Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
upendo schreef:Plus dat je ook nog wel geld erin moet stoppen om het naar wens te maken (en persoonlijk zou ik ook aanpassingen doen in de stallen).
Daihyo schreef:Sodeknetters wat een prijs. Locatie is wel echt top natuurlijk! En met die hoeveelheid grond kun je daar wel echt iets moois van maken. Deel paddock paradise, deel nacht op stal en overdag wei. Ik zou het wel weten. Heb alleen niet zoveel geld
ikke schreef:Marrit13 schreef:Oh ja las het weer half
Klasse.
Ja wij horen het ook via via van buurtbewoners, soms met filmpjes. Weet ook niet waarom dat niet gemeld wordt.
ik vind het niet raar dat het niet gemeld wordt.
Als je even goed nadenkt, kun je dat zelf ook invullen.
ArcoIris schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd via waar mensen in deze regio kleinere plekjes vinden, de minder traditionele stallen misschien, zoals paddock paradises en tracksystemen. Zijn er Facebookgroepen voor dit soort plekken, of is dat echt een kwestie van ons kent ons?
xRaisin schreef:ArcoIris schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd via waar mensen in deze regio kleinere plekjes vinden, de minder traditionele stallen misschien, zoals paddock paradises en tracksystemen. Zijn er Facebookgroepen voor dit soort plekken, of is dat echt een kwestie van ons kent ons?
Ik heb mijn huidige plek via luchtfoto's gevonden (paddock paradises zijn makkelijk te herkennen). Door daarna op het adres te googelen heb ik hun website en contact gegevens gevonden.
En een vorige plekje via bokt. Ik heb toen een pb gestuurd naar iemand die in een oud topic had gezegt een paddock paradise te hebben en een paar pensionklanten.
Beide adverteerden niet, maar onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis' berichtje gestuurd en heel fijn gestaan (en bij eentje dus nog steeds).