Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

paulien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 16:08

paulien__ schreef:
Net even Divoza gebeld, ze zijn vandaag verstuurd dus moet ze morgen in huis hebben *\o/*

Had ze vanmorgen om 11 uur binnen *\o/*

moelly

Re: Divoza ervaringen gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:22

Fantastisch! Veel plezier met je laarzen!

paulien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:33

moelly schreef:
Fantastisch! Veel plezier met je laarzen!

dankje,, *\o/*

Loezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 15:58

Ik ben van België en ik vroeg me af, die Divoza, is dat alleen maar een webshop of kan je daar ook naartoe gaan?

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 16:43

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 14:40

Ik heb ze ook binnen!
Die van mij waren er afgelopen donderdag al! Maar was toen m'n portemonnee kwijt en kon wegens tijdgebrek ze zaterdag niet ophalen.
Heb ze vanmorgen direct opgehaald en ze zitten als gegoten!
Heb ze ingesmeerd met die was die ik erbij kreeg en ben ze nu aan het inlopen(eehm... inzitten, kan ik beter zeggen) :D
Ben er zo onwijs trots op!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:33

heel veel plezier dr mee

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:54

Dankje!

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 01:35

kwam dit topic tegen, maar ik doe ook even mijn verhaaltje over divoza.. :=
Ik had een pagony flycooler roze besteld voor 40,- en voor 3 uur besteld, dus zou volgende dag in huis zijn.. nee hoor. Mijn vader kreeg een mailjte over dat die niet op voorraad was en dat het een weekje langer zou duren.. := oke, had ik geen problemen mee. Maar er ging een maand voorbij en ik had hem nog steeds niet.. dus opgebeld naar divoza. ze zeiden ''ja sorry, hij moest nog uit een ander filiaal komen, over een weekje is hij er wel..'' dus ik nog een week gewacht, uhu.. was er nog steeds niet. dus weer op gebeld naar divoza en ze zeiden ''ja hij is er helemaal niet meer, ik kan wel een blauwe voor u bestellen dan gaat hij deze week nog op de bus..'' dus ik zei dat dat goed was, want het was een fijne deken dus die wou ik toch graag en dan boeit de kleur me niet.. en diezelfde week heb ik mn deken ein-de-lijk gekregen! :j maar ze hebben dus gewoon gelogen, want die deken is er nooit geweest.. :n en ze zeiden dat hij uit een ander filiaal moest komen, maar onderweg was.. en het duurde vre-se-lijke lang! De winkel zelf heb ik niks over te klagen, daar ga ik gewoon heen, maar online bestel ik daar NOOIT MEER wat! :=

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 12:18

cosmoxxx1 schreef:
kwam dit topic tegen, maar ik doe ook even mijn verhaaltje over divoza.. :=
Ik had een pagony flycooler roze besteld voor 40,- en voor 3 uur besteld, dus zou volgende dag in huis zijn.. nee hoor. Mijn vader kreeg een mailjte over dat die niet op voorraad was en dat het een weekje langer zou duren.. := oke, had ik geen problemen mee. Maar er ging een maand voorbij en ik had hem nog steeds niet.. dus opgebeld naar divoza. ze zeiden ''ja sorry, hij moest nog uit een ander filiaal komen, over een weekje is hij er wel..'' dus ik nog een week gewacht, uhu.. was er nog steeds niet. dus weer op gebeld naar divoza en ze zeiden ''ja hij is er helemaal niet meer, ik kan wel een blauwe voor u bestellen dan gaat hij deze week nog op de bus..'' dus ik zei dat dat goed was, want het was een fijne deken dus die wou ik toch graag en dan boeit de kleur me niet.. en diezelfde week heb ik mn deken ein-de-lijk gekregen! :j maar ze hebben dus gewoon gelogen, want die deken is er nooit geweest.. :n en ze zeiden dat hij uit een ander filiaal moest komen, maar onderweg was.. en het duurde vre-se-lijke lang! De winkel zelf heb ik niks over te klagen, daar ga ik gewoon heen, maar online bestel ik daar NOOIT MEER wat! :=

Ik heb destijds precies hetzelfde gehad met een uitrijdeken.
Dekentje was afgeprijsd en kreeg het zelfde verhaal dat hij uit een andere filiaal moest komen.
Vervolgens bleek hij er helemaal niet meer te zijn, maar dit wordt niet aangegeven.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 17:04

een maand geleden ben ik naar de winkel geweest van divoza voor een nieuwe cap (uvex) allemaal prima. ook wou ik graag nieuwe ariat jodphurs, maar die hadden ze helemaal niet meer in mijn maat, alleen maar hele kleine maatjes of heel erg groot. nouja jammer dan neem ik wel andere.
de verkoopsters zaten gewoon privé dingen te bespreken midden in de winkel en als je wat wou vragen kwam je er amper tussen :( vond het dus echt niet kunnen....

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 10:36

Hi

Maar even hier mijn verhaal doen om te weten wat jullie ervan vinden.

