Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 18:13

Celine_x3 schreef:
Ik ben van plan chaps te bestellen bij Divoza. Maar heeft er iemand ervaring met het verzenden naar België?
Hoelang is de levertijd? Is het een aanrader of ga ik best op zoek naar een winkel in de buurt?
Heb de chaps binnen 2 weken al nodig..
Kan iemand mij helpen? :)

denk dat je het aller beste langs een paardenwinkel kan gaan, zodat je zeker weet dat het past, evt kan je ook bij EJ kijken ;)
vind EJ nog beter een service hebben dan Divoza

Celine_x3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 11:11

rOcky_lofz schreef:
Celine_x3 schreef:
Ik ben van plan chaps te bestellen bij Divoza. Maar heeft er iemand ervaring met het verzenden naar België?
Hoelang is de levertijd? Is het een aanrader of ga ik best op zoek naar een winkel in de buurt?
Heb de chaps binnen 2 weken al nodig..
Kan iemand mij helpen? :)

denk dat je het aller beste langs een paardenwinkel kan gaan, zodat je zeker weet dat het past, evt kan je ook bij EJ kijken ;)
vind EJ nog beter een service hebben dan Divoza

Bedankt! Maar ik woon in België en ben van plan de chaps te laten leveren bij mij thuis. Nu vraag ik me gewoon af of de levertijd lang is..
Zeker als je weet dat ze naar België moeten verzonden worden :)

peter_pan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 11:37

@ celine:
ik ben ook van Belgie en kreeg meestal alles vrij vlot toegestuurd. Alleen op ijn cap moest ik een aantal weken wachten omdat die nog moest besteld worden.
Als je voor de middag bestelt en het is op voorraad, krijg je het de volgende dag al in huis!

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 11:41

peter_pan_ schreef:
@ celine:
ik ben ook van Belgie en kreeg meestal alles vrij vlot toegestuurd. Alleen op ijn cap moest ik een aantal weken wachten omdat die nog moest besteld worden.
Als je voor de middag bestelt en het is op voorraad, krijg je het de volgende dag al in huis!

dat is zou wel zo moeten, maar ik weet dat divoza het niet altijd zo doet,

zo heb ik poos terug een jas besteld op voorraad leverbaar, en zou de volgende dag binnen hebben, echter nooit ontvangen en toen gebeld, en gebeld etc.

uiteindelijk mocht ik een andere jas bestellen,( via de tel, ) en hoefde ik daarvoor niet te betalen, deze was echter 2 euro goedkoper, dus heb daar niet moeilijk om gedaan, maar die heb ik wel toen binnen gekregen ..

Celine_x3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 00:05

Mijn eerste ervaringen met Divoza zijn heel goed!
Ik heb eergisteren een paar chaps besteld en had ze deze morgen in huis. Echt super! :D

Eastpak

Re: Divoza ervaringen gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:07

Ben benieuwd, zonet wat besteld en hopelijk komt het binnen (toch een fiks bedrag, waaronder 2 dekens).
Woon in België maar zou het dus binnen 2 dagen mogen verwachten?

Eastpak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 15:14

Net een mail gekregen dat de bestelling hun magazijn heeft verlaten.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 22:42

Moderatoropmerking:
Off topic berichten verwijderd. Graag alleen reageren als je ervaringen uit de eerste hand wil delen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 22:47

Daar zijn we weer. Onlangs heb ik hier het rare katrollenverhaal verteld. Vorige week ben ik bij Divoza geweest en na lang zoeken bleek inderdaad dat de katrollen er waren. Ik zou ook betaald hebben.
Dus nu heb ik 2 extra katrollen voor de pessoateugel. Wat ik ermee moet? Geen idee!
Maar zo blijkt dus hoe vreemd de webshop werkt...

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 06:50

Divoza waar zal ik beginnen.
Leuk hemelvaartaanbieding beetje korting op een voortuig die ik nodig had was op voorraad dus zou er de volgende dag zijn. Dag erna geen pakket, kan gebeuren het is een feestdag. Week later geen voortuig gebeld naar divoza ja ze zijn net binnengekomen moet er morgen zijn. Week later nog geen pakket. Weer gebeld: ik ga het checken bij het magezijn ik bel u zo terug was de examenweek en ik had examens dus vriendelijk verzocht niet tijdens mijn examen te bellen goed 2 dagen later nog niet gebeld inmiddels was ik het helemaal zat met ze weer een aantal keer gebeld en maar geen reactie. Mijn vakantie te paard kwam er aan dus ik had hem nu echt nodig maar naar de plaatselijke ruitershop gegaan om daar een voortuig te kopen.... Al goed minimaal een maand later daar was die dan eindelijk voortuig aangekomen. Ik was op vakantie en me ouders gingen uiteten, hond had zich uit de bench bevrijd en natuurlijk hondjelief heeft heerlijk van me nieuwe voortuig gesmuld.......:(
Bedankt divoza voor jullie *kuch, kuch* geweldige service

paulien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 10:58

Hallo,

Heb 30-07 nieuwe laarzen besteld bij divoza,,,
Alleen tot op heden nog geen mail dat ze zijn verzonden...
Wat zou ik nu doen? Bellen? of hopen dat ze vandaag nog binnen komen -O-

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 10:59

paulien__ schreef:
Hallo,

blijven bellen! ;)

Eastpak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 16:56

Ik heb mijn eerste ervaring met divoza positief ervaren.
Moet alleen nog wel het deken bij mijn hals van het deken bestellen :D

paulien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 18:14

rOcky_lofz schreef:
paulien__ schreef:
Hallo,

blijven bellen! ;)

vanmorgen direct gebeld.
laarzen waren in Leek uitverkocht, nu komen ze morgen vanuit een ander filiaal naar Leek, en worden dan naar mij verzonden....

