Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikass schreef:Ik plaats ook even een (totaal ander) verzoekje voor een bekende:
Een stal met de volgende faciliteiten:
-weidegang
-paddock
-snachts op stal
-stapmolen
-warm water
-een omgeving waar je een beetje kunt wandelen oid
-geen grote kuddes
Budget maakt niet uit
Volpension of zelf doen maakt ook niet uit
Omgeving: bij voorkeur Dieren/Rheden/Doesburg/Velp
Alvast bedankt voor het meedenken!
Annemiekev schreef:paardenmaat neemt geen nieuwe meer aan,
heteren staat te koop.
Lijsken schreef:Annemiekev schreef:paardenmaat neemt geen nieuwe meer aan,
heteren staat te koop.
Hmmm daar wordt het meteen ingewikkelder van. Via Pb kreeg ik de tip om eens bij H&D balance te informeren, dus die mail is de deur uit.
Heeft iemand misschien ervaring met stal Hoppe/Hoppenreijs in Eimeren? Ik vind wel op Google dat ze bestaan en een hele oude bokt-advertentie maar geen enkele recente informatie.
Lijsken schreef:Annemiekev schreef:paardenmaat neemt geen nieuwe meer aan,
heteren staat te koop.
Hmmm daar wordt het meteen ingewikkelder van. Via Pb kreeg ik de tip om eens bij H&D balance te informeren, dus die mail is de deur uit.
Heeft iemand misschien ervaring met stal Hoppe/Hoppenreijs in Eimeren? Ik vind wel op Google dat ze bestaan en een hele oude bokt-advertentie maar geen enkele recente informatie.
Nessie schreef:Ze staan niet lang buiten in de winter bij de Mariahoeve in Heteren. Die van mij staan apart en daarmee langer buiten dan de rest. Er is ook een plaatsje waar een Shetlander staat, hier stonden er eerst altijd meer en ook weleens een grotere pony/paard. Dan staan ze wel 24/7 buiten, maar het schuilhok gaat alleen open met slechte weersomstandigheden.
MarjanB schreef:Snap ik! In Bennekom zitten ook een aantal fijne stallen, weet niet of dat te doen is?