Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vriendelijke bezorger. Alles was netjes verpakt en in de juiste maat geleverd. Vanavond even het bit passen want die leek me klein uit te vallen (11.5 de 12.5 was te groot) maar daar kunnen hun natuurlijk niks aan doen.
booster schreef:Ik had vorige week iets besteld kreeg 2 dagen later een mail dat de bestelling pas leverbaar is op 13 januari 2014, kon kiezen of annuleren of laten staan.
Heb het laten staan omdat het geen haast had.
Kreeg de volgende dag een mail uw pakketje is verzonden en gisteren is die binnengekomen.
Ragdollcat schreef:booster schreef:Ik had vorige week iets besteld kreeg 2 dagen later een mail dat de bestelling pas leverbaar is op 13 januari 2014, kon kiezen of annuleren of laten staan.
Heb het laten staan omdat het geen haast had.
Kreeg de volgende dag een mail uw pakketje is verzonden en gisteren is die binnengekomen.
Was het dan ineens toch op voorraad? dat is toch gek he. Fijn dat je het al binnen hebt.
Jetta schreef:Nooit problemen. Ook niet met ruilen. Agradi doet het prima wat mij betreft. Wat ik niet begrijp: Als je een klacht hebt, dan bel of mail je toch even? Ga je toch niet hier klagen?
Als ik had geweten dat het een loze belofte is had ik een ander verzendadres opgegeven.
Dat leek me juridisch ook niet zo te werken.