Stalling regio Arnhem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 22:34

Ik zag dat er ook weer plek is in de Steeg.

Afbeelding

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 22:45

Was dat niet de stal waar het de vorige pagina over ging?

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 00:32

Die stal in Didam doet niet actief iets tegen de wolf. Ook geen wolfwerend hek heb ik begrepen omdat het toch niet afdoende is. Inderdaad tijdig langsgaan bij stallen ivm wachtlijsten, 20 min. rond Giesbeek is het niet heel dik gezaaid met fijne stallen.
En idd, die stal in De Steeg is waar het in de vorige pagina's over ging.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 07:15

Escada schreef:
Was dat niet de stal waar het de vorige pagina over ging?

:j

Met zo weinig stallen zo veel verloop. :)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 12:50

Shalimar schreef:
Die stal in Didam doet niet actief iets tegen de wolf. Ook geen wolfwerend hek heb ik begrepen omdat het toch niet afdoende is. Inderdaad tijdig langsgaan bij stallen ivm wachtlijsten, 20 min. rond Giesbeek is het niet heel dik gezaaid met fijne stallen.
En idd, die stal in De Steeg is waar het in de vorige pagina's over ging.

Thanks voor de info! :)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 17:13

Iemand bekend met deze plek?
Afbeelding

Nadua

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 15:00

Ik ben benieuwd of iemand deze stal kent:

Kleinschalige pensionstal aan de Hoekelumse Brinkweg in Bennekom?

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 17:59

Ik ga mijn paard verhuizen, hopelijk naar een "forever home", naar Quadenoord. Ik stond daar nog op de wachtlijst en kreeg onverwacht bericht afgelopen week. Soms kan het snel gaan. Altijd weer spannend een nieuwe plek en hoop dat hij er snel zal wennen. Heerlijk dat hij in de zomer en zo lang het licht is in de winter buiten staat, dat geeft toch echt wel een fijn gevoel.
De stallen in deze omgeving zijn toch wel echt heel schaars en nauwelijks vindbaar en Quadenoord was toch altijd wat onbekend voor mij. Zie het in dit topic ook niet veel voorbij komen.

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 19:27

Ik hoop dat het bevalt! Heb vier jaar geleden in mijn zoektocht begrepen van stalgenootjes die daar langsgingen dat de stallen niet heel schoon waren en het hooi beperkt was. Maar de plek is geweldig en ik weet ook niet hoe het afgelopen is met de pony's die daarheen verhuisd zijn, ik had geen contact meer. Het was via via informatie. Misschien iets om op te letten en wellicht een update over te doen, want het is wel een super locatie natuurlijk!

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 19:54

Shalimar schreef:
Ik hoop dat het bevalt! Heb vier jaar geleden in mijn zoektocht begrepen van stalgenootjes die daar langsgingen dat de stallen niet heel schoon waren en het hooi beperkt was. Maar de plek is geweldig en ik weet ook niet hoe het afgelopen is met de pony's die daarheen verhuisd zijn, ik had geen contact meer. Het was via via informatie. Misschien iets om op te letten en wellicht een update over te doen, want het is wel een super locatie natuurlijk!

Ik heb het nu meerdere keren gezien en heb een hele goede indruk ervan gekregen eigenlijk. Staat ook een oud-stalgenoot die het er goed naar haar zin heeft.Je kunt kiezen om je paard 24/7 buiten te zetten in de zomer of nacht op stal. In de winter gaat alles met donker naar binnen. Er zijn meerdere stallenrijtjes, de binnenstallen zijn wat gedateerder misschien maar met genoeg stro e.d. Mijn paard komt in de winter in een buitenstal, dus lekker veel ventilatie sowieso.
Mijn paardje zal voorlopig niet in de stal komen, maar zal tzt zeker een update geven (en vast ook te lezen in mijn volgtopic :o )

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 20:59

Wij zijn bezig met de zoektocht naar een A/B/evt C pony voor mijn dochter en de zoektocht naar stalling is ook begonnen, lastig! Veel staat vol, er zijn natuurlijk ook veel stallen gestopt. Mocht iemand een plekje weten voor een pony dan verneem ik het graag! Liefst Bemmel en omgeving

Annemiekev

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 19:46

KletsKoekje schreef:
Wij zijn bezig met de zoektocht naar een A/B/evt C pony voor mijn dochter en de zoektocht naar stalling is ook begonnen, lastig! Veel staat vol, er zijn natuurlijk ook veel stallen gestopt. Mocht iemand een plekje weten voor een pony dan verneem ik het graag! Liefst Bemmel en omgeving

Elst te doen? Wat is je budget?

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 20:07

Elst is zeker te doen voor ons. Budget ligt aan faciliteiten en verzorging, hebben niet echt een vast budget in ons hoofd. Weet je wellicht iets? Ontvang graag pb met meer informatie

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 22:27

Het is al even stil hier, maar toch even proberen. Ik ben op zoek naar een plek voor minimaal 4 grote pony’s. Liefst een stuk grond in eigen beheer in de omgeving van Doesburg. Bijzonder genoeg heb ik recent 3 plekken gevonden, maar bij allemaal was ik net niet de eerste die reageerde en de eerste nam het telkens .

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 15:54

Ik hoorde net dat pensionstal Agnietenhof in Elst per 1 Januari gaat stoppen.. geen idee hoeveel paarden daar staan (ik dacht nog best wel wat) maar die moeten nu met spoed allemaal een plekje zoeken.

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 19:21

"Onze accommodatie beschikt over 24 stallen" - lees ik op hun site. Staat verder niets over sluiting maar dat zegt natuurlijk niets. Wat een stress weer voor de betreffende mensen...zou dat niet eerder gecommuniceerd zijn?

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 20:55

Echt heel kort van te voren, iemand die ik ken is er twee weken geleden nog wezen kijken voor stalling, toen was er nog niks bekend, dus denk wel echt last minute..

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 21:43

Ja, 3 weken van te voren en gaat idd over 24 pensionklanten, begreep ik :(

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 21:59

Wat vervelend voor de pensionklanten.
Sluiting van je stal is hoe dan ook vervelend, maar helemaal als je zo weinig tijd krijgt om wat anders te vinden.

Ik zag al wat oproepen staan op FB.
Volgens mij is er bij manege de Liemers nog plek.
Paardenwelzijnscentrum Didam en stal Ijsselhunten in Etten.

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 10:56

Stal IJsselhunten in Etten staat ook te koop begreep ik.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 11:37

Ja dat klopt. Volgens mij inmiddels al een jaar. Maar als iemand iets tijdelijks zoekt, kan het een oplossing zijn.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 20:52

Olliexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-25 09:24

Goedemorgen!

Ik ben opzoek naar een fijne plek voor 2 paarden. Door dit topic al veel gelezen over veel pensionstallen hier in de buurt, maar de voorkeur aan iets kleinschalig, wellicht bij mensen thuis.

Mocht je die speld in de hooiberg weten, dan ontvang ik graag een PB!

Eisen:
- omgeving Elst/Arnhem/Wolfheze
- minimaal 8 uur per dag naar buiten
- goede bak

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 21:49

Weet iemand toevallig hier waar ik eventueel mijn welsh a hengstje van 2 jaar kan stallen?
Mag 24/7 weide zijn , staat ie nu ook. Hij gaat daar door de draden heen vanwege de hengstige merries. Houten omheining of geen merries is de oplossing maar dat is er beide niet of wel op de huidige stalling. Opfok mag ook. Hij is verder wel heel lief alleen last van zijn hormonen.