Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amorosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 16:12

Bonnelover schreef:
ZozoChanel schreef:
Wel, ik heb eigenlijk nooit slechte ervaringen gehad met Divoza. Ze zijn altijd erg schappelijk, ook als er dingen stuk zijn of beschadigd, zoals beugelriemen, die liet ik zien (leer was geschaafd) en kreeg gelijk nieuwe mee.
De zadelpasservice laat wat te wensen over en je moet goed kijken als je er een zadel koopt nieuw of 2e hands, dat deze goed is, niet scheef etc en naar een echte zadelmaker brengen.

Door een MOD :P op m'n vingers getikt dus aangepaste tekst.

Zadel zou ik daar nooit kopen, of gelijk laten nakijken door een ECHTE zadelmaker. Heb al zo vaak gezien dat het niet gaat. Ooit zelf een zadel met hele scheve kussens meegekregen. En ook aanpassen van zadel doen ze zonder ooit je paard maar te hebben gezien.

Ehm.. waarom quote je mijn tekst precies?
Wel vervelend dat jij en sommige mensen slechte ervaringen hebben met Divoza en hun personeel.

Roquen

Re: Divoza ervaringen gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 20:49

Ik heb wisselende ervaringen, maar laatst had ik zeker een positieve! Ik was nog op zoek naar een winterrijbroek, maar toen ik aan kwam bij de Divoza hadden ze net de zomercollecties in de rekken hangen. (Het was buiten overigens nog steenkoud...) Maar ze hebben voor mij netjes de broek opgezocht in het magazijn, zodat ik kon passen. Ze hadden ook nog een andere kleur mee genomen, en een maatje groter voor als de maat niet klopte! Helemaal super!

MickeyN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:14

Ik heb altijd goede ervaring met divoza gehad! Maar wat er niet is kan nog komen natuurlijk

no--a

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 11:07

Tot nu toe hier ook alleen positieve ervaringen met Divoza! Alles wordt netjes geleverd en vragen worden snel beantwoord (via mail). Ook in de winkel positieve ervaringen!

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 11:40

Hier eigenlijk alleen maar goede ervaringen met Divoza. zowel winkel als webshop.

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 13:34

Ik heb tegenwoordig ook wel goede ervaringen met Divoza, eerder met bestellen (niet op de site maar echt iets in de winkel bestellen) wel slechte ervaringen gehad.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 15:03

Ook ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad. Ik kom vaak in Zoetermeer, moet wel zeggen dat ik niet veel hulp o.i.d. vraag aan het personeel maar over het algemeen vind ik ze wel vriendelijk. Ook via internet geen problemen gehad, ik heb ooit een onderdeken voor mijn verzorgpaard besteld en die had ik gelijk de volgende dag binnen.

Ik moet wel zeggen dat ik tot nu toe alleen dingen kocht die op voorraad waren. Dus niet bestellen in de winkel, en reparaties heb ik ook geen ervaringen mee.

Lisanne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 14:42

wisselende ervaringen hier..

rijbroek en laarzen besteld en betaald via ideal.
Kreeg laarzen gewoon binnen maar rijbroek naar 2 weken nog niets overgehoord en stond in mijn bestellingen als bezorgd. Gebeld en ze gingen het uitzoeken. Weer een week gewacht en zelf maar weer gebeld hadden helemaal geen notitie staan maar ging het meteen regelen. Broek toen ook 2 dagen later binnen.

Later weer een bestelling gehad en toen niks a.d. hand. Keurig mailtje gehad dat een product nog niet leverbaar was maar die kreeg ik enkele dagen nagestuurd.

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 15:01

Kom er redelijk vaak, rij er dagelijks langs en dan bedenk je nog wel eens dingen die je nodig hebt ;) Heb zowel hele positieve als hele negatieve als hele negatieve ervaringen, alsook gewoon stomme dingen van het winkelpersoneel...
Ik had een bestelling geplaatst op internet om op te halen, duurde het enorm lang tot ik een bevestiging kreeg dat het er was. En dan blijven volhouden dat ze al 3x gebeld hebben. Alsof we tegenwoordig geen gemiste gesprekken op onze mobiel kunnen zien... Maar ook een keer gehad dat ik iets gekocht had wat uit assortiment gehaald was en dan niets laten horen. Als je zelf niet belt, hoor je ook niets..

Ik heb twee van mijn dekens daar laten wassen en repareren, blijkbaar was een van de kaartjes van de dekens en dacht de dame die mij hielp dat de prijs voor beide dekens was. Ik nog tot tweemaal toe geprobeerd om te vertellen dat die prijs per deken was, maar ze was er van overtuigd. Nou, dan neem ik hem wel mee hoor voor die prijs ;)

Ik had Jodphers, welke na een maand of twee gekke kringen begonnen te tonen onder het leer. Net alsof er ringworm onider zat om het maar even uit te leggen. Ik heb daar in de winkel direct mijn schoenen (die ik aanhad) mogen ruilen voor nieuwe en liep weer blij de winkel uit.

