Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pacific

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:56

Ik heb even een mailtje gestuurd en de stickeractie loopt nog steeds en gaat door zolang het klanten trekt!

Buenootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:10

Alles is binnen :) Vriendelijke bezorger. Alles was netjes verpakt en in de juiste maat geleverd. Vanavond even het bit passen want die leek me klein uit te vallen (11.5 de 12.5 was te groot) maar daar kunnen hun natuurlijk niks aan doen.
Al met al maandag besteld, donderdag in huis dat vind ik dus geen probleem :)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 17:05

Ik heb 2 maanden terug besteld en was ook in 3 dagen in huis, dus hier gewoon tevreden.

Buenootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 17:52

Alles past, mooie kwaliteit, goedkoop en zou er zeker weer bestellen :)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:48

Ik had laatst toch iets besteld bij Agradi, want ik wilde iets hebben wat bij Agradi te verkrijgen en voordeliger was.

En wow binnen 3 dagen had ik het al in huis.

Voorheen duurde het 2 weken, vreemd he en dus ook dat ik daarom zei "daar bestel ik nooit meer wat".

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:25

Ik had vorige week iets besteld kreeg 2 dagen later een mail dat de bestelling pas leverbaar is op 13 januari 2014, kon kiezen of annuleren of laten staan.
Heb het laten staan omdat het geen haast had.
Kreeg de volgende dag een mail uw pakketje is verzonden en gisteren is die binnengekomen.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:33

booster schreef:
Ik had vorige week iets besteld kreeg 2 dagen later een mail dat de bestelling pas leverbaar is op 13 januari 2014, kon kiezen of annuleren of laten staan.
Kreeg de volgende dag een mail uw pakketje is verzonden en gisteren is die binnengekomen.

Was het dan ineens toch op voorraad? dat is toch gek he. Fijn dat je het al binnen hebt.

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:09

Ragdollcat schreef:
booster schreef:

Was het dan ineens toch op voorraad? dat is toch gek he. Fijn dat je het al binnen hebt.

Geen idee we kregen gewoon een mail van dat het pakketje verzonden was en de code om het te volgen.

louise1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:48

Gisteren mijn geld terugontvangen. Heeft wel effetjes geduurd.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:58

Ik heb anderhalve maand geleden besteld en dat was super snel binnen. Zat misschien 2 dagen tussen.

Wel kom ik gewoon niet van de nieuwsbrief af.
Ik heb al 10x op afmelden geklikt. Mara blijf hem steeds binnenkrijgen.

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:43

Ik had het ook heel snel binnen, ben erg tevreden!

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 21:48

Heb vorige maand daar ook besteld, geen paardenspul, maar ik heb er echt 3 weken op moeten wachten...

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 23:11

Nooit problemen. Ook niet met ruilen. Agradi doet het prima wat mij betreft. Wat ik niet begrijp: Als je een klacht hebt, dan bel of mail je toch even? Ga je toch niet hier klagen?

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 13:42

waar ik me aan stoor bij agradi is dat ze eerst de prijzen hoger maken als de gemiddelde prijs in de ruiterzaak en vervolgens 20% korting geven. Betaal je nog steeds de volle prijs!
Kijk naar bijv. sprenger bitten/ beugels en rambodekens.
Heel bijzondere marketing....

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 16:28

Ik heb gister van agradi de factuur en een t&t code van DPD ontvangen, nu kreeg ik er zojuist weer 1.
Heeft iemand dit al eerder mee gemaakt?
Ik geloof ook niet dat de t&t die ik gister kreeg ook voor mij bestemd was, aangezien ze bij mij meestal tussen half 9 en 9 op de stoep staan.

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 20:46

Ik heb meer dan 2 weken moeten wachten op mijn pakketje. De vorige keer ook al...
Nu past iets niet, kan je het kosteloos terug sturen maar moet je wel verzendkosten betalen omdat de factuur onder de 39 euro komt. Dan moet ik vervolgens een maatje groter bestellen en weer verzendkosten bestalen. Ik word hier niet vrolijk van.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 06:13

Ik kom ook weer binnen vallen.
T ging zo lang goed...En nu ineens dit.

Ik had een bestelling met een halster en een herenrijbroek. Omdat ik niet boven de 35 euro kwam, moest ik mijn halster er maarbij bestellen. Is goedkoper dan de verzendkosten erbij.

Afijn, binnen gekregen, was de herenbroek te breed.

Ik papier uit printen, alles er op wat er op moest staan. Alleen de broek opgeschreven en de broek verzonden.

Hebben ze dus mijn geld van mijn halster terug gestuurd? Maar die heb ik niet retour gedaan.
Ik wacht nu al 40 dagen op mijn geld van mijn broek, ik ga vandaag ff bellen....

