Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ghostattack schreef:Als ik dan ooit een paard in Amsterdam moet stallen, dan zal ik waarschijnlijk voor Wennekers gaanIk ben er nog nooit geweest, maar dat massale zou mij niet uitmaken. Lijkt me ook ontzettend fijn dat er zoveel binnen- en buitenbanen zijn.
Pipodipo schreef:Willig ken ik wel, maar ik vind de sfeer daar nogal onaangenaam. Molen en longeerbaan zijn ook niet overdekt en dat maakt het toch weer minder aantrekkelijk. En ook niet onbelangrijk: de weg ernaartoe is niet zo fijn, ik vraag me af hoe die is met sneeuw en vorst.
Ghostattack schreef:Als ik dan ooit een paard in Amsterdam moet stallen, dan zal ik waarschijnlijk voor Wennekers gaanIk ben er nog nooit geweest, maar dat massale zou mij niet uitmaken. Lijkt me ook ontzettend fijn dat er zoveel binnen- en buitenbanen zijn.
Gaucho schreef:Sta zelf met veel plezier op Wennekers; bied mij binnen de mogelijkheden hier in de randstad de meeste vrijheid om mijn paard te houden op de manier die ik wilPaard heeft het ook echt naar zijn zin hier.