Op zondag 25 september heb ik een nieuw dressuur jasje online besteld bij Divoza
Ze voeren de regel. Voor 15 uur besteld volgende dag in huis (mits op voorraad)
Ik kijk dus als het betreffende Pikeur jasje op voorraad is. JA die is er.
In het winkelwagentje geplaatst betaald met IDeal.
En dan maar afwachten...
Aangezien de zondag geen werkdag ik ga ik er dan ook maar vanuit dat ik dinsdag het jasje ontvang.
Maar nee dinsdag geen jasje..
Dan wordt het vast woensdag. s'avonds heb ik wedstrijd dus dat zou toch mooi zijn.
Nee helaas geen jasje.
Ik besluit donderdags contact op te nemen met het filiaal in Leek.
En met de tijd dat ik bel krijg ik een mail met 25% korting op artikel naar keuze.
Ik heb de medewerker verteld dat ik het erg vervelend vind dat het artikel niet af is gestuurd, en dan nu ook nog eens 25% korting was
misgelopen.
Mevr wist ook niet waar het mis was gegaan, bood haar excuus aan, en ze zou 25% van het totaalbedrag terug storten.
En het jasje zou gelijk af worden gestuurd. Naja prima dacht ik

Totdat het zaterdag was en nog geen jasje had. Ik weer met mn positiefe verstand,. komt vast door het weekend.
en maandag bezorgen ze waarschijnlijk ook niet dus echt dinsdag is het jasje er...

Helaas weer geen jasje. Donderdags heb ik besloten om toch maar weer eens contact te zoeken met het filiaal.
een medewerker ging de status controleren. De zending stond op non actief!!!
Met de vraag als ik nog steeds belangstelling had voor het artikel of dat ik samen met haar voor een alternatief wou kijken.
Pardon...
Ik ben toen aslnog maar eens boos geworden, en toch tot de conclusie gekomen dat ik het jasje alsnog wou.
Hij zou naar me toegestuurd worden.. (met wederom excuus)
De tussenliggende dagen zal ik jullie besparen. Uiteindelijk is het jasje 2,5!!! week na bestelling naar mij toegestuurd.

WauW!

En toen bedacht ik me in 1 x dat ik geld terug zou krijgen!
Bankrekening gecheckt... nee niets.
ook hier heb ik meerdere malen achteraan gebeld.
1e x kreeg ik te horen dat de betalingen op woensdag werden verwerkt. ik moest dus nog maar even geduld hebben.
2e x(week later op woensdag) kreeg ik een (dacht ik) wat jongere medewerkster aan de telefoon. Die brabbelde wat en moest al mijn gegevens hebben
wat ik opzich vreemd vond, ze vertelde dat er geen order meer in de map zat en dat het dus al was verwerkt. Maar toch excuus voor het ongemak
maar weer wachten dus
3e x (weer een week later maar dan op vrijdag) belde ik nogmaals en kreeg ik een mevr aan de telefoon.
Ze moest mn postcode weten, en ik werdt in de wacht gezet. Uiteindelijk terug aan de lijn vertelde ze me dat er helemaal geen betalingsorder was
aangemaakt... en jawel wederom excuses! Ze vroeg mij om haar naam op te schrijven, zodat ik wist met wie ik gesproken had, ze ging gelijk naar de boekhouder en het zou geregeld worden. Want dit was inderdaad geen normale gang van zaken!

Toen kreeg ik het gevoel dat er inderdaad wat ging gebeuren, ik kreeg der wel vertrouwen in.
echter ... een week later nog steeds geen geld....
Heb maar weer eens gebeld.
Ik kreeg een man aan de lijn. Het verhaal (enigzins geirriteerd) uitgelegd en hij vertelde me dat het niet zijn fout was
maar die van de Deutsche bank. Ze waren overgestapt en er waren wat problemen.. Het was de 19e overgemaakt..
Ik heb gezegd dat het al weken loopt. en hij wist me doodleuk te zeggen dat dit niet zijn probleem was.

Wat een botte hork. Ik heb er gelijk maar achteraan gezegd dat de problemen zeker niet mijn probleem hoort te worden!!
Na wat over en weer geraas heb ik de verbinding maar verbroken en gezegd dat ik het afwacht en dat ik anders wel weer zou bellen.
dat moest ik zelf maar weten.

ongeloofelijk.

Nu vandaag is er nog steeds geen geld retour gestort op mijn rekening.
Ik heb dus net alweer gebeld. En kreeg ik een medewerker aan de lijn, die vertelde me dat er geen aantekening was gemaakt.

na wat zoek werk wist zij me te vertellen dat het de 18e (jawel) over was gemaakt..
Ik heb echter niets, en ook zij vertelde me dat ze ICT problemen hebben.
Ze heeft mijn nummer genoteerd en zou zorgen dat de administratie vandaag contact op zou nemen met mij..

Nou ik heb er zo onderhand een hard hoofd in.
Ik ben bijna 5 week onderweg. en ik geloof er zo in dat daar nog een week bij komt.