Fouten kunnen gemaakt worden, maar met een bedrag waar een nul achter de komma scheelt? Nee....sorry.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 07:15

Jetta schreef:
Nooit problemen. Ook niet met ruilen. Agradi doet het prima wat mij betreft. Wat ik niet begrijp: Als je een klacht hebt, dan bel of mail je toch even? Ga je toch niet hier klagen?

Dat wordt óók gedaan, Jetta.
Alleen krijg je daar geen tot nauwelijks reactie. Alleen iets in de trant van ' product is tijdelijk niet leverbaar' en verder niets. En dan zie je een paar dagen later ineens dat de afleverdatum weer later is geworden als je inlogt om te kijken hoe het ervoor staat. Zo schuift het steeds op, zonder dat je iets over te zeggen hebt. Je betaald het product eerst en er staat dat het op 1 tot 3 dagen duurt maar uiteindelijk heb je het na 6 weken nog steeds niet in huis, zonder dat je daar fatsoenlijk over geinformeerd wordt. Als je dan je geld terug wilt, dan duurt dat nog 2 weken. Het is gewoon heel klantonvriendelijk.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 07:43

Ik had vorige week een regendeken besteld. De volgende dag had ik hem al in huis.

Ook heb ik een keer een poetskist met losse borstels erbij besteld. De kist kwam aan, zat er een scheur in het deksel. Ik heb een foto gemaakt van de scheur, een mailtje gestuurd met de foto en een paar dagen later hadden ze een nieuwe kist voor me opgestuurd. De oude met scheur heb ik weggegeven, want die was verder nog prima te gebruiken.
Prima service vond ik het.

Gisteren heb ik een singel besteld, ik hoop dat het net zo snel gaat als met mijn andere bestellingen, want er zit een scheur in de singel die ik nu gebruik.

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 21:09

Fijn dat er ook veel positieve reacties zijn, maar ik probeer het niet meer bij Agradi.

Het ergste is dat er aangegeven wordt dat een artikel in voorraad is en het dan toch nog drie weken duurt voordat het afgeleverd wordt!
Dat klopt niet.
Volgens mij moet ze vaak zelf de artikelen nog bestellen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 07:54

Ze hebben mijn geld terug gestort van wat ik van hen tegoed had.
Ze hadden mijn halster terug gestort terwijl mijn merrie die met plezier om heeft.
Ze moesten mijn broek terug sturen.
Dus had ik 3.91 euro op mn rekening staan, terwijl ik 32 euro had moeten krijgen.

Nu hebben ze het restante bedrag terug gestort, nadat ik gebeld had.

Pluspunt voor hen, maar ik ben wel duidelijk geweest dat degen die mijn retour ontvangen had, gauw naar een opticien moest gaan!
Want tussen een halster en een broek zit een wereld van verschil. En ze had mijn nummer opgezocht, bleken die te kloppen met wat het moest zijn!

Refagreni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:36

Gister voor het eerst wat besteld bij Agradi. Artikel is op voorraad, om 13.00u besteld en gelijk per ideal betaald. Ze melden op de site voorraadartikel = morgen in huis. Niet dus.... Vanmorgen zie ik dat het artikel vandaag pas wordt verzameld. Ik had gehoopt het vandaag binnen te krijgen dus mijn werkadres opgegeven. Nu wordt het pas ergens komende week. -O- Als ik had geweten dat het een loze belofte is had ik een ander verzendadres opgegeven.
Ik werk zelf bij een groothandel en weet dondersgoed dat je niet moet beloven wat je niet waar kunt maken.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 08:11

Oei... ik heb de 8e een thermokabel besteld voor de waterleiding op stal, levertijd 3-5 dagen. Nou blijft hij staan op 'niet verwerkt'. Ik heb de 8e gelijk geld overgeboekt dus dat moeten ze wel hebben maar nu klik ik op het product en is het helemaal niet meer leverbaar?

Heb een beetje het gevoel dat ik het voor die 2 Euro beter bij de landbouwwinkel had kunnen bestellen, hoewel dat ook niet je-dat was qua levering bij mijn landbouwhekken. Die zouden weggezet worden aan de straat en waren ze weg, dan was dat mijn probleem 8)7 Dat leek me juridisch ook niet zo te werken.

Refagreni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:33

Je moet ook de prijzen bijzonder goed in de gaten houden. Agradi hanteert voor veel artikelen niet de adviesprijzen van de fabrikant maar eigen prijzen. Deze zijn soms 30 tot 40% hoger!

Voorbeeld:
HKM hoofdstel - adviesprijs 49,95 - Agradi prijs 68,09

Geen wonder dat ze er veel korting op kunnen verlenen.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:41

Heb het even opgezocht en die wordt nu verkocht voor 46,31 dus hij is wel goedkoper :)
Gelukkig, ik bestel er bijna alles.