Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Refagreni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 15:37

Dat wel maar om nou te schermen met hoge kortingen? Toch een beetje cadeautje uit eigen zak.

Hengelo

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 15:53

Met heel veel artikelen zijn ze helemaal niet de goedkoopste. Ik ben benieuwd of iemand ze ooit wel eens aanspreekt op de zogenaamde Laagste Prijsgarantie die ze geven.

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:45

Twee bestellingen kort na elkaar gedaan. Had de spullen snel nodig, dus alleen dingen besteld waarbij op de site "direct leverbaar" stond. In beide gevallen ruim een week geduurd ipv de volgende dag in huis. Ik niet blij :-(. .

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:49

Ik heb al meerdere malen wat besteld bij Agradi, maar nog nooit problemen gehad. Altijd netjes binnen de tijd geleverd!
Met de kortingen ben je inderdaad niet altijd voordeliger uit dan bij de ruitersportzaak. :o

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:42

nou mijn eerste ervaring me Agradi is vooralsnog ook niet erg positief.
HH cap besteld die op voorraad was. Na anderhalve week maar eens gebeld. Blijkt niet voorradig te zijn. Heb toch een cap nodig, dus een wat duurdere besteld. Restbedrag kon overgemaakt worden middels een link naar IDeal die ik via de mail kreeg. Inmiddels was het grootste bedrag al betaald en ik begreep van de mw dat de duurdere cap verzonden zou worden. Week later, weer gebeld. Bleek eerst het restbedrag overgemaakt diende te worden. Prima, ik bestel er meteen een hygrometer bij.
Ja dat kon wel, maar dan werden daar apart verzendkosten over gerekend.

Dat vond ik niet nodig dus gevraagd hoe dit op te lossen. Moest ik de gehele bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen in 1 x. Prima, maar dan wilde ik wel graag dat de betaling vd nieuwe bestelling verrekend werd met het bedrag dat ik al betaald had voor de oorspronkelijke bestelling.
Dit was niet mogelijk. EErst de nieuwe bestelling betalen en dan werd de eerste betaling wel ergens binnen 14 dagen teruggestort.
Niet helemaal mijn manier, maar vooruit.

Na een paar dagen (de tweede betaling was gedaan, de eerste betaling nog niet terug gekregen) weer even gekeken naar de orderstatus. Helaas.... hygrometer niet voorradig, dus de cap werd ook niet verzonden.
Wéér gebeld.... gelukkig had ik weer dezelfde mw aan de telefoon en kon ze zich alles nog herinneren.
Zij beloofde de cap dan maar vooruit te sturen en de hygrometer zodra deze binnen is. Hopelijk dan zonder verzendkosten!

Net even de T&T bekeken en daar stond "Shipment data transmitted" Iemand enig idee wat dat inhoudt?

edit: krijg nu net een mailtje dat er morgen een levering komt! *\o/*
Laatst bijgewerkt door sans6 op 26-11-13 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:56

Als je een beetje zoekt op internet dan is Agradi vele malen duurder zelfs met de aanbiedingen. Vroeger toen ze nog de spaarkaarten hadden enz. was het nog interessant maar zou er nu echt niet meer bestellen.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 09:51

cap is binnen hoor! Alleen.... moet ik 'm eigenlijk 1 maatje groter hebben. Van HH had ik altijd maat 56, nu knelt deze van BR iets aan de voorkant (pasvorm is toch weer anders dan die van HH).
Hoe zijn ze met retouren? Iemand enig idee?

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:09

sans6 schreef:
cap is binnen hoor! Alleen.... moet ik 'm eigenlijk 1 maatje groter hebben. Van HH had ik altijd maat 56, nu knelt deze van BR iets aan de voorkant (pasvorm is toch weer anders dan die van HH).

Hoi er zit een formulier bij of je kan die uitprinten op de site
Invullen en je kan retourzenden naar een antwoordnummer
Omruilen kan duur vaak wel een week of 2 voordat je je nieuwe spullen hebt
Met geld terugstorten zijn ze suupper traag daar gaat wel een paar maanden over

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:10

sans6 schreef:

Daarbij heb ik wel hele goeie ervaringen met hun hoor! 1x een probleem gehad en keurig opgelost. Spullen altijd netjes in huis etc. met de prijzen worden ze inderdaad wel duurder

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:51

Agradi kent alleen retour zenden geen ruilen, dus je stuurt deze terug en besteld een nieuwe, duurt wel 3 weken voor je je geld terug hebt (dit is nadat je een mail hebt ontvangen dat ze het terug gaan storten)

agradi word wel steeds duurder idd, dus koop er ook bijna nooit meer, wat vroeger wel anders was

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:58

Een aantal jaar terug kon je het ook zelf afhalen bij ze, dat was echt ideaal, toen kwam ik er heel graag. Even een ritje daarnaartoe kostte niet meer tijd dan ritjes naar andere ruitersportzaken, dus prima.

