De volgende dag lag inderdaad mijn pakketje in de bus. Dreigen helpt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amanda schreef:Tot nu toe naar tevredenheid geleverd gekregen.
Een tijdje terug heb ik per ongeluk een te kleine maat vliegenmasker besteld. Ik heb toen gevraagd of ik ze om kon ruilen. Dat kon. Dus ik heb de grote teruggestuurd. Nog geïnformeerd of ik nog verzendkosten moest betalen. Nu een maand later nog steeds niets en ook geen reactie op mijn mails. Inmiddels heb ik wel een ander masker, maar ik zou deze toch graag nog willen hebben. Jammer.
superpony schreef:Ze stonden afgelopen week van woe tm zondag gewoon op KNHS met de stand.
Amanda schreef:Amanda schreef:Tot nu toe naar tevredenheid geleverd gekregen.
Een tijdje terug heb ik per ongeluk een te kleine maat vliegenmasker besteld. Ik heb toen gevraagd of ik ze om kon ruilen. Dat kon. Dus ik heb ze teruggestuurd. Nog geïnformeerd of ik nog verzendkosten moest betalen. Nu een maand later nog steeds niets en ook geen reactie op mijn mails. Inmiddels heb ik wel een ander masker, maar ik zou deze toch graag nog willen hebben. Jammer.
En nog steeds geen reactie, dus opnieuw een mail gestuurd met het verzoek de maskers op te sturen of mijn geld terug te storten.
Amanda schreef:Geen mail terug, maar ik krijg net wel een mail van Post NL dat mijn bestelling van UHG is verzonden