Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLianneeee schreef:ik sta zelf op stal van Gils in Dorst/Rijen. Daar komen ze zo'n 6 uur per dag buiten, ook met slecht weer. Helaas geen weides, maar (ruime) paddocks. Wel hebben ze echt ruime en lichte stallen, een grote binnenbak, overdekte longeercirkel en buitenbak. Boswachterij dorst is vlak bij. Wel jammer van de weidegang.
Vleddertje1 schreef:Stal steenoven misschien een optie? Er zijn best veel mogelijkheden in die omgeving...anders gewoon eens rondrijden..
Nies_ schreef:xLianneeee schreef:ik sta zelf op stal van Gils in Dorst/Rijen. Daar komen ze zo'n 6 uur per dag buiten, ook met slecht weer. Helaas geen weides, maar (ruime) paddocks. Wel hebben ze echt ruime en lichte stallen, een grote binnenbak, overdekte longeercirkel en buitenbak. Boswachterij dorst is vlak bij. Wel jammer van de weidegang.
Noem jij dat ruim? Ik noem het nauwelijks groter dan een stal![]()
Ik was vandaag bij Decurion Stables, zij zitten in het oude pand van Hippisch Centrum Hulten. Hele vriendelijke mensen, 4x per dag ruwvoer, dekens wisselen etc ook mogelijk. Misschien een toevoeging voor dit topic.
Nies_ schreef:xLianneeee schreef:ik sta zelf op stal van Gils in Dorst/Rijen. Daar komen ze zo'n 6 uur per dag buiten, ook met slecht weer. Helaas geen weides, maar (ruime) paddocks. Wel hebben ze echt ruime en lichte stallen, een grote binnenbak, overdekte longeercirkel en buitenbak. Boswachterij dorst is vlak bij. Wel jammer van de weidegang.
Noem jij dat ruim? Ik noem het nauwelijks groter dan een stal![]()
Ik was vandaag bij Decurion Stables, zij zitten in het oude pand van Hippisch Centrum Hulten. Hele vriendelijke mensen, 4x per dag ruwvoer, dekens wisselen etc ook mogelijk. Misschien een toevoeging voor dit topic.
casperzazoe schreef:Nies_ schreef:Ik was vandaag bij Decurion Stables, zij zitten in het oude pand van Hippisch Centrum Hulten. Hele vriendelijke mensen, 4x per dag ruwvoer, dekens wisselen etc ook mogelijk. Misschien een toevoeging voor dit topic.
Zit hier Morten Djupvik niet in? Zou m'n stalling niet willen delen met een professionele springruiter die zoveel paarden op een dag rijdt etc
Dayanara schreef:raket schreef:Ik sta in ulvenhout op een kleine stal op de lijst.
Stal heeft bij mijn weten geen naam.
Ik ga nog wel in het hooikoortsseizoem heen om te voelen of het acceptabel is. Er staan 3 mensen voor me op de lijst.
Is dat bij Toon toevallig?
Veraaaaah schreef:Ruitersportcentrum Breda? Ik sta daar nu iets langer als 2 jaar en bevalt prima! In de zomer weidegang, ‘s winters op de paddock. Prima binnenbak, prima buitenbakken, dicht bij het bos en een gezellige kantine!
casperzazoe schreef:Niet helemaal ontopic maar aangezien jullie allemaal uit de buurt komen, wie hebben jullie als hoefsmid? Ben het nummer van die van mij kwijt geraakt en krijg hem met geen mogelijkheid online gevonden. Aangezien het altijd erg lang duurde voordat hij tijd had, vind ik een andere niet erg. Het is simpel bekappen dus het liefst niet een te dure. Iemand die in Gilze komtdankjulliewel alvast!
casperzazoe schreef:Niet helemaal ontopic maar aangezien jullie allemaal uit de buurt komen, wie hebben jullie als hoefsmid? Ben het nummer van die van mij kwijt geraakt en krijg hem met geen mogelijkheid online gevonden. Aangezien het altijd erg lang duurde voordat hij tijd had, vind ik een andere niet erg. Het is simpel bekappen dus het liefst niet een te dure. Iemand die in Gilze komtdankjulliewel alvast!
Kayleigh327 schreef:casperzazoe schreef:Niet helemaal ontopic maar aangezien jullie allemaal uit de buurt komen, wie hebben jullie als hoefsmid? Ben het nummer van die van mij kwijt geraakt en krijg hem met geen mogelijkheid online gevonden. Aangezien het altijd erg lang duurde voordat hij tijd had, vind ik een andere niet erg. Het is simpel bekappen dus het liefst niet een te dure. Iemand die in Gilze komtdankjulliewel alvast!
Erik Verloo!
Ben ik echt super tevreden over, neemt zijn tijd en is ook heel geduldig en rustig bij paarden die wat onzeker zijn of nog heel jong zijn!
Ik zit in Breda, en weet dat hij regelmatig in Waalwijk zit dus Gilze zal ook op de route liggen!