Suusie22 schreef:een maand geleden ben ik naar de winkel geweest van divoza voor een nieuwe cap (uvex) allemaal prima. ook wou ik graag nieuwe ariat jodphurs, maar die hadden ze helemaal niet meer in mijn maat, alleen maar hele kleine maatjes of heel erg groot. nouja jammer dan neem ik wel andere.
de verkoopsters zaten gewoon privé dingen te bespreken midden in de winkel en als je wat wou vragen kwam je er amper tussenvond het dus echt niet kunnen....
ditzelfde heb ik ook gehad, iets bestellen (na veel moeite ertussen te komen) vonden ze met veel zuchten en steunen wel moeilijk, en chaps had ik een tussenmaatje nodig, nou dat werd dan moeilijk, jammer maar helaas.
vond het dus echt niet kunnen....

Ik meteen gebeld, want ik had mijn chaps dezelfde dag al nodig. Erg begripvolle vrouw aan de lijn, ik kon mijn pakje terugsturen middels een antwoordenvelop of de chaps ruilen in Heteren (en dat is een eind weg met het OV) Excuses werd gemaakt en toen ik vroeg of ze het ongemak konden compenseren kreeg ik (na overleg) een cadeaubon van 10 euro aangeboden; mooi!
. Ze snauwde naar me waarom ik ze niet gewoon via internet teruggestuurd had *ik had ze vandaag al nodig mevrouw*, dat het gewoon goed op de factuur stond dus dat ze niks fout hadden gedaan
Dus de kwaliteit ben ik zeer tevreden over, ik hoop dat ook dat ik gewoon pech had met de verkoopster die ik trof