Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 20:24

Suusie22 schreef:
een maand geleden ben ik naar de winkel geweest van divoza voor een nieuwe cap (uvex) allemaal prima. ook wou ik graag nieuwe ariat jodphurs, maar die hadden ze helemaal niet meer in mijn maat, alleen maar hele kleine maatjes of heel erg groot. nouja jammer dan neem ik wel andere.
de verkoopsters zaten gewoon privé dingen te bespreken midden in de winkel en als je wat wou vragen kwam je er amper tussen :( vond het dus echt niet kunnen....

ditzelfde heb ik ook gehad, iets bestellen (na veel moeite ertussen te komen) vonden ze met veel zuchten en steunen wel moeilijk, en chaps had ik een tussenmaatje nodig, nou dat werd dan moeilijk, jammer maar helaas. :roll: >;)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 20:28

irisloove schreef:
was met mijn pony naar divoza in leek geweest en had daar een zadel gepast en gekocht. Ik had die dag voor het passen mijn eigen singel mee, ik zou een nieuwe singel bij mijn zadel krijgen 'we nemen de zelfde maat als de singel die je nu bij je hebt'. Nou oke helemaal super!
kom ik thuis, wil ik mn nieuwe singel vast maken, is die gewoon een dikke 20cm te kort!
Ik bellen, ik moest de singel maar even opsturen en kreeg dan een nieuwe terug, een langere!
krijg ik na 3 weken... 2 singels binnen, de 1 was de zelfde lengte als die ik eerst had gekregen, en dan de goede. Maar wat moest ik nou weer met 2 singels?!
bellen ze 2 weken later;'wij hebben u perongeluk 2 singels gestuurd inplaats van 1, mogen we die ene terug?'

zucht..

gewoon antwoorden dat dat niet jouw probleem is :j :')

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 20:35

[/quote]
gewoon antwoorden dat dat niet jouw probleem is :j :')[/quote]

Precies of die van de deutsche bank ! ;)

irisloove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 21:36

Mijn mama is te netjes en te aardig haha, die stuurde hem terug

Luz_ElenaE

Re: Divoza ervaringen gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 21:47

Jeetje wat een drama zeg met Divoza ik heb ook al de hoop bij hun opgezegd... Vreselijke webshop je blijft bellen en ze komen hun beloftes NOOIT na

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 17:56

irisloove schreef:
@jolien, ja ze belde om hun eigen belang. Zij wouden hun singel terug, ook al was het hun eigen schuld.

Zeg dat je het zal opsturen. Dat het onderweg is. Dat je het vorige week al hebt verzonden. Dat je hebt gebeld maar zij niet opnamen. Dat het niet jouw fout is maar van hun. Zeg dat je nooit 2 singels hebt ontvangen.
Ik zal ze lekker terugpesten }>

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:10

Wederom geen telefoontje gehad van mn grote vrienden bij Divoza... :Z
Morgen denk ik maar eens even een bezoekje brengen in filiaal Leek }> ~~}>

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:04

Neem dan direct je telefoonrekening mee ;)

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:45

Geen plat bellen maar terroriseren dus }> haha

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 22:16

Jolien87 schreef:
Neem dan direct je telefoonrekening mee ;)

Haha ja! En €0,25 per kilometer wil ik ook

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 22:19

Laatst met vriendin mee naar filiaal leek , ze moest nieuwe cap, rijbroek en dat soort dingen, twee mensen achter de kassa en verder niets! Alleen. Vrouw bij zadelmakerij was erg gastvriendelijk en haar dekje van na 20 min. Klaar! Maar ik vind het gek dat ze niet helpen bij het passen van caps. Ook loopt er niemand waar je wat aan kan vragen en de koopjeshoek is een puinhoop

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:34

Jee goed nieuws
Heb vandaag na ruim 1 maand m'n geld retour gekregen van Divoza

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:34

Wauw! Daar kan je direct je telefoonrekening mee afbetalen ;)

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:08

hehe het werd wel eens tijd zeg..

Stuntel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 05:55

Ik heb persoonlijk alleen goede ervaringen met Divoza.

Ik kocht een nieuw zadel waarvan de boomlippen, na een half jaartje gebruik, gebroken waren. Ik kon het zadel de volgende dag brengen voor reparatie en kreeg ook zonder het te hoeven vragen een leenzadel aangeboden.
Na een paar weken kreeg ik een keurig telefoontje dat mijn zadel klaar was. Zadel gehaald en na een tweetal maanden weer hetzelfde probleem, gebroken boomlippen. Er werd niet moeilijk gedaan en men gaf ook eerlijk toe dat dit zadel meerdere problemen gegeven had bij anderen. Het zadel mocht ik terug brengen en ik kreeg de nieuw waarde zonder enig probleem terug. Ik koos toen voor de optie om een kwalitaitief beter zadel uit te zoeken, het oude zadel in te leveren en nog een hele redelijke korting op het nieuwe zadel!

Kortom, een heel nieuw zadel van een veel betere kwaliteit voor hetzelfde geld :) :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 06:13

Bij de zadelmakerij zijn ze ook erg behulpzaam vind ik

_LauraD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 23:30

Vandaag onverwachts een bezoekje gebracht aan de winkel in Heteren.. Ik had voor de 2e keer via internet een en ander besteld. De 1e keer ging super, keurig op tijd, perfecte kwaliteit, geen problemen dus ik dacht, mijn chaps bestel ik ook mooi weer op die manier. Zondagmiddag online besteld, vanmorgen werden ze keurig geleverd. Ik maak de doos open en ze hebben de verkeerde kleur geleverd. Op de factuur stond de kleur wel correct, in de doos zaten echter de verkeerde :Y) Ik meteen gebeld, want ik had mijn chaps dezelfde dag al nodig. Erg begripvolle vrouw aan de lijn, ik kon mijn pakje terugsturen middels een antwoordenvelop of de chaps ruilen in Heteren (en dat is een eind weg met het OV) Excuses werd gemaakt en toen ik vroeg of ze het ongemak konden compenseren kreeg ik (na overleg) een cadeaubon van 10 euro aangeboden; mooi!

