Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tsplendid

Re: Divoza ervaringen gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:56

Ja idd ze beloven dingen die ze niet nakomen! Ik weet iig dat ik daar nooit weer iets bestel! Ook een vriendin van mij wacht al 6/7 weken op een vliegenmutsje en dekje.. Ga wel naar een ander heen als ik iets wil bestellen want dit duurt wel lang zo.. Volgens mij wachten ze gewoon meerdere bestellingen af voordat ze klanten gaan bellen zodat ze er niet veel werk mee hebben ofzo :=

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 16:06

Vanochtend werd gebeld door divoza
Het tuig wat ik had besteld kunnen ze niet in de kleur leveren wat op de site staat.
En het bruine tuig kan wel worden gemaakt maar dan ben ik paar maanden verder.

Omdat het tuig hard nodig heb maar het zwarte genomen.
NU hopen dat ik het snel binnen heb en het overgebleven geld snel terug gestort krijg.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:09

Vandaag me tuig binnen gehad,
Ontbreekt er gedeelte. Heb pakket net pas gehad dus kan morgen pas bellen.
Baal echt als stekker eindelijk naar 2 maanden heb ik iets, en dan vergeten ze nog de helft.

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 23:06

Ooh dat vind ik eerlijk gezegt wel een hele domme fout! Dat is gewoon een kwestie van de bestelling niet goed na kijken!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 23:43

Nouja dat is wel heel apart zeg. Ik vraag me serieus af wat voor een mensen op die afdeling werken...

blijdatikrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:58

Vorig jaar een hele prettige ervaring gehad met de zadelpas service in Leek zelf.
Fijne rijbak, ruimte om te parkeren en in alle rust vakkundig geholpen. Mijn oude zadel in kunnen ruilen en een ander goed passend zadel meegenomen.
En jaren geleden mijn eerste outdoordeken gekocht en destijds ook goed geholpen.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 23:30

3 weken terug een setje beugels, beugelriemen en twee musketonhaken besteld bij Divoza, beugelriemen en beugels waren spoedig binnen, musketonhaken wacht ik nog steeds op, misschien zijn ze handmate en nog niet klaar?

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 00:02

Begin april (04-04-2012) heb ik het softshell jack uit de KWPN basiscollectie besteld bij Divoza.
( zie http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... shell.html )
Ik kreeg na mijn bestelling een mailtje waarin stond dat het jack nog niet op voorraad was, maar dat ze eind van de maand de levering verwachten.
9 mei had ik nog niets ontvangen dus heb ik een mailtje gestuurd en daarin gevraagd of ze konden aangeven wanneer het jack geleverd zou worden.
Ik kreeg de volgende dag reactie: "De container met deze artikelen is vanmorgen gearriveerd. De artikelen moeten nu nog worden uitgepakt, gecontroleerd en worden geprijsd. We proberen hem medio volgende week te kunnen uitleveren."
Verrassend genoeg kreeg ik weer geen jack geleverd. Dit mailde ik op 25 mei naar Divoza.
Nog dezelfde dag antwoordde Divoza dat de leverancier niet genoeg jackets geleverd had. Ze stelden aan mij voor om de bestelling te annuleren omdat het nog even zou duren voordat ze weer een levering zouden krijgen.
Daarop reageerde ik: "... Het is toch vreemd dat ik u eerst weer aan mijn bestelling moet herinneren voordat ik te horen krijg dat uw leverancier te weinig jasjes heeft geleverd! ... Natuurlijk ga ik niet accoord met het annuleren van mijn bestelling. Na twee maanden wachten heb ik recht op een softshell jack en ik vind dat u dat aan mij verplicht bent om dat te regelen! ... Daarnaast heb ik niets aan "ook nog even duurt". U heeft mij, zoals u heel professioneel uw e-mail afsluit (de service van Divoza is alles behalve professioneel!), dan ook niet voldoende geïnformeerd. Hoe lang is 'nog even'?"
Op dit mailtje heb ik (uiteraard) niets meer gehoord. Zo ga je toch niet met je klanten om?!

