Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jaime_ schreef:Hier ook een NIET Agradi-fan, ze hebben veel artikelen en leuke aanbiedingen maar daar is alles mee gezegd.
Ik had een keer een regendeken besteld maat 185, na lang wachten kreeg ik een fleecedeken maat 205 in huis waar ik dus niets aan had, een totaal ander product! Bellen helpt niets, vervolgens moest ik bij de buren een retourformulier uitprinten, daarna kon het retour naar Agradi, (moest het naar de videoland brengen een eind verderop) nog eens 6 weken later kreeg ik dan eindelijk mijn geld terug. Bellen helpt niets.
Van hun nieuwsbrief wordt ik ook gek, heb meerdere pogingen gedaan dit te annuleren en hem stop te zetten, tot op heden niet gelukt. Heb nu een bericht op hun FB geplaatst.. het lijkt wel een hardnekkig virus.
Simonesimone schreef:Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met Agradi. Alleen rond de sinterklaas heb ik anderhalve week op mijn bestellingmmoeten wachten maar dat had ik ook wel verwacht. Voor de rest is alles bij mij altijd netjes op tijd geleverd.
Tessebes schreef:Agradi; hopeloos. Zelfs bij de bestelling vermeld dat ik een wormenkuur snel moest hebben, maar werd maar niet verstuurd omdat de meebestelde manenspray niet op voorraad was. Uiteindelijk dat deel van de bestelling geannuleerd en toen had ik het zo in huis. Maar nee, bestellen bij Agradi doe ik alleen als ik het artikel echt graag wil hebben en bijvoorbeeld goedkoper is dan elders.
WillBokkers schreef:Tessebes schreef:Agradi; hopeloos. Zelfs bij de bestelling vermeld dat ik een wormenkuur snel moest hebben, maar werd maar niet verstuurd omdat de meebestelde manenspray niet op voorraad was. Uiteindelijk dat deel van de bestelling geannuleerd en toen had ik het zo in huis. Maar nee, bestellen bij Agradi doe ik alleen als ik het artikel echt graag wil hebben en bijvoorbeeld goedkoper is dan elders.
ja.. dat is (helaas) wel de werking van agradi de order gaat eruit als de bestelling compleet is .. of je moet het 2x bestellen
birte schreef:ik heb maar even gebeld, werd wel goed geholpen, de mevrouw gaat de smaak van de snoepjes veranderen in een smaak die wel voorradig is en dan word het vandaag nog verzonden, wel jammer dat je eerst moet bellen en dat het om zo iets knulligs gaat