Tot zoverre was ik tevreden. Oke, ik moest 2 uur reizen en een eind lopen, maar dan had ik de chaps in de juiste kleur en kon ik ze vandaag ruilen. Kom ik bij de Divoza aan tref ik een verkoopster die behoorlijk onvriendelijk was := . Ze snauwde naar me waarom ik ze niet gewoon via internet teruggestuurd had *ik had ze vandaag al nodig mevrouw*, dat het gewoon goed op de factuur stond dus dat ze niks fout hadden gedaan >;) onhandig dit, onhandig zo, ooook nog een tegemoetkoming? Niet erg klantvriendelijk in ieder geval..

Een gemiste kans, want ik voelde me hierdoor zo ongemakkelijk en ongewenst dat ik besloot maar geen nieuwe handschoenen, borstels etc. te gaan halen. Toch zonde van zo'n mooie winkel denk ik dan..

De chaps zitten gelukkig heerlijk :D Dus de kwaliteit ben ik zeer tevreden over, ik hoop dat ook dat ik gewoon pech had met de verkoopster die ik trof :o

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 09:01

Johanna59 schreef:
Divoza is een verzendhuis. En dus afhankelijk van de leveranciers.
Als zij een bestelling doen bij een van hun leveranciers, en deze komen de afspraak niet na, dan
kan Divoza hier weinig aan doen. Ook zij moeten er aldoor achteraan zitten.
Klanten zijn vaak erg ongeduldig en niet altijd voor rede vatbaar. Ze willen iets hebben en eigenlijk gelijk. Geduld is een schone zaak.

jij werkt zeker bij Divoza :D

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 09:24

irisdepony schreef:
Johanna59 schreef:
Als zij een bestelling doen bij een van hun leveranciers, en deze komen de afspraak niet na, dan
Klanten zijn vaak erg ongeduldig en niet altijd voor rede vatbaar. Ze willen iets hebben en eigenlijk gelijk. Geduld is een schone zaak.

Inderdaad!
Kan wel zo zijn dat Divoza afhankelijk is, maar wees daar dan eerlijk over
En lieg niet met de ene leugen na de andere!
Als ze gewoon eerlijk tegen mij zeggen dat het iets langer duurt... Dan heb ik er geen problemen mee

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 09:25

irisdepony schreef:
Johanna59 schreef:

:D je hebt zeker nog nooit ergens op moeten wachten,als ze 4 weken zeggen en het worden er 8 weken,dan ben ik ongeduldig?
toen ik de 8e week zei maak dan het geld maar weer over,ik ga wel naar een andere winkel,kon ik ze even daarna ophalen (we hebben het over laarzen die gemaakt zijn)

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 14:58

Inderdaad als er staat voor 15.00 besteld morgen in huis en dan het product op de website beschikbaar is. Dan moeten ze dat ook zo leveren als je, je levering niet na kan komen moet je het niet op je site zetten. Als ik morgen bijv. een nieuwe cap nodig heb omdat die vandaag kapot is gegaan er staat op de site dat die morgen in huis kan zijn dan bestel ik op die site als er staat levertijd over een week kijk ik ergens anders omdat ik hem simpelweg nodig heb. Dan moet je niet een maand wachten. Doe het dan als agradi als die een foutje maken op hun site bellen ze netjes op of je je geld terug wilt, je nog een x aantal weken/dagen op je product wil wachten of een ander product wilt uitkiezen(die wel op tijd te leveren is). Zo doe je veel liever zaken en een beetje service naar de klant is ook niet slecht, komen ze alleen maar voor terug.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 17:17

Ik ben wel aardig tevreden over Divoza, heb een aantal jaar geleden Petrie perfect gehad, tot 3 x toe nieuwe gehad en daarna gewoon mijn geld terug gekregen.

Ook had ik onlangs een correctiebit van Sprenger gekocht, na 3 weken beviel het niet, kon ik het zo ruilen tegen een ander bit die ik nu op proef heb :j

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 13:23

in leek was in ook met vriendin en toen kocht zei voor iets van 125 euro nieuwe kleren en ik een zakje snoepjes van 1,50 ofzo. mevrouw zo bij haar, oke dit wil je? heel vriendelijk enzo en bij mij: en dit wil jij? op zo toon van, kon je niet wat meer kopen? doet je vriendin ook

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 14:13

Ik zou niet gelijk alle divoza vestigingen over 1 kam scheren, ik ben over het algemeen namelijk erg tevreden. Juist een ontzettend goede service. ;)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 14:33

Op zich goede ervaringen met Divoza (in de winkel) waar ik me wel aan stoor is het winkelpersoneel. Over het algemeen niet zo klant vriendelijk. Had een keer wat nodig en belde naar Leek, die gaven met het nummer van Enschede zodat ik daar de spullen die ik nodig had kon reserveren en later ophalen daar ze in Leek niet voorradig waren. Gebeld. Werd vriendelijk verzocht niet te bellen want dat was niet de bedoeling..... ook na uitleg een zeer onvriendelijk toontje.