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 09:42

Dat is ook mijn ervaring, je krijgt pas wat te horen als je er zelf om vraagt.
Vind het echt heel vreemd dat zo'n enorm grote paardenwinkel zo'n ontzettend slechte service heeft.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 16:50

Ik vind het ergste nog dat ze liegen. Ik belde en ze hadden mij wel 2x gebeld, erg apart aangezien telefoon nooit uitstaat en ik geen gemiste oproep of voicemail had!

EllaRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 17:01

Ik heb gisterenochtend voor de eerste keer via de website iets besteld en deze voormiddag stond de meneer met het pakketje al aan de voordeur. :)
Had niet gedacht dat het zo snel zou gaan en ik denk dat ik zeker nog eens bij deze winkel zal bestellen als ik iets nodig heb.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:31

Dinsdagavond zoals in me vorige bericht had geschreven had tuig ontvangen maar niet compleet.
Woensdagochtend gelijk gebeld! En ze vonden raar want de mensen in de winkel zeiden dat ze compleet hadden verstuurd.
Maar goed het zou geregeld worden en zouden die dag nog versturen.
IS nu zaterdag, en heb nog geen staartriem binnen. word maandag maar weer bellen.
Weet 1 ding zeker bestellen zal ik hier niet meer.

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:00

Vorige week heb ik shirtje besteld via de site en had hem de volgende dag in huis.

Vorig jaar zadel daar gekocht. Helaas hebben hun hem toen niet goed opgevuld waardoor die niet mooi lag op paard en ze konden hem ook niet meer goed krijgen. Jammer dan, hun hebben dat zadel verpest. Zadelmaker kwam netjes aan huis met allerlij andere zadels passen. Niets kunnen vinden en netjes mijn geld terug gekregen met een tegoedbon voor het ongemak. Vond ik erg netjes!
Ook had ik toen een paar laarzen van Mondoni (bruin, veter en rits). Binnen 2 maand kwamen er hele lelijke kringen in, ben toen terug gegaan en heb netjes nieuwe laarzen gekregen.
Eigenlijk heb ik nog nooit slechte ervaringen met Divoza gehad..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:03

Plaatje1990 schreef:
Ik vind het ergste nog dat ze liegen. Ik belde en ze hadden mij wel 2x gebeld, erg apart aangezien telefoon nooit uitstaat en ik geen gemiste oproep of voicemail had!

Goh wat komt me dat bekend voor zeg. Wees gewoon zo eerlijk om toe te geven dat je niet hebt gebeld. Maar nee, die meneer beweerde dat hij zeker weten een voicemailbericht had ingesproken. Zeker een andere Jolien geweest met exact hetzelfde telefoonnummer :=

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:32

Haha echt belachelijk gewoon de berichten die ik hier lees, ik ga deze week ook weer bellen want ik wil mijn cap!!!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 15:02

Het moet niet gekker worden.
Krijg ik een voicemail van Divoza dat mijn katrollen klaar liggen in de winkel om op te halen. Klein detail: ik heb mijn bestelling 3 maanden geleden al opgehaald.
Ik ben benieuwd wat ze voor leuks hebben klaarliggen ?!

houfanblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 22:30

Ik heb 5 maanden op een bit gewacht.... Bij het drunens ruitershuis was het zelfde bit binnen een week binnen hahaa

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 14:09

Nou ik heb ook weer wat hoor :S

SEPTEMBER 2011 zadelpasservice geweest, niet direct een zadel afgenomen dus € 50,- kosten voor de service, prima.

Naar de winkel geweest om deze € 50,- te betalen, had de factuur bij me dus dit zouden zij allemaal regelen, kreeg nog een bonnetje als bewijs.

MAART 2012 (6 maanden later) herinnering op deze factuur, ik heb gebeld mijn verhaal gedaan en er werd verteld dat hun debiteurenadministratie niet geheel goed was bijgehouden dus de factuur gecrediteerd zou worden.