Ik ben er klaar mee.
Wat zouden jullie doen?
Dan heb ik het nog niet eens over de belkosten!!!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 13:19

Asociaal zeg! Dat is het hele ''probleem'' ook bj de Divoza, er word echt zo snel gezegt dat het niet hun probleem is.. wat ben je dan voor een medewerker denk ik dan.. Ik heb geen idee wat ik zou doen, als je je geld terug wil zou je er toch achteraan moeten gaan opnieuw en afwachten denk ik.

je data's kloppen alleen niet in het verhaal :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 13:56

Waar ik me voornamelijk aan stoor, is het gelieg wat ik telkens teruglees.
Ze hebben mij ook eens wijsgemaakt dat ze me echt hadden gebeld en echt mijn voicemail hadden ingesproken. Dit slaat absoluut nergens op, want ik heb nooit mijn telefoon uit of leeg en nooit problemen met de verbinding. Dus als ze echt geprobeerd hadden om me te bellen, dan had ik dit wel op mijn telefoon gezien.

Ze maken beloftes niet waar en zeggen een hoop dingen om de klant maar rustig te houden, maar ondertussen gebeurt er niets.

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 14:12

Tsplendid schreef:
Asociaal zeg! Dat is het hele ''probleem'' ook bj de Divoza, er word echt zo snel gezegt dat het niet hun probleem is.. wat ben je dan voor een medewerker denk ik dan.. Ik heb geen idee wat ik zou doen, als je je geld terug wil zou je er toch achteraan moeten gaan opnieuw en afwachten denk ik.

je data's kloppen alleen niet in het verhaal :P

Oeps.. Zie nou inderdaad dat die niet klopt!
;)

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 14:35

Nou heb zojuist maar weer eens weer gebeld!
De medewerkster nam me niet serieus en ze was maar wat aan het giebelen
Met de collega die ik vanochtend heb gesproken.
Het kon nog gerust 10 dagen duren..
Enne ik hoefde niet meer te bellen!

irisloove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 14:54

was met mijn pony naar divoza in leek geweest en had daar een zadel gepast en gekocht. Ik had die dag voor het passen mijn eigen singel mee, ik zou een nieuwe singel bij mijn zadel krijgen 'we nemen de zelfde maat als de singel die je nu bij je hebt'. Nou oke helemaal super!
kom ik thuis, wil ik mn nieuwe singel vast maken, is die gewoon een dikke 20cm te kort!
Ik bellen, ik moest de singel maar even opsturen en kreeg dan een nieuwe terug, een langere!
krijg ik na 3 weken... 2 singels binnen, de 1 was de zelfde lengte als die ik eerst had gekregen, en dan de goede. Maar wat moest ik nou weer met 2 singels?!
bellen ze 2 weken later;'wij hebben u perongeluk 2 singels gestuurd inplaats van 1, mogen we die ene terug?'

zucht..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:26

Dus dan nemen ze wel de moeite om terug te bellen, irisloove. Als ze dat nu ook deden als iemand anders nog iets van hun tegoed had.

@angelique19: ik kan me voorstellen dat je, je niet meer serieus genomen voelt. Als ik jou was zou ik het hoofdkantoor bellen om een officiele klacht in te dienen. Niet alleen omdat je beloofd wordt dat je nog geld terugkrijgt, maar ook voor de manier waarop er met je wordt omgegaan.

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:42

@jolien87
Ik dacht dat leek hun hoofdvestiging was?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:47

Klopt. Maar is er dan niet nog een kantoor wat daarboven zit? Het is toch te zot dat zelfs het personeel van de hoofdvestiging je niet serieus neemt. Echt absurd...
Zorg dan dat je, je troep voor mekaar hebt maar ga geen beloftes maken die je vervolgens niet na komt. Dan kan je toch verwachten dat een klant regelmatig checkt hoe de zaken ervoor staan.

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:48

angelique19 schreef:
Nou heb zojuist maar weer eens weer gebeld!
De medewerkster nam me niet serieus en ze was maar wat aan het giebelen
Met de collega die ik vanochtend heb gesproken.
Het kon nog gerust 10 dagen duren..
Enne ik hoefde niet meer te bellen!

Plat bellen die lui :=

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:56

Vorig jaar 3 dekend besteld bij de divoza. Een vliegen,onder en regendeken. Vliegen en onderdeken had k al met 3 dagen in huis, alleen de regendeken zat er niet bij. Had ze wel alle 3 al betaald via internet. K dus opbellen met de vraag wanneer de regendeken kwam. Deze zou echter pas met 3 maanden geleverd kunnen worden. K kon daar niet op wachten omdat ik die deken nodig had dus heb gevraahd of ze het geld voor die deken dan konden terugboeken en de deken annuleren. Zo gezegd zo gedaan. Na 2 dagen hda ik het geld alweer terug alleen hadden ze ipv 1 deken 2 dekens terug betaald :') ik heb der mooi niets van gezegd!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 16:11

Tja, da's hun eigen fout hoor. Dat is dan weer een ander uiterste ;)

irisloove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 19:00

@jolien, ja ze belde om hun eigen belang. Zij wouden hun singel terug, ook al was het hun eigen schuld.

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 20:16

Geeft de burger moet dat ik lees dat ze in ieder geval bij 2 persoon terugbetaald hebben!
Overigens zijn ze hun belofte niet nagekomen
En ben ik dus niet terug gebeld vandaag!