Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DromenLies schreef:Ik vind het duur in vergelijking met waar ik van de zomer gestaan heb. Ik betaalde 260 in de buiten het weideseizoen en daarvoor kreeg ik een stal van 4 x 6, onbeperkt ruwvoer, binnen en buitenzet service, paard hele dag buiten, uitmesten werd gedaan, er was een rijbak met een degelijk bodem en verlichting, poetsplaats, ruime zadelkast...
Raamzicht schreef:Het lijkt wel of dit topic alleen nog gaat over of de pensionstalling van veulen84 wel of niet duur is. Kunnen we niet gewoon agree to disagree en weer over de verschillende pensionstallingen hebben die hier zijn?
danoesje schreef:dat ziet er inderdaad fijn uit gulpje! Hoe dan ook vind ik het een lastige combi om een plek te vinden waar paardlief veel buiten komt, veel ruwvoer kan eten en sociaal kan zijn met andere paarden en waar ook voor de ruiter een goede accommodatie is met veel service. Niet omdat ik te lui ben om wat te doen, maar omdat ik inmiddels weet dat 'zelf regelen met elkaar' een boel gezeik betekent tussen alle paardendames met uitgesproken meningenBen helemaal geen topruiter maar wil toch graag redelijk fanatiek rijden, buiten kantoortijden. Juist de combi is gewoon heel erg lastig, zelfs voor wat meer budget.
xLoki schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Iemand enig idee welke stal dit is?
Klinkt wel goed!
danoesje schreef:dat ziet er inderdaad fijn uit gulpje! Hoe dan ook vind ik het een lastige combi om een plek te vinden waar paardlief veel buiten komt, veel ruwvoer kan eten en sociaal kan zijn met andere paarden en waar ook voor de ruiter een goede accommodatie is met veel service. Niet omdat ik te lui ben om wat te doen, maar omdat ik inmiddels weet dat 'zelf regelen met elkaar' een boel gezeik betekent tussen alle paardendames met uitgesproken meningenBen helemaal geen topruiter maar wil toch graag redelijk fanatiek rijden, buiten kantoortijden. Juist de combi is gewoon heel erg lastig, zelfs voor wat meer budget.