JULI 2012 (10 maanden later) weer een herinnering op deze factuur, ik weer gebeld wordt nu medegedeeld dat ik deze alsnog moet voldoen want zij hebben niks ontvangen OF ik moest het bonnetje maar even opsturen (heb deze niet meer we zijn al 10 maanden verder) :S ook houden zij geen belregister bij dus de vorige keer dat ik had gebeld kunnen zij niet nagaan, wat een ** administratieafdeling hebben zij zeg!

Frankaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:27

pas handschoentjes besteld een week lang op moeten wachten, maar uiteindelijk kwamen ze binnen

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 00:18

Ik krijg altijd alles binnen een paar dagen.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-12 10:15

Mchll__ schreef:
Nou ik heb ook weer wat hoor :S

SEPTEMBER 2011 zadelpasservice geweest, niet direct een zadel afgenomen dus € 50,- kosten voor de service, prima.

Naar de winkel geweest om deze € 50,- te betalen, had de factuur bij me dus dit zouden zij allemaal regelen, kreeg nog een bonnetje als bewijs.

MAART 2012 (6 maanden later) herinnering op deze factuur, ik heb gebeld mijn verhaal gedaan en er werd verteld dat hun debiteurenadministratie niet geheel goed was bijgehouden dus de factuur gecrediteerd zou worden.

JULI 2012 (10 maanden later) weer een herinnering op deze factuur, ik weer gebeld wordt nu medegedeeld dat ik deze alsnog moet voldoen want zij hebben niks ontvangen OF ik moest het bonnetje maar even opsturen (heb deze niet meer we zijn al 10 maanden verder) :S ook houden zij geen belregister bij dus de vorige keer dat ik had gebeld kunnen zij niet nagaan, wat een ** administratieafdeling hebben zij zeg!

Als je hebt gepind dan heb je nog wel een rekeningafschrift!

Ik sta op het punt om een vliegendeken te bestellen via internet met korting...ik durf het alleen niet(ben van de week in de winkel geweest waar die uitverkocht was in mijn maat). Alleen Staphorst heeft deze deken nog dus eigenlijk te veel risico op lang wachten tot die besteld is. En ik wil hem eigenlijk nogal vlot hebben!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 20:02

Pff ik wordt echt moedeloos van hun webshop service. -O-
Heb ondertussen al zo vaak een verkeerde bestelling geleverd gekregen, vandaag weer.
Had een bruine vliegenmuts besteld, en krijg een blauwe van een ander merk.

Kan gebeuren natuurlijk, maar ik tref het wel elke keer. :+

Levertijd was trouwens top!! Had het om 17.00 besteld en de volgende ochtend al in huis.
Maar hebben ze denk ik de bestelling iets te gehaast ingepakt.....

Celine_x3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:06

Ik ben van plan chaps te bestellen bij Divoza. Maar heeft er iemand ervaring met het verzenden naar België?
Hoelang is de levertijd? Is het een aanrader of ga ik best op zoek naar een winkel in de buurt?
Heb de chaps binnen 2 weken al nodig..
Kan iemand mij helpen? :)

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:11

Bij de divoza in Heteren werd mij rustig verteld door een middelbare dame dat ik een dierenbeul was omdat mijn paard dag en nacht met vlechten inloopt.
Ook wist ze niet wat het merk '' Öster'' was (nou mensen dat is toch DE borstel onder de borstels,of ben ik gek?)
Maar goed dat is 1 persoon waar ik dat op basseer. ;)

Andere vestiging heb ik een zadel gekocht,paard mee en zadel gepast.
Uiteindelijk door 4 mensen bekeken !! Dit omdat mijn paard een hele lastige rug heeft.
Singel duurde wel lang voordat die geleverd werd want die was niet leverbaar meer bij de leverancier en uiteindelijk daar een andere (duurdere) singel voor weer gekregen.
Zadelpasservice is top! Echt netje's en vlot en vooral nauwkeurig!
Over die vestiging ben ik ook erg te spreken :j

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 18:01

We zijn afgelopen maandag naar Leek geweest voor een vliegendeken. Die was niet op voorraad maar wel in een andere winkel.
Dus via daar besteld en zaterdag is hij netjes bezorgd.