Met verzenden heb ik ook niet zo'n goede ervaringen, hoewel het de laatste keer wel goed gegaan is... Duurt altijd vrij lang en daar heb ik eigenlijk geen geduld meer voor... Ben ook wel een beetje verwend met het vandaag besteld, morgen in huis principe... Irritantste is inderdaad ook dat ze je tussendoor niet echt op de hoogte houden, ja als alles soepel gaat heb je genoeg aan internet, maar als het fout gaat hoor je ze niet. Zonde!

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:24

birte schreef:
Agradi kent alleen retour zenden geen ruilen, dus je stuurt deze terug en besteld een nieuwe, duurt wel 3 weken voor je je geld terug hebt (dit is nadat je een mail hebt ontvangen dat ze het terug gaan storten)

agradi word wel steeds duurder idd, dus koop er ook bijna nooit meer, wat vroeger wel anders was

Ohja mijn fout... Vroeger kon je wel ruilen...
Bij mij duurt het minimaaln5-6 weken voordat ik mijn geld heb..
Vroegste was 4,5

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:05

Ik heb maandag iets besteld via ideal betaald en had het onverwachts woensdag al binnnen. Dus het kan blijkbaar ook heel snel. Normaal wacht ik minimaal een week of 2. Positief nu dus

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:13

de 29e besteld, vandaag (4e) in huis.

bestel er eigenlijk nooit mee, maar nu hadden ze iets wat ik nergens aan kon komen.

HeroMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 18:38

Hier geen problemen met Agradi!

lianne74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 18:47

Hier geen problemen gehad, en er al veel besteld.....

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 18:48

Tijd geleden voor de 2e x besteld en had het met 1 dag tussen in huis! :)

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 20:00

Ik heb ook wisselende ervaringen. Vooral goed opletten met de 'kortingen' dit zijn vaak helemaal geen kortingen. Soms wel.

Ik heb meerdere keren besteld en de meeste keren binnen de termijn in huis inderdaad. Alleen de laatste keer stond er 2-10 werkdagen, bleek het ruim 2 maanden later te komen. Toen heb ik gemaild dat ze 't pakketje mogen houden. Echter wacht ik nu nog steeds weer op m'n geld.....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 15:42

Hier ook geen problemen. Ook maar 2x wat besteld hoor, maar dat was er binnen de tijd die bij het artikel stond. Wel problemen met de bezorger, maar daar kan Agradi dan niets aan doen.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 08:35

De eerste jaren super service. Altijd zeer tevreden geweest. Ook over de levertijd.
Het laatste jaar is dat helaas vaak anders geweest.
Had nog wat willen bestellen voor sinterklaas,
maar durfde het niet aan met de huidige leversnelheid.
Hopelijk wordt de service en levertijd weer beter.
Ook jammer dat het spaarpuntensysteem is afgeschaft.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:11

Het altijd zoooo lang wachten met Agradi voor je je bestelling krijgt _-:(
Ik heb mijn laatste bestelling geannuleerd en ergens anders besteld.

sammiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:19

langste dat ik moest wachten was 2 weken, wou mn spullen graag hebben dus had sneller gekund van mij maar was allang blij dat het eindelijk aankwam :)

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:07

Ik dacht laat ik het nog een x proberen.
Jodphurs besteld en 6 paar sokken 3 paar grijs 3 paar bruin. Alles direct leverbaar. Voor kerst besteld.
Elke dag bestelling in de gaten houden krijg ik 29 dec bericht dat de grijze sokken niet meer leverbaar zijn en dat de bestelling pas komt als alles voorradig is.
Duhhh dat duurt wel lang dan als de sokken niet meer te leveren zijn.
Dus ik maar ff belletje gepleegt aangezien ik mn bestelling toch graag een keer krijg.
En was maar goed ook dus want sokken komen nooit meer. Maar er zelf een berichtje of een telefoontje aan wagen ho maar.
Dus ik gezegt aangezien bestelling al betaald was doe maar 6 paar van dezelfde kleur dan. Prima. Status werd gelijk op voorraadig gezet. Dit was maandag. Zou binnen een tot 4 dagen geleverd worden en heb nog niks gezien. Zucht.
Ben benieuwd wanneer het komt.
Iig bestel ik dus niet meer. Heb het gelijk weer afgeleerd.

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:28

Ik had van de zomer een graaskorf voor mijn paard besteld. Er stond bij 2 tot 4 dagen levertijd, Maar dit heeft uiteindelijk meer dan 2 weken geduurd voor ik het binnen had.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 20:37

Als Agradi niet snel betere service gaat leveren in hun levertijd en terugkoppeling, gaan ze steeds meer klanten verliezen.