Al met al gaat het doorgaans wel prima, zijn makkelijk met ruilen en garantie etc. maar je kunt wel merken dat ze erg groot zijn :(

jujujujulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 13:02

weet er iemand wanneer de spullen afgeleverd worden? hiermee bedoel ik uur? want voor 5 uur is er niemand thuis bij ons

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 13:59

Dat hangt niet van de Divoza af maar meer van je adres. Die zijn namelijk ingedeeld in vaste routes, zodat pakketjes vaak wel rond dezelfde tijd bij je worden afgeleverd. Bij mij is dat vaak rond 4 uur maar ik ken ook mensen bij wie het om 10 uur 's morgens komt. Ik denk wel dat de kans groot is dat ze voor 5 uur bij je op de stoep staan, maar dan vind je vanzelf een briefje in de brievenbus.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 16:29

Hier niets meer dan lof over Divoza (Heteren) :)
2 maanden geleden laarzen gekocht, heb er heel veel moeten passen en de medewerkster was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Bij gebruik bleek dat van 1 laars het flapje achter de rits dun en kort was waardoor het steeds vast loopt als ik niet op let.
Vandaag daar eindelijk mee terug kunnen gaan, en kreeg aangeboden om de helft van het aankoopbedrag terug te krijgen en de laarzen kon ik gewoon houden.
Al met al een i.m.o. zeer nette oplossing :)

Burtzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 16:44

Divoza is mijn lievelingswinkel! :j
3 keer geweest en hele goede ervaringen, dus als ik veel spullen nodig heb , ga ik er zeker weer heen!

Sacrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:51

Ik heb nooit problemen gehad met divoza, maar heb dingen voor het paard altijd in de winkel gekocht zodat ik zelf kon nameten. Wel is de "voor 7 uur besteld, volgende dag in huis" bullshit, ik moest drie dagen wachten. Maar dat is natuurlijk niet zo'n groot probleem :P

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:55

Kan niet zeggen dat het echt mijn winkel is.. Heb zelf meer met epplejeck, maar de ervaring met Divoza is over het algemeen wel goed, hoef ook maar te bellen als er iets is met het zadel van m'n verzorgpaard en het word echt zo snel mogelijk geregeld! Vorige keer was er een singelstoot afgeknapt binnen 2 uur was alles geregeld had gebeld kon direct terecht en liep even later weer met 4 nieuwe singelstoten naar buiten, terwijl ik ook wel veel mensen heb horen klagen over de tijdsduur daarvan.

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 00:15

vandaag wel weer een goede ervaring in de winkel, mijn beugelriemen waren behoorlijk ongelijk, en werden zonder enige twijfel vergoed, mocht er ook iets anders voor uitzoeken dus heb dat maar gedaan :)
maar klantvriendelijkheid van de andere medewerker, daar hebben ze echt niet van gehoord in de winkel in leek := ze stond serieus met haar rug naar me toe om dan toch maar antwoord te geven op mijn vraag over de BR PRO max beschermers, waar ze meteen al tot de conclusie kwam dat onder alle beschermers de pezen warm worden, en ik had toch de verkeerde maat in mijn handen dus ik moest zelf nog maar even kijken.. uh pardon? je kent het hele paard niet eens :')

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:47

Hier vandaag een positieve ervaring met Divoza leek. Ik wilde voor mijn paard een hoefschoen kopen om haar hoef in te weken ivm straalkanker. Toen ik vroeg wat nou de juiste maat was (had uiteraard wel netjes zelf opgemeten :D) bleek de medewerker een beter idee te hebben. Hij had daar zelf ook ervaring mee, en nu heb ik dus een hoefzak gekocht (a 10 euro ipv de 40 euro voor de schoen). Hij gaf ook nog de tip om even een onderlap om het been te doen, om schaafwondjes te voorkomen. Erg netjes dus! Bij de kassa gaf een andere medewerker ook nog even netjes aan dat het wel handig is om even wat om het been te doen.

Edisons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:59

Ik ben er erg over te spreken, leuke kleding, voor ieder wat wils :)

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:16

Vind het een leuke zaak, en koop er vaak spulletjes. Maar laatst had ik een rijbroek besteld in de uitverkoop, en die zouden ze onder rembours verzenden. Ik heb dus geduldig gewacht op m'n broek, na 2 weken wachten toch even gebeld. Bleek dat de rijbroek uit voorraad was.. Ik mocht voor dat geld een andere broek uitzoeken maar ik heb de bestelling geannuleerd omdat ik die andere broeken voor die kleine prijs niet mooi vond.

