Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flemminghfan schreef:Tot mijn verassing volgt de volgende dag een pakketje met 1 broek ??????
Het is nu inmiddels een week verder de andere broek is er nog steeds niet en jullie zullen het al wel raden mijn geld is ook nog steeds niet teruggestort.
Ik ga vandaag wederom maar weer in de telefoon klimmen want ik wil gewoon al mijn geld terug!!
SayaJones schreef:Wauw... 24-4?![]()
Ik zou ook nog even via Facebook proberen. Veel bokkers hier hebben het ook voor elkaar gekregen via Facebook uiteindelijk.
Vernon schreef:Hier ook een slechte ervaring....
Op 4 oktober 2016 een dekje besteld en met Ideal betaald.
Ik kreeg een bevestiging, maar daar is het bij gebleven. Tot op de dag van vandaag geen dekje.![]()
Ik heb meerdere keren gemaild (nooit reactie), meerdere keren gebeld (nemen eigenlijk nooit op en als ze opnemen beloven ze het na te kijken en dan terug te bellen, maar ook dit gebeurd uiteraard nooit) en vandaag is Es_ther voor mij naar hun winkel toe gegaan. Ze hebben ineens besloten dat mijn pakje al verzonden was en dat de post hem dus kwijt gemaakt heeft.En dat het niet hun schuld is. Dus ik krijg geen dekje en ook geen geld terug! Ik heb nooit een track en trace ontvangen, dus ik kan ook geen verhaal bij de post halen. Makkelijke uitweg voor hun, heel veel pech voor mij! Nooit ga ik hier meer wat bestellen, en na het lezen van heel veel meer mensen met dezelfde problemen, raad ik iedereen af hier iets te bestellen!