Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Het punt is dat als je je kop boven het maaiveld uitsteekt Jan en Alleman kritiek gaat leveren, soms is dat terecht en goed gebracht en soms slaat het kan noch wal. De ongevraagde bemoeienis kan heel vervelend zijn en iedereen denkt altijd dat hij/zij het het beste weet en zijn of haar methode het beste is. (vooral in paardenland)
fransje23 schreef:Elisa2 schreef:Het punt is dat als je je kop boven het maaiveld uitsteekt Jan en Alleman kritiek gaat leveren, soms is dat terecht en goed gebracht en soms slaat het kan noch wal. De ongevraagde bemoeienis kan heel vervelend zijn en iedereen denkt altijd dat hij/zij het het beste weet en zijn of haar methode het beste is. (vooral in paardenland)
Maar om daarom iedereen met een gegronde kritische opmerking met de grond gelijk te maken is niet de weg.
Elisa2 schreef:Iedereen vind haar/ zijn opmerking gegrond he, ook mensen die er nog nooit geweest zijn.
Neemt niet weg dat er ook anders op gereageerd kan worden inderdaad, maar het is denk ik een wisselwerking.
Miran schreef:Ik zie het wel en erger me er ook aan. Ik zie aannames en oordelen van mensen zonder ervaring en ik zie de mensen met positieve ervaring weg gezet worden als niet genoeg kennis hebben. Ik vind dit een naar topic en ken de stichting niet, maar heb niet het idee dat ze dit verdiend hebben.
superpony schreef:Je kop boven het maaiveld uitsteken wil niet altijd zeggen dat je het dan ook goed doet en alles ( beter) weet. Dat zie je hier op Bokt ook. Er zijn bokkers zo dominant aanwezig en die willen ook alleen maar dat mensen met hun meepraten. Een deel doet dat, want het verhaal komt wel goed over en anderen zijn kritisch en dat mag dan niet altijd.
Elisa2 schreef:De grootste kletspraat komt altijd van mensen die hebben "gehoord dat" en vervolgens wordt zo'n verhaal verdraaid, aangedikt etc.
Ik oordeel altijd het liefst op wat ik zelf ziedat geeft nog altijd de beste informatie.
Uiteraard kan en mag er feedback zijn op de informatie die naar buiten komt, daar vind ik zelf ook wat van soms. Censureren lost ook het probleem niet op dus in die zin oke, open communicatie is en blijft belangrijk.
Mij gaat het meer om dat iemand dan niks meer goed kan doen in de ogen van sommige mensen die dat dan alleen baseren op verhalen die ze gehoord hebben.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de intentie en het doel van deze stichting goed is en daarom ook totaal niet te vergelijken met PZB. Dat niet alles goed aangepakt wordt dat moge duidelijk zijn.