paulien__ schreef:Net even Divoza gebeld, ze zijn vandaag verstuurd dus moet ze morgen in huis hebben
Had ze vanmorgen om 11 uur binnen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cosmoxxx1 schreef:kwam dit topic tegen, maar ik doe ook even mijn verhaaltje over divoza..
Ik had een pagony flycooler roze besteld voor 40,- en voor 3 uur besteld, dus zou volgende dag in huis zijn.. nee hoor. Mijn vader kreeg een mailjte over dat die niet op voorraad was en dat het een weekje langer zou duren..oke, had ik geen problemen mee. Maar er ging een maand voorbij en ik had hem nog steeds niet.. dus opgebeld naar divoza. ze zeiden ''ja sorry, hij moest nog uit een ander filiaal komen, over een weekje is hij er wel..'' dus ik nog een week gewacht, uhu.. was er nog steeds niet. dus weer op gebeld naar divoza en ze zeiden ''ja hij is er helemaal niet meer, ik kan wel een blauwe voor u bestellen dan gaat hij deze week nog op de bus..'' dus ik zei dat dat goed was, want het was een fijne deken dus die wou ik toch graag en dan boeit de kleur me niet.. en diezelfde week heb ik mn deken ein-de-lijk gekregen!
maar ze hebben dus gewoon gelogen, want die deken is er nooit geweest..
en ze zeiden dat hij uit een ander filiaal moest komen, maar onderweg was.. en het duurde vre-se-lijke lang! De winkel zelf heb ik niks over te klagen, daar ga ik gewoon heen, maar online bestel ik daar NOOIT MEER wat!
Tsplendid schreef:Asociaal zeg! Dat is het hele ''probleem'' ook bj de Divoza, er word echt zo snel gezegt dat het niet hun probleem is.. wat ben je dan voor een medewerker denk ik dan.. Ik heb geen idee wat ik zou doen, als je je geld terug wil zou je er toch achteraan moeten gaan opnieuw en afwachten denk ik.
je data's kloppen alleen niet in het verhaal