Kon de laarzen begin volgende week verwachten... *\o/*

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 18:16

Ben benieuwd, als je ze volgende week donderdag/vrijdag nog niet hebt, zo weer bellen..

Hoop dat je ze komende week hebt :)

Originaltoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 23:07

Mijn ervaringen met Divoza webshop zijn redelijk positief, al staat op de site niet altijd duidelijk of iets er wel of niet is. Soms is het er wel volgens de site maar kun je er alsnog twee of drie weken op moeten wachten. Terugbetaling van producten die niet goed waren ging wel vlot.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:18

@Paulien: om welke laarzen gaat het?

Ik ben gister naar Divoza leek geweest. Wilde zo graag de MH Venice Field hebben. Maat 40 was te klein en 41 was er niet dus die hebben ze voor me besteld. Die moest uit een ander filiaal komen dus die is er op 21 augustus zeiden ze. Ga ik ze dan passenen wellicht aanschaffen.
Ben benieuwd! Ze zouden me bellen als ze er waren :)

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 16:05

ik heb begin juli een nieuwe rijbroek van cavallo gekocht bij divoza van 170 euro.. nu afgelopen week begon de broek te ladderen aan de binnenkant van mijn kruis, en die ladder werd uiteindelijk 1 groot gat. heb dit nog nooit mee gemaakt loop al gemiddeld 20 jaar elke dag in rijbroeken en cavallo is in mijn ogen toch wel een goed merk..
ik er heen gebeld en mocht langskomen ,hun vonden het ook niet kunnen en heb toen ook meteen de keus gehad of geld terug of een nieuwe uitzoeken van het zelfde bedrag..
was er erg blij mee , want in 1 a 2 maanden tijd weer een rijbroek kopen is wel erg duur..
tot nu toe dus erg blij met divoza :)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 16:07

Hier ook een tevreden klant. Rijbroek besteld en 2 dagen later had ik hem in huis!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 16:15

ciskelover schreef:
Divoza waar zal ik beginnen.
Leuk hemelvaartaanbieding beetje korting op een voortuig die ik nodig had was op voorraad dus zou er de volgende dag zijn. Dag erna geen pakket, kan gebeuren het is een feestdag. Week later geen voortuig gebeld naar divoza ja ze zijn net binnengekomen moet er morgen zijn. Week later nog geen pakket. Weer gebeld: ik ga het checken bij het magezijn ik bel u zo terug was de examenweek en ik had examens dus vriendelijk verzocht niet tijdens mijn examen te bellen goed 2 dagen later nog niet gebeld inmiddels was ik het helemaal zat met ze weer een aantal keer gebeld en maar geen reactie. Mijn vakantie te paard kwam er aan dus ik had hem nu echt nodig maar naar de plaatselijke ruitershop gegaan om daar een voortuig te kopen.... Al goed minimaal een maand later daar was die dan eindelijk voortuig aangekomen. Ik was op vakantie en me ouders gingen uiteten, hond had zich uit de bench bevrijd en natuurlijk hondjelief heeft heerlijk van me nieuwe voortuig gesmuld.......:(
Bedankt divoza voor jullie *kuch, kuch* geweldige service

Belachelijk gewoon!

Ook sinds mijn bestelling van de Samshield cap die ik overigens heb geannuleerd ga ik ook niks weer bestellen wat niet in de winkel is. Een vriendin van mij wacht nu onderhand al bijna 5 maand op een dekje en vliegenmutsje.. gewoon te belachelijk voor woorden!!

Ik ben van plan om nieuwe rijlaarzen te gaan aanschaffen maar daarvoor ga ik wel naar een ander toe ;)

paulien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 18:25

moelly schreef:
@Paulien: om welke laarzen gaat het?

Ik ben gister naar Divoza leek geweest. Wilde zo graag de MH Venice Field hebben. Maat 40 was te klein en 41 was er niet dus die hebben ze voor me besteld. Die moest uit een ander filiaal komen dus die is er op 21 augustus zeiden ze. Ga ik ze dan passenen wellicht aanschaffen.
Ben benieuwd! Ze zouden me bellen als ze er waren :)

Hoi Hoi,

Heb ook de MH venice field besteld.
Ik hoop ze dus begin van de week binnen te krijgen :D

als ik Woensdag nog geen laarzen binnen heb, ga ik weer bellen.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 22:33

jij hebt ze echt besteld dat ze bij jou thuis worden bezorgt?
Ik ga ze eerst passen in de winkel. Nu maar hopen dat ze er a.s. dinadag al zijn!

paulien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 01:14

moelly schreef:
jij hebt ze echt besteld dat ze bij jou thuis worden bezorgt?
Ik ga ze eerst passen in de winkel. Nu maar hopen dat ze er a.s. dinadag al zijn!

Ja heb ze wel besteld, anders moet ik steeds op en neer naar leek.
En leek is niet echt voor de deur.maar toen ik ze bestelde op internet was er nog voldoende voorraad, anders had ik het ook niet gedaan, maarja,,

ik hoop op begin van de week.

paulien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 15:13

Net even Divoza gebeld, ze zijn vandaag verstuurd dus moet ze morgen in huis hebben *\o/*

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 17:03

Oo mooi!
Ik hoop dat die van mij morgen ook binnen zijn ipv volgende week dinsdag maar ik reken er maar niet op!