Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Bokkers, even iets heel anders... niet stalling gerelateerd.
Aangezien jullie uit omgeving Arnhem komen.
Een paar maanden geleden is onze geweldig lieve kat Luna naar mijn zusje in Arnhem verhuisd, omdat er bij ons thuis teveel stress was met de andere katten.
2,5 week geleden is ze uit de tuin daar verdwenen (omgeving Posttheater).
Eergisteren eindelijk een eerste zichtmelding achter het Sonsbeekpark bij de Braamberg.
We weten zeker dat ze het is en ze is zwaar gewond. Dierenambulance heeft haar weten te vangen, maar ze is uit het net ontsnapt. De kattenstichting is er mee bezig, er zijn flyers, posters, hondeneigenaren en buren daar gevraagd naar haar uit te kijken, beloning uitgeloofd, maar we vinden haar niet.
Ze is gechipt en gesteriliseerd, staat aangemeld bij de Amevidi en bij allerlei sites voor verloren/gevonden dieren
[ [url=m/2bDMle.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand nog andere Facebook groepen specifiek in die omgeving die tot hulp kunnen zijn?
Temeraire schreef:Ik zie dat Vosdal weinig genoemd wordt, terwijl deze stal wel hoog op mijn lijstje staat, als ik toe ben aan verhuizen in de toekomst.
Zoeken levert vooral ervaringen op uit de tijd dat het nog een manege was.
Zijn er mensen die persoonlijke ervaringen willen delen hier of via pb?
Ik wil graag eenmalig verhuizen, dus een overwogen keuze maken en hoor daarom graag wat mensen willen delen.
Nikass schreef:Naar recente info van binnenuit denk ik zo