Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marietje27 schreef:Kunnen we niet een nieuw topic openen: Het penny-meisje met de vele namen.
moi89 schreef:Domste vond ik nog dat ze zei: ohh, wat dom. En dan had ze het over het profiel van penny_rulez. Terwijl ze het zelf ook doet. En ook denk ik dat er mensen die helemaal niet zo zijn en dit met opzet doen, en zich nu rotlachen om onze reactie`s
ladypaard schreef:ze hebben een topic geopend op HKzodat ze daar enigzins oftopic kunnen gaan
wendyashley schreef:ik snap er even helemaal niks meer van, wat is er met dat andere topic?
Sparky10 schreef:wendyashley schreef:ik snap er even helemaal niks meer van, wat is er met dat andere topic?
dat is hetzelfde als hier, alleen quote ze alle dingen van hier
en dat mag dus niet heb er een slotje voor gevraagd
_Kelly schreef:wij hebben topic geopend om offtopic tegaan zodat het hier serieus door kan gaan
_Kelly schreef:wij hebben topic geopend om offtopic tegaan zodat het hier serieus door kan gaan
wendyashley schreef:oke sorry nu snap ik hem, sorry kan er ook niks aan doen ben al 25 jaar blond en het word steeds erger hihi.
Britty schreef:Nu beken ik eerlijk dat ik niet alle 16 pagina's gelezen heb. Maar op een aantal pagina's zie ik staan dat er echt mensen van de ene kant van het land naar de andere kant zijn gereden, om naar een paard van deze betreffende persoon te gaan kijken. Maar als dat degene is van wie hier het profiel is aangegeven, dan ga je als koper toch ook wel eens vragen naar haar ouders? Neem aan dat je geen zaken wilt doen met een of andere penny van 15.
Het is geen verwijt of wat dan ook, maar gewoon iets wat ik me afvraag. Weet iemand hoe dat dan verder gaat, na die advertentie op MP? Is er telefonisch contact, of alleen via de mail?