Bonnelover schreef:ZozoChanel schreef:Wel, ik heb eigenlijk nooit slechte ervaringen gehad met Divoza. Ze zijn altijd erg schappelijk, ook als er dingen stuk zijn of beschadigd, zoals beugelriemen, die liet ik zien (leer was geschaafd) en kreeg gelijk nieuwe mee.
De zadelpasservice laat wat te wensen over en je moet goed kijken als je er een zadel koopt nieuw of 2e hands, dat deze goed is, niet scheef etc en naar een echte zadelmaker brengen.
Door een MODop m'n vingers getikt dus aangepaste tekst.
Zadel zou ik daar nooit kopen, of gelijk laten nakijken door een ECHTE zadelmaker. Heb al zo vaak gezien dat het niet gaat. Ooit zelf een zadel met hele scheve kussens meegekregen. En ook aanpassen van zadel doen ze zonder ooit je paard maar te hebben gezien.
Ehm.. waarom quote je mijn tekst precies?
Wel vervelend dat jij en sommige mensen slechte ervaringen hebben met Divoza en hun personeel.
op m'n vingers getikt dus aangepaste tekst.
Heb zowel hele positieve als hele negatieve als hele negatieve ervaringen, alsook gewoon stomme dingen van het winkelpersoneel...

ze stond serieus met haar rug naar me toe om dan toch maar antwoord te geven op mijn vraag over de BR PRO max beschermers, waar ze meteen al tot de conclusie kwam dat onder alle beschermers de pezen warm worden, en ik had toch de verkeerde maat in mijn handen dus ik moest zelf nog maar even kijken.. uh pardon? je kent het hele paard niet eens
) bleek de medewerker een beter idee te hebben. Hij had daar zelf ook ervaring mee, en nu heb ik dus een hoefzak gekocht (a 10 euro ipv de 40 euro voor de schoen). Hij gaf ook nog de tip om even een onderlap om het been te doen, om schaafwondjes te voorkomen. Erg netjes dus! Bij de kassa gaf een andere medewerker ook nog even netjes aan dat het wel handig is om even wat om het been te doen.