Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiko schreef:Koliek is verschrikkelijk. Mijn oude merrie heeft het vaak gehad maar dan door het gras meestal. Helaas is koliek bij haar einde geworden maar toen was ze 26.
Hier geef ik 3x daags en in de winter 4x. Mijn merrie heeft haar hooi niet eens op van de avond ervoor of als ik in de avond kom voeren. Mijn shet wel maar haar hobby is eten. Die staat tegenwoordig met graasmasker anders ontploft ze.
Zal pas eind september zijn dat ik hem ga afspenen. Dan is hij een half jaar. Denk dat ze minimaal een maand gescheiden moeten zijn. Dus zal om 1-1,5/2 maand(en) gaan. Maar wil wel dat ze lekker buiten komt. Ze staat nu ook van 9 tot 5 buiten.
Kaitlyn schreef:Mijn paard zat ook ramvol zand, maar daar is het echt een gebrek bij geworden. Die is in de wintermaanden gedoemd met masker op in de paddock. 1x opereren vind ik wel genoeg.![]()
Ook als ze onbeperkt beschikking heeft over hooi blijft ze zand vreten, behalve als ze op de wei staat.
wendyh schreef:Captain schreef:Iemand nog een goede hoefsmid (alleen bekappen nodig) die plek heeft voor 2 paarden in Ede? Wij vallen helaas nét buiten het gebied van mijn huidige hoefsmid.
Kim van Batenburg
Komt uit Putten maar heeft meerdere klanten in Ede.
Iccc schreef:Ik zag het voorbij komen idd, geen idee hoeveel weidegang ze hebben. Hoorde een stalprijs van 410
SusanH schreef:Klopt maar het staat er nu alsof je er zo heen stapt met je paard. Dat is niet zo.
schaapie18 schreef:Weer iemand waar dit is?:
Stallen vrij in Harskamp/Wekerom
- Stallen 3x3 met stro
- Volpension
- 2x per dag brok
- 2/3x per dag hooi
- 6 tot 7 uur per dag buiten, ook in de winter
- Grote weilanden
- Buitenbak met verlichting 20×40
- Ruime kasten
- Poets/wasplaats met warm en koud water
- Toilet aanwezig