Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Plaatje1990 schreef:Ik vind het ergste nog dat ze liegen. Ik belde en ze hadden mij wel 2x gebeld, erg apart aangezien telefoon nooit uitstaat en ik geen gemiste oproep of voicemail had!
Mchll__ schreef:Nou ik heb ook weer wat hoor :S
SEPTEMBER 2011 zadelpasservice geweest, niet direct een zadel afgenomen dus € 50,- kosten voor de service, prima.
Naar de winkel geweest om deze € 50,- te betalen, had de factuur bij me dus dit zouden zij allemaal regelen, kreeg nog een bonnetje als bewijs.
MAART 2012 (6 maanden later) herinnering op deze factuur, ik heb gebeld mijn verhaal gedaan en er werd verteld dat hun debiteurenadministratie niet geheel goed was bijgehouden dus de factuur gecrediteerd zou worden.
JULI 2012 (10 maanden later) weer een herinnering op deze factuur, ik weer gebeld wordt nu medegedeeld dat ik deze alsnog moet voldoen want zij hebben niks ontvangen OF ik moest het bonnetje maar even opsturen (heb deze niet meer we zijn al 10 maanden verder) :S ook houden zij geen belregister bij dus de vorige keer dat ik had gebeld kunnen zij niet nagaan, wat een ** administratieafdeling hebben zij zeg!