Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Kelly schreef:ik ga naar me poonie..ciao
_Kelly schreef:whaha geweldigik ben benieuwd wat ze terug stuurt..!
merrieveulen schreef:jemig penny2 is ook niet helemaal 100% hoor... alsof iemand dat gelooft... maar ja, dat is onschuldig. ik ben benieuwd wat ze in de verkoop heeft, een leuke arabier is nooit weg!
Citaat:dat is degene waarover dit topic in eerste instantie gestart is.
Lindy1982 schreef:Ik weet niet of het over de zelfde gaat maar ik heb nog niet zolang geleden een paard gekocht.. toe begon zij mij te mailen toen ik een topic had geoepend van wat vinden jullie van dit paard was toen ana het twijfelen of ik haar zou kopen.. maar kreeg dus mailtjes en reactie's in de topic dat zei hem al had gekocht en dat het haar paard was en dit bleef ze vol houden ook al toen ik het paard gekocht had en dat het bij mij op het land stond...
maar zoals TS zecht aangifte doen.. Dit heeft geen zin.. Ze doet verder niets strafbaars.. en ik weet niet hoe oud ze is want anders is ze ook strafrechtelijk nog niet vervolgbaar..
Maar zolang ze geen strafbaar feit pleegt kan je ook geen aangifte doen.. Ik weet niet wat ze allemaal nog meer doet hoor.. maar als het alleen maar foto's ect gebruiken is denk ik dat je er verder weinig aan kan doen..
marietje27 schreef:Penny2 en LizA zijn , volgens mij, dezelfde persoon.
Ik begin er sterk aan te denken dat het iemand is die ons gewoon voor de gek houdt, en bewust die onzin schrijft.
Alleen al om onze reactie. Die zit zich nu kapot te lachen dat wij er zo instinken. Zij hebben zich zeer recent hier aangemeld.
_Kelly schreef:heb je nog meer accounts van haar gevonden? heb zo rond gekeken maarik kan haar nergens vinden .. heeft ze nog op markplaats dingen neergezet ofzo???
marietje27 schreef:_Kelly schreef:heb je nog meer accounts van haar gevonden? heb zo rond gekeken maarik kan haar nergens vinden .. heeft ze nog op markplaats dingen neergezet ofzo???
Kijk maar naar de link op pagina 13 bovenaan, daar heet ze Penny_Rulez. Merrieveulen heeft ook een link, zie eerder op deze pagina, daar heet ze LizA. Ook MSN-taal, ze heeft het over haar grand-prix paarden en over stang en trens. Ze schrijven beiden dezelfde onzin.
We worden in de maling genomen.
Kelly, er lopen heel wat rare mensen op deze wereld hoor.
tita schreef:hmmm een arabier die grand prix is en nog maar 11 jaar ook...
btw die kimberly ken ik wel die heeft mij ook lastig gevallen