Stalling regio Arnhem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 21:27

Wat ik hoorde is dat ze het fysiek niet meer trekken. Hebben ook een aardige leeftijd natuurlijk. Ze hopen dat iemand de pensionstalling over gaat nemen zoals het is, maar ik vraag me af of een koper voor dat bedrag daar interesse in heeft..

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 21:57

Sodeknetters wat een prijs. Locatie is wel echt top natuurlijk! En met die hoeveelheid grond kun je daar wel echt iets moois van maken. Deel paddock paradise, deel nacht op stal en overdag wei. Ik zou het wel weten. Heb alleen niet zoveel geld :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 07:40

Plus dat je ook nog wel geld erin moet stoppen om het naar wens te maken (en persoonlijk zou ik ook aanpassingen doen in de stallen).

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 08:07

upendo schreef:
Plus dat je ook nog wel geld erin moet stoppen om het naar wens te maken (en persoonlijk zou ik ook aanpassingen doen in de stallen).

Ja het is in 2000 helemaal gerenoveerd naar de eisen van deze tijd. Mooi praatje, maar alles is dus gewoon 25 jaar oud. Keuken, badkamer, enz.
Ik vind het veel geld. Dat zal vooral in de grond en de ligging zitten denk ik.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 08:59

Ik vind het ook veel geld, maar als ik zie dat kleinere huizen op een mindere locatie met 1,5 hectare en geen geweldige paardenfaciliteiten momenteel al in de verkoop staan voor 1 mln, dan begrijp ik het ook wel weer.

Maar goed, dan moeten er nog steeds wel mensen te vinden zijn, die het kunnen en willen betalen.

Hier vlakbij staat een plaatje van een paardenlocatie voor 3,5 mln. Staat al meer dan een jaar te koop.

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 12:56

Daihyo schreef:
Sodeknetters wat een prijs. Locatie is wel echt top natuurlijk! En met die hoeveelheid grond kun je daar wel echt iets moois van maken. Deel paddock paradise, deel nacht op stal en overdag wei. Ik zou het wel weten. Heb alleen niet zoveel geld :+

Moet je wel durven een PP in wolven gebied. Ze lopen daar vrolijk rond te wandelen.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 17:50

De zichtmeldingen zijn nog minimaal hier in de regio. Er loopt een koppel tussen Ellecom en Loenen. Maar laten zich niet veel zien. Maar is zeker een punt van aandacht zolang er geen beheer is.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 18:39

Laag Soeren zitten ze ook :j Liep van de week bij daglicht in de tuin bij Soeria één en bij de sprengen zijn ze regelmatig gesignaleerd.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 18:57

Laag Soeren ligt tussen Ellecom en Loenen, dus dat is niet zo raar :D
Wel apart dat die zichtmeldingen nergens gemeld worden. Daar zijn toch appgroepen voor?

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 19:03

:') Oh ja las het weer half }:0 Klasse.

Ja wij horen het ook via via van buurtbewoners, soms met filmpjes. Weet ook niet waarom dat niet gemeld wordt.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 19:13

Niemand meldt het in deze ruime omgeving.
Er zit een roedel op de Veluwezoom van, vorig jaar in elk geval, 12 dieren.
Zal nu wel meer zijn.
Vooralsnog lijken ze zich wel aardig koest te houden als het gaat om aanvallen op huisdieren/ vee.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 19:18

Marrit13 schreef:

Ja wij horen het ook via via van buurtbewoners, soms met filmpjes. Weet ook niet waarom dat niet gemeld wordt.

ik vind het niet raar dat het niet gemeld wordt.

Als je even goed nadenkt, kun je dat zelf ook invullen.

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 19:20

Wij hebben ook een plekje vrij op onze stalling in Hengelo gld.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 19:38

ikke schreef:
Marrit13 schreef:

ik vind het niet raar dat het niet gemeld wordt.

Als je even goed nadenkt, kun je dat zelf ook invullen.

Het komt toch wel uit, of je nu wel of niet meldt. Dus tsja :+

ArcoIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 21:45

Ik ben eigenlijk wel benieuwd via waar mensen in deze regio kleinere plekjes vinden, de minder traditionele stallen misschien, zoals paddock paradises en tracksystemen. Zijn er Facebookgroepen voor dit soort plekken, of is dat echt een kwestie van ons kent ons?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 22:12

Er is een Facebookgroep Stalling in Gelderland. Daar staan nog wel eens kleine plekjes op. Of via via inderdaad.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 22:23

Ik zag net deze. Afbeelding

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 22:58

ArcoIris schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd via waar mensen in deze regio kleinere plekjes vinden, de minder traditionele stallen misschien, zoals paddock paradises en tracksystemen. Zijn er Facebookgroepen voor dit soort plekken, of is dat echt een kwestie van ons kent ons?

Ik heb mijn huidige plek via luchtfoto's gevonden (paddock paradises zijn makkelijk te herkennen). Door daarna op het adres te googelen heb ik hun website en contact gegevens gevonden.

En een vorige plekje via bokt. Ik heb toen een pb gestuurd naar iemand die in een oud topic had gezegt een paddock paradise te hebben en een paar pensionklanten.

Beide adverteerden niet, maar onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis' berichtje gestuurd en heel fijn gestaan (en bij eentje dus nog steeds).

ArcoIris

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:02

xRaisin schreef:
ArcoIris schreef:

Ik heb mijn huidige plek via luchtfoto's gevonden (paddock paradises zijn makkelijk te herkennen). Door daarna op het adres te googelen heb ik hun website en contact gegevens gevonden.

En een vorige plekje via bokt. Ik heb toen een pb gestuurd naar iemand die in een oud topic had gezegt een paddock paradise te hebben en een paar pensionklanten.

Beide adverteerden niet, maar onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis' berichtje gestuurd en heel fijn gestaan (en bij eentje dus nog steeds).

Vanmiddag even geprobeerd, dat was niet zo'n succes in de buurt. :+ Ik heb wat berichten op Facebook geslingerd, eens kijken wat daar uitkomt. Misschien inderdaad maar eens een paar oudere topics opduiken om te zien wie ik eventueel kan benaderen.