Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ik waardeer het bepaald niet als berichten van mij in andere topics worden gebruikt want daar gaat het alang neit meer om dezelfde persoon
Citaat:
marietje27 schreef:Citaat:Ik waardeer het bepaald niet als berichten van mij in andere topics worden gebruikt want daar gaat het alang neit meer om dezelfde persoon
Beste Karoliena, lees nog even de uitleg van Kelly. Het gaat NIET om berichten uit deze topic. Het was de bedoeling om zoveel mogelijk synoniemen te vinden van een bepaald persoon, door ze te zoeken in andere topics. Dit willen we in een ander topic zetten zodat hier serieus naar die oplichtster gezocht kan worden. Het is dus echt niet bedoeld om jou in je vaarwater te zitten..
karoliena schreef:Hihi ja zag het, wil neit echt lukken geloof ik
Kir_Ples schreef:Pff is er weer iemand bezig.....?
Op welke boktnaam dit keer?
Citaat:Mijne kan op M niveau dressuren en ZZ Niveau springen!
marietje27 schreef:Citaat:Mijne kan op M niveau dressuren en ZZ Niveau springen!
15 jaar, heeft een arabier en KWPN (volgens profiel), ergens anders zegt ze dat ze een draver heeft waar ze 1.50m mee springt.
Naam kan via pb, je mag hier immers geen namen quoten.
karoliena schreef:Hmm, ach maakt weinig uit denk ik, ziet ze in ieder geval dat iedereen haar door heeft, misschien is dat genoeg motivatie om te stoppen