Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

anjaenrene

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:42

zondag besteld, dinsdag verzonden, vandaag binnen.
We bestellen al jaren bij agradi en hebben nog nooit problemen gehad.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:48

Ik zit vol verbazing dit topic te lezen... ik heb pas 1 x van de zeker 30 bestellingen problemem gehad en dit was echt al 5 jaar geleden. Verder dus nooit problemem gehad

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 12:42

Ondertussen staat er bij actuele orderstatus dat 't 20 juni verwacht wordt! Vriendin van mij had ook eens besteld bij agradi en ze had 't na 3 dagen al (was op voorraad - maar we zijn van België :') ) dus ik zal het wel binnen de verwachtte termijn hebben zoals in de mail! :)

Ellis_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:48

Wat ik wel met Agradi heb mee gemaakt is dat bepaalde artikelen op foto nie over een komen met
de bestelling! dat bijvoorbeeld de kleuren van de deken t zelfde zijn maar dat t een heel ander patroon is dan wat je besteld hebt.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 18:36

Dat heb ik ook al gehoord, ik heb de HKM Spain rijlaarzen in het bruin besteld omdat mijn puppy mijn vorig paar heeft vastgehad, dus had zsm nieuwe nodig := een vriendin van mij heeft net dezelfde laarzen, ook in de kleur bruin en ze zijn naar 't schijnt bijna zwart.. Terwijl ze op de foto wel mooi duidelijk bruin zijn

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 19:31

Mijn laarzen zijn toegekomen! :D
Normaal gingen ze daar pas 20 juni toekomen, ze waren er gisteren al, om half 6 kreeg ik een mail dat ze waren binnengebracht en deze middag waren ze er al :D
De kleur bruin is overigens écht bruin, geen cognac, maar bruin, waarschijnlijk is er bij mijn vriendin een fout gebeurt bij de bestelling :)

Ik ben zeer tevreden eigenlijk over agradi. Ik ben klant :D

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 19:51

Ik heb het erop gewaagd en weer iets besteld,zal mij benieuwen.

Als het goed is moet ik na 20:00 de T&T kunnen volgen...zal mij benieuwen wanneer ik het binnen krijg.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 19:58

Heb je na 17u iets besteld? Anders kan je pas de volgende dag het pakket volgen! :)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:59

Hier ook tevreden klant van Agradi :)
Alle bestellingen zijn top verlopen, zelfs toen een artikel niet op voorraad was. Had me op het ergste voorbereid, maar was netjes binnen de gegeven data van Agradi binnen! En ook fijn dat ze telkens die kortingen hebben ;)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:00

Bij mij waren al mijn dingen wel optijd, alleen zat er schimmel op het hoofdstel..
Dus ik bestel er niet weer wat.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:57

Ik heb een keer zes weken moeten wachten op een banketstaaf flesje. Bij een andere bestelling was het er zo, dus ik heb het idee dat het erg verschilt. Toch bestel ik er liever niet meer, ook omdat ik bij die zes weken wachttijd niet echt netjes op de hoogte werd gehouden van de status van mijn bestelling.

Maar goed, vaak gaat het wel goed :-)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 12:02

Mijn bestelling is goedgegaan...deken was keurig netjes vandaag binnen,de 18e besteld.
Helaas neemt de fabrikant een ruime maatmarge in acht waardoor de deken dus nu veel ruimer is dan de opgegeven en bestelde maat.

Hij kan dus weer retour :+

Wel netjes geholpen door de klantenservice overigens,het wordt op de site aangepast.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 20:55

Gisteravond besteld, morgen heb ik het in huis. Snel zat lijkt mij *D *D *D

jenever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:56

ik heb met hun nog nooit een slechte ervaring gehad altijd optijd geleverd en altijd het goede artikel.

Whupp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 20:16

Bij ons hebben we dat ooit een keer gehad, terwijl we daar echt al heel vaak dingen besteld hebben. Ooit hadden ze een deken niet op voorraad (duurde ook een aantal maanden voordat deze weer zou komen), mochten we een andere (duurdere) deken voor die prijs uitzoeken. Dat vond ik wel heel netjes. Ook een keer dat we een grote order hadden en dat we een deel alvast opgestuurd kregen en de rest zou dan een paar weekjes later komen. Het langste dat we hebben moeten wachten zal zo'n 3 weken geweest zijn.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 21:28

Geld terug duurt redelijk lang. Artikel 3 weken geleden terug gestuurd, kreeg zaterdag pas een mailtje dat het verwerkt wordt.