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:54

Ooit 1 keer in een Divoza geweest (zitten niet erg dichtbij) en heb er inderdaad heerlijk kunnen winkelen. Gisteren heb ik via internet een bit besteld, deze was beperkt op voorraad en er staat bij dat hij binnen 7 dagen (staat geen WERKdagen) verstuurd wordt. Ik ben erg benieuwd :) Inmiddels een mailtje gekregen over de huidige status van mijn bestelling, er staat een kopje bij met "status vervoerder", komt hier meer informatie bij te staan als hij verzonden wordt zodat ik ongeveer weet wanneer ik hem kan verwachten?

Mr_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 14:44

Ervaring met Divoza.. hm daar kan ik helaas in negatieve zin over meepraten..

Wij wilden via Divoza een Rossner Amerika dressuurzadel gaan kopen.(Aangezien we niet zo'n groot budget hebben en dit zadel door meerdere mensen werd aangeraden wilden we de gok wagen.) Via de website van Divoza een formulier ingevuld met adres, telefoonnummer, alle informatie over het paard, om welk zadel het ging enz. Werden we teruggebeld door de zadelmaker wat het adres is. Dat was het begin nog maar..
De zadelmaker kwam en bleek niet het juiste paszadel mee te hebben. Wel een hele bus bol, maar niet de juiste boommaat i.c.m. juiste inch. Terwijl we dat expliciet hadden doorgegeven. Dat we graag de kleur bruin wilden zien, en ze alleen maar zwart meenam was nog te begrijpen.
Vervolgens alles toch maar aangemeten, konden een ander zadel inruilen, dus alles verder geregeld.
Blijkt dat we het zadel op moeten halen in een filiaal van Divoza.(voor ons ook niet naast de deur)
Dus wij daar naar toe. Hebben ze een oud zadel uit de winkel genomen, van een oude collectie(was te zien aan de kleur) en wilden die ons verkopen. Daarnaast was de boommaat van dat zadel niet goed, en hebben ze die dus laten vermaken.(zonder ons daarvan op de hoogte te stellen)
Dat was voor ons de druppel. We hebben het zadel daar gelaten, ons oude zadel mee terug genomen en boos maar vooral teleurgesteld hebben we de Divoza de rug toegekeerd..

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:16

Na wat negatieve ervaringen heb ik weer iets goeds bij divoza meegemaakt.
Met 2e pinksterdag een samshield cap die binnen zeven dagen leverbaar was, extra voering en onderlappen (beide direct leverbaar) via internet besteld .
Gister had ik de onderlappen en extra voering al binnengekregen maar vandaag kwam tot mijn grote verassing de pakketdienst weer aan de deur met mijn cap. Super dat ze die cap dus zo snel al konden leveren aan mij :)

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:21

Dinsdag avond laat een deken bestelt, levertijd 3 dagen. Daarmee de hoop hem vrijdag of zaterdag dan geleverd te krijgen.
Stond er woensdag bij mijn bestelling dat het 7-10 dagen ging duren.
Dus belletje maar divoza: het werdt waarschijnlijk maandag maar hij ging zijn best doen.
Donderdag pakketje met mijn deken!

Top top top dus!

Kinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 18:30

Divoza is snel en nauwkeurig vind ik, je kunt ze wel vertrouwen :)
DOEN DOEN DOEN zou ik zeggen! :D
Succes!

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 15:18

Kinaa schreef:
Divoza is snel en nauwkeurig vind ik, je kunt ze wel vertrouwen :)
DOEN DOEN DOEN zou ik zeggen! :D
Succes!

Bij mij dus niet!

Ik was zondag op wedstrijd geweest, mijn witte rijbroek is daar gesneuveld. Aangezien ik werk en deze week geen tijd had om naar een winkel te gaan dacht ik dan maar een broek te bestellen bij Divoza. (Heb zaterdag én zondag wedstrijd)

Zondag avond om 20u besteld. Jeej, ik kreeg er gratis een regenjasje bij. Wat fijn! Broek zou normaal de 28e geleverd worden.

28e .. Niets
29e .. Niets

Vandaag.. JAA! Pakketje! Ik doe het open.. Enkel de gratis regenjas en GEEN broek!

Ik moet zaterdag én zondag op wedstrijd en nu zit ik hier dus zonder broek!

Ik heb hen een mailtje gestuurd, voorlopig nog onbeantwoord. Maar zoiets vind ik dus niet kunnen. Als er op hun site staat dat de producten op bv. de 28e geleverd worden, dan moet dat ook maar. En liefst met alles er in.