Mag ook per PB om het topic een beetje netjes te houden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niwla schreef:Weet iemand ook plekken waar vakantiestalling aangeboden wordt? Voor als je zelf op vakantie bent bedoel ik, ze staan bij mij thuis en ik vind het altijd wel fijn om ze dan ergens onder te brengen. Eerder gingen ze naar Franke/ Joël maar daar kan ik ze de laatste jaren niet meer kwijt.
kiko schreef:Ik ben blij dat ik die van mij aan huis heb want zou nu niet eens weten waar ik naartoe zou willen.
Straks met afspenen moet ik even kijken of ik de merrie misschien 1-2 maanden wegbreng maar ben er nog niet uit waarheen maar dan is ook de vraag of daar dan plek is. Mijn hengstveulen blijft van de winter thuis namelijk. Er komt een ander hengstveulen bij.
kiko schreef:Niwla schreef:Weet iemand ook plekken waar vakantiestalling aangeboden wordt? Voor als je zelf op vakantie bent bedoel ik, ze staan bij mij thuis en ik vind het altijd wel fijn om ze dan ergens onder te brengen. Eerder gingen ze naar Franke/ Joël maar daar kan ik ze de laatste jaren niet meer kwijt.
Kun je niet iemand in huis nemen? Doen wij ook als wij weggaan. Heb je gelijk dat er iemand in huis zit (ivm inbraak) . Ik kan moeilijk mijn konijn , merrie met veulen en shet en kat ergens anders gaan onderbrengen. Wordt beetje een dure bedoeling. Je hebt op fb ook een forum waar je oproep kan plaatsen. Komen mensen gratis oppassen. Is dan soort vakantie voor ze.
Wij zitten aan de rand van het bos en hebben bijna 2 hectare grond. Dat is geen straf om hier op te passen. Mijn vriendin had gedaan en die zei je snapt nu wel dat ik voortaan elke keer kom als jullie weggaan. Die vond het heerlijk.
Blacky94 schreef:kiko schreef:
Ik snap je helemaal. Hier toch ook een partij stress gehad toen ik laatst op zoek moest naar iets anders, hoofdzakelijk omdat ik om medische redenen eigenlijk ook niet nog weken aan wilde kijken en ik 2 dagen koliek tgv een niet passend ruwvoerbeleid wel genoeg vond
Wanneer ga je afspenen? Ken wel een stal die nu tijdelijk plek heeft maar dat is tot oktober, misschien november omdat dan de jonge paarden terug op stal komen.
kiko schreef:Niwla schreef:.[/uquote]
Dat hebben we wel eens overwogen, maar buiten familie om vinden we dat geen prettig idee. Gelukkig heb ik een heel fijne bijrijdster die de verzorging op zich neemt als we geen vakantieplek hebben.
Tsjonge, er blijft weinig over hier in de regio zo.