen 175), dagelijks buiten (moet worden gedaan of in rooster), paarden moeten samen in een paddock kunnen of groep en moeten op stro staan.

Budget ongeveer 200-250. Ik ben afhankelijk vd scooter dus zoek niet veel verders. Ik ken het Heulke, en ben heel tevreden op mijn huidige stalling, maar doordat die dus niet samen kan staan ben ik genoodzaakt toch wat anders te zoeken ben ik bang, hecht hier veel waarde aan. Om er nu een shetlander bij te nemen voor dat vind ik ook niet echt te doen.

Piet rep?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:06

Eventueel wil ik ook wel naar Heemskerk toe maar daar vind ik helemaal niks ben ik bang :p

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 19:26

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 19:38

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 18:42

Ik ga per 1 feb verhuizen van stal.

Dan zou er op mijn huidige stalling 1 vrij komen. Misschien hebben mensen hier wel interesse?

Stal van 3x3,5 met mogelijkheid om over de staldeur te kijken.
Dagelijks in de paddock van 8-5 ongeveer, zomers weide (kan in een groep als het geen speels paard is)
Paarden staan op stro, krijgen kuil (hooinet verplicht)
10 min stappen van het twiske
Kleine bak om in te longeren/rijden
Kleinschalig (4 andere eigenaren)

Het kost 210eu incl mesten (ma-vrij) en krachtvoer en 185eu incl alleen krachtvoer. Binnen en buitenzetten doen hun zelf.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 20:05

Kreeg net bericht dat ze bij jullie geen plaats hadden :p
Maar dat vind ik beetje veel voor een shet :)

Edit: had toch een bericht van ze. Maar blijft te duur voor een shetje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 20:42

Heb het ook pas vanavond gemeld dat ik weg ga.

kfoppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:39

Ik ben ook nog opzoek naar een stal in de buurt van Amsterdam. Hebben jullie nog ideeën? Ruime stallen waar de paarden in de stal contact kunnen maken (tralies of half hoge muren, geen helemaal dichte muren waardoor ze elkaar niet kunnen zien/aanraken) met de mogelijkheid om overdag buiten te staan (paddock en/of weiland). Het liefst een binnenbak maar sowieso een buitenbak, ook de mogelijkheid om buiten te rijden (Amsterdamse bos is ideaal), het is niet erg als ik hier even voor over de weg moet. Zelf uitmesten is mogelijk maar dit mag ook door stal gedaan worden. Prijs maakt niet uit, zolang deze in verhouding is met de faciliteiten en service. Het zou fijn zijn als het met het openbaar vervoer bereikbaar is maar dit is geen vereiste.

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:56

kfoppe schreef:
Ik ben ook nog opzoek naar een stal in de buurt van Amsterdam. Hebben jullie nog ideeën? Ruime stallen waar de paarden in de stal contact kunnen maken (tralies of half hoge muren, geen helemaal dichte muren waardoor ze elkaar niet kunnen zien/aanraken) met de mogelijkheid om overdag buiten te staan (paddock en/of weiland). Het liefst een binnenbak maar sowieso een buitenbak, ook de mogelijkheid om buiten te rijden (Amsterdamse bos is ideaal), het is niet erg als ik hier even voor over de weg moet. Zelf uitmesten is mogelijk maar dit mag ook door stal gedaan worden. Prijs maakt niet uit, zolang deze in verhouding is met de faciliteiten en service. Het zou fijn zijn als het met het openbaar vervoer bereikbaar is maar dit is geen vereiste.

Stal Wennekers, heeft alles waar je om vraagt. Keus uit zelf uitmesten of service. 5 min stappen van het Amsterdamse bos

kfoppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:37

gewoonmarie schreef:
kfoppe schreef:

Stal Wennekers, heeft alles waar je om vraagt. Keus uit zelf uitmesten of service. 5 min stappen van het Amsterdamse bos

Kunnen ze bij wennekers overdag dan ook naar buiten? Ook in de winter?

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:45

Nakita's is ook een optie. Ze worden daar een aantal uur buiten gezet en daarnaast kun je onderling ook iets regelen met paddocks.

kfoppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:51

FCSA schreef:
Nakita's is ook een optie. Ze worden daar een aantal uur buiten gezet en daarnaast kun je onderling ook iets regelen met paddocks.

Dankjewel! Ik hoop iets te vinden waar grotere stallen zijn, ik vind 3x3m te klein als ze een groot gedeelte van de dag binnen staan. Ook vind ik het jammer dat ze alleen maar individueel de wei op mogen. Verder ziet het er leuk uit en ik zal het zeker onthouden.

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:55

De stallen zijn wel helemaal open aan 1 kant, waardoor ze veel ruimte hebben om met hun hoofd uit de stal te staan. Maar je hebt gelijk hoor, het is vrij klein. Andere stallen om naar te kijken:

- stal bouwman
- kelyna
- manege de jong
- Willig (Abcoude)
- Stal ouderkerkerplas

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:56

Als s winters buiten en veel contact een vereiste is zou ik de Jong overslaan

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 18:03

aks je bij Wennekers je eigen land hebt, kan je hem erop zetten wanneer je wil.