Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
upendo schreef:En je moet ook een klik hebben met de mensen die het runnen, anders heb je geen leuke tijd.
[/quoteCitaat:
Faelynn schreef:Begrijp precies wat je bedoeld hoor Upendo![]()
Maarja m'n paard heeft het er zo goed, en met de huidige schaarste is dat iets wat ik graag zo hou, dus ik heb geaccepteerd dat dit er momenteel bij hoort ook al vloek ik er regelmatig op.
Het verloop dat we hebben op de stal ligt bij ons ook niet aan het paardenwelzijn, maar de eigenaren die er niet passen om welke reden dan ook.
Oftewel, een perfecte plek als je er past
upendo schreef:Haha, alleen al dat ik in Baak de eerste periode steeds verbaasd aangekeken werd als ik vroeg 'Mag de hoefsmid dan en dan komen?' 'Mag ik volgende week een vriendin mee naar stal nemen?' en 'Is het okee als ik om 22u terugkom van de clubles?'
Lucht best op als er in oplossingen wordt gedacht.
EmptyWords schreef:
Katootje7791 schreef:Vanaf Giesbeek is het nieuwe paardenwelzijnscentrum in Didam heel goed te bereiken (en ruim binnen de 20 min) en voldoet aan al je eisen
Diertjec schreef:Katootje7791 schreef:Vanaf Giesbeek is het nieuwe paardenwelzijnscentrum in Didam heel goed te bereiken (en ruim binnen de 20 min) en voldoet aan al je eisen
Deze heb ik idd ook op m'n lijstje om te bekijken. Al is het erg veel geld en ik ben erg benieuwd hoe er daar om gegaan wordt met dreiging wolf