Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) ik wilde een aanpassing op een standaard men tuig. ze heeft hiervoor meerdere keren naar de leverancier gebeld en daarna weer naar mij gebeld voor overleg. 
in de winkel wisten ze niet eens dat de kleur broek bestond en retourneren was ook heel moeilijk voor ze..
. In april stal schoenen besteld, stond al bij dat ze pas met een maand kwamen. Prima. Alleen een maand later niks ontvangen. Ik erheen gemaild, ze hadden een maand vertraging... Later heb ik nog een keer een bitje en een hoofdstel besteld. Kreeg mijn pakket. Bit zat er niet bij, die zou een week later komen en mijn hoofdstel was de verkeerde maat. Gebeld en terug gestuurd. Paar dagen later kwam het nieuwe hoofdstel maar weer niet de goede. Daar heb ik het geld maar van terug gevraagd. Ondertussen was het bitje er nog niet. Dit werd iedere keer maar uitgesteld, na 2maanden heb ik hem toen eindelijk gekregen....

ZozoChanel schreef:Wel, ik heb eigenlijk nooit slechte ervaringen gehad met Divoza. Ze zijn altijd erg schappelijk, ook als er dingen stuk zijn of beschadigd, zoals beugelriemen, die liet ik zien (leer was geschaafd) en kreeg gelijk nieuwe mee.
De zadelpasservice laat wat te wensen over en je moet goed kijken als je er een zadel koopt nieuw of 2e hands, dat deze goed is, niet scheef etc en naar een echte zadelmaker brengen.
op m'n vingers getikt dus aangepaste tekst.