Mellow_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 21:30

ik heb het vaak met grote bestellingen dat net de 'kleine' dingen niet op voorraad zijn (terwijl er van te voren nog op de site stond direct leverbaar) dus bij mijn vorige bestelling waren er een paar weken vertraging door een rosborstel... heb net weer wat besteld omdat het stukken goedkoper is met die korting :P ben benieuwd of nu wel alles gaat zo als het hoort, volgens de site was alles direct leverbaar!:) dus nu afwachtte of ik het ook daadwerkelijk dinsdag in huis heb ...

louise1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 11:10

Ik heb twee rijbroeken besteld die op voorraad waren. Echter een dag na de bestelling bleek één broek toch niet voorradig te zijn. Eerste statusupdate was dat het 2-5 werkdagen zou duren voordat bestelling verstuurd zou worden. Na 5 werkdagen nog steeds geen statusupdate dus voor de zekerheid maar besteld. Bleek de bestelling van die broek niet doorgezet te zijn naar Harry's Horse :-(

Zou ze alsnog doen en er een spoedbestelling van maken (?). Ze verzekerde me dat de broeken voor woensdag aanstaande er zullen zijn. Vandaag nog geen statusverandering dus ik vrees het ergste ;(
(Overigens; niet voorradige broek staat nog steeds op verzenddatum 22 augustus terwijl dat al 4 dagen geleden is en ik dus gebeld heb met klantenservice).

louise1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 09:52

Gisteren nog maar weer eens met de klantenservice gebeld want ik zag maar geen statusupdate. Oh jee, toch weer iets misgegaan met communicatie met Harry' Horse (tweede keer al). Ze heeft ze gebeld terwijl ik wachtte en ze zouden die dag de broek nog opsturen naar Agradi en dan zouden zij hem meteen weer naar mij toesturen. Misschien dat ik hem eind deze week zou ontvangen. Zojuist een statusupdate; verwachtte verzenddatum 4 september.

Ik bestel niks meer bij Agradi. Tot twee keer toe moeten bellen, geen reactie op mailtje en meer dan drie weken wachten op een broek die voorradig stond.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 10:22

Ik bestel ook nooit meer wat bij agradi. Ik heb jaren terug een bestelling gedaan met acceptgiro. (kon toen nog) Was voor een stapel wormenkuren.

Het duurde en duurde en duurde, ik kreeg wel alvast de rekening, maar geen wormenkuren. Krijg ik eindelijk na 8 weken de wormenkuren, ligt er een dag na bezorging een brief in de bus van een incassobureau! Dacht even dat ik niet goed werd toen! Heb gebeld en ze hebben het recht getrokken, maar ik vond het zo klant onvriendelijk dat ik er nooit meer wat besteld heb!

Buenootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 09:08

Maandag besteld bij Agradi of beter zondag avond maar verwerking is dan pas maandag.

Ik woon in Belgie en dit is de eerste keer dat ik er bestel. Momenteel staat de status op Out for delivery. Geen idee wat het betekent want kan geen wijs uit al die stappen.

In ieder geval had ik spullen direct leverbaar besteld en voor een klein bedrag (longeersingel, dubbele longeerlijn, handschoenen voor dochter en een dubbelgebroken watertrens) om te testen.

Ik hoop (want op de site zeggen ze BE 2 dagen levertijd) dat het er vandaag is wat eigenlijk heb ik het best nodig....vooral het bitje....

Hou jullie op de hoogte

Buenootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 09:09

Overigens vind ik het zo heel gek niet dat bedrijven snel aan inkasso denken als je met acceptgiro betaald...er zijn er genoeg die niks betalen en dat kost een bedrijf heel veel.

Het is mij zelf ook wel eens gebeurd dat een acceptgiro bleef liggen, ben blij dat je nu vooruit moet betalen, dan heb je nooit problemen.

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 18:55

Ik ben zelf van plan binnenkort wat bij Agradi te bestellen, ik hoop dat ik dan niet te lang hoef te wachten...
Nu had ik nog even een vraag, misschien weten jullie het antwoord: tot hoelang duurt de stickerkorting nog? Kan het nergens vinden..

louise1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:15

Heb de broeken op maandagmiddag ontvangen. Helaas van een broek is de drukknoop er af.Wat overigens raar is; zijn beide Harry's Horse broeken in maat 44 maar de een valt veel ruimer dan de ander. Maar goed, daar kan Agradi niets aan doen.

Ik ga ze beide terugsturen omdat ze niet passen (een te groot en drukknoop er af, ander te kort). Nu dus eens kijken hoe lang het duurt voordat ik mijn geld terug krijg.

Stickerkortingsactie is volgens mij afelopen maar dat is vast op de website te vinden ;-)

Buenootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:24

Hier ook update, gisteren zouden ze om 16.30 aan de deur zijn geweest? Volgens bezorgservice dan. Zowel mijn man als mijn zoon waren thuis en hebben niemand gezien. Momenteel staat hij weer op out for delivery dus ben benieuwd.

Dit is dus dag 3...hopelijk is alles binnen vandaag...