Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shalimar schreef:Die stal in Didam doet niet actief iets tegen de wolf. Ook geen wolfwerend hek heb ik begrepen omdat het toch niet afdoende is. Inderdaad tijdig langsgaan bij stallen ivm wachtlijsten, 20 min. rond Giesbeek is het niet heel dik gezaaid met fijne stallen.
En idd, die stal in De Steeg is waar het in de vorige pagina's over ging.
Shalimar schreef:Ik hoop dat het bevalt! Heb vier jaar geleden in mijn zoektocht begrepen van stalgenootjes die daar langsgingen dat de stallen niet heel schoon waren en het hooi beperkt was. Maar de plek is geweldig en ik weet ook niet hoe het afgelopen is met de pony's die daarheen verhuisd zijn, ik had geen contact meer. Het was via via informatie. Misschien iets om op te letten en wellicht een update over te doen, want het is wel een super locatie natuurlijk!
KletsKoekje schreef:Wij zijn bezig met de zoektocht naar een A/B/evt C pony voor mijn dochter en de zoektocht naar stalling is ook begonnen, lastig! Veel staat vol, er zijn natuurlijk ook veel stallen gestopt. Mocht iemand een plekje weten voor een pony dan verneem ik het graag! Liefst Bemmel en omgeving