Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 12:58

Heb toch eigenlijk wel een goede ervaring! Ja, sommige producten duurde iets langer maar je kon het goed bijhouden wat er binnen was en wat niet. 1 artikel kwam pas de 20ste maart binnen dus ik heb gemaild of het mogelijk was enkel dat artikel te annuleren. Gister bevestiging gehad, dat geld wordt terug gestort en de rest wordt op gestuurd. Kreeg net een smsje van os mama dat het pakket al binnen was! Nu zul je zien dat ik weer zo lang op dat geld moet wachten dan :+

SandraJ86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 12:59

Hoelang wachten jullie met emailen wanneer je je pakketje niet binnen 2-3 dagen binnen hebt terwijl het wel op voorraad was? Ik wacht nu al een kleine week op mijn bestelling, ik denk niet dat ik word opgelicht door Agradi maar toch is het wel vervelend dat je pakketje niet snel ontvangt.

Ik bestel steeds vaker bij kleine webwinkels, ik merk dat je daar meer service en aandacht krijgt integenstelling tot de grote winkels waar zij je vaak alleen maar als een ordernummer zien.
Zo bestelde ik laatst mijn niet-paarden artikelen bij dieren-supermarkt.nl en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was; ik bestelde nét na 16:00 (bij hun is het voor 4 uur besteld dan heb je het morgen in huis) maar tot mijn verbazing krijg ik het pakketje alsnog die dag er na binnen. Nadeel is wel dat ze niet een héél groot assortiment hebben.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:29

Ik wacht al 3 weken op een stel bilkoorden :')

Gelukkig hebben ze de rest van de bestelling wel alvast gestuurd. Ik ben heel benieuwd hoe lang dit gaat duren. Met een beetje mazzel heb ik ze wel voor het volgende dekenseizoen... _O-

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:33

Ik bestel eigenlijk nooit meer wat bij Agradi als ik het snel nodig heb. Maar goed, soms zijn ze gewoon veel goedkoper. Heb zaterdag iets dat op voorraad was besteld, orderstatus is nu dat ze mijn order aan het verzamelen zijn.. Had eigenlijk gehoopt het vandaag al wel te krijgen (bij op voorraad hoop je toch zelfde of in ieder geval volgende dag verzonden). Maar goed, ik zal moeten wachten....

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:58

Hier ook een NIET Agradi-fan, ze hebben veel artikelen en leuke aanbiedingen maar daar is alles mee gezegd.

Ik had een keer een regendeken besteld maat 185, na lang wachten kreeg ik een fleecedeken maat 205 in huis waar ik dus niets aan had, een totaal ander product! Bellen helpt niets, vervolgens moest ik bij de buren een retourformulier uitprinten, daarna kon het retour naar Agradi, (moest het naar de videoland brengen een eind verderop) nog eens 6 weken later kreeg ik dan eindelijk mijn geld terug. Bellen helpt niets.

Van hun nieuwsbrief wordt ik ook gek, heb meerdere pogingen gedaan dit te annuleren en hem stop te zetten, tot op heden niet gelukt. Heb nu een bericht op hun FB geplaatst.. het lijkt wel een hardnekkig virus.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:26

Jaime_ schreef:
Hier ook een NIET Agradi-fan, ze hebben veel artikelen en leuke aanbiedingen maar daar is alles mee gezegd.

Ik had een keer een regendeken besteld maat 185, na lang wachten kreeg ik een fleecedeken maat 205 in huis waar ik dus niets aan had, een totaal ander product! Bellen helpt niets, vervolgens moest ik bij de buren een retourformulier uitprinten, daarna kon het retour naar Agradi, (moest het naar de videoland brengen een eind verderop) nog eens 6 weken later kreeg ik dan eindelijk mijn geld terug. Bellen helpt niets.

Van hun nieuwsbrief wordt ik ook gek, heb meerdere pogingen gedaan dit te annuleren en hem stop te zetten, tot op heden niet gelukt. Heb nu een bericht op hun FB geplaatst.. het lijkt wel een hardnekkig virus.

Gewoon instellen als Spam en de mail komt je postvak IN niet meer in :)

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 01:59

Agradi; hopeloos. Zelfs bij de bestelling vermeld dat ik een wormenkuur snel moest hebben, maar werd maar niet verstuurd omdat de meebestelde manenspray niet op voorraad was. Uiteindelijk dat deel van de bestelling geannuleerd en toen had ik het zo in huis. Maar nee, bestellen bij Agradi doe ik alleen als ik het artikel echt graag wil hebben en bijvoorbeeld goedkoper is dan elders.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:31

Moderatoropmerking:
Even ter info: de spam is uit het topic verwijderd :)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:37

Vandaag mijn pakketje binnen. Uiteindelijk redelijk snel (3 werkdagen bij op voorraad leverbaar). Ik blij!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:28

hier ook weer een ramp, ik had 3x het zelfde artikel besteld, er stond direct leverbaar bij, ook juist in de kleur besteld die direct leverbaar zou zijn, kijk ik een dag na dat ik ze besteld had staat er ineens dat de levertijd 2 tot 10 werkdagen is, inmiddels staat er bij mijn bestelorder dat dit artikel er is maar de gratis paarden snoepjes zijn niet voorradig nu dus ze leveren niet... als je iets gratis weg geeft dan zorg je toch dat je dat op voorraad hebt??? agradi is er de laatste jaren flink op achteruit gegaan, de enige reden dat we daar besteld hadden is omdat ze zoveel goedkoper waren (met kortingsstikkers)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:31

Ik dacht; ik geef het weer een kans...
2 week wacht ik al op iets dat al een week geleden geleverd zou worden. De overige 5 spullen wachten nog vrolijk tot ze in het doosje worden gestopt voor de verzending; want die zijn wél op voorraad. Dat ze niet met oog op service de rest alvast maar opsturen. De bestelling blijft nu hangen op een l*llige borstel... *zucht*

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:34

Ik heb gister was besteld en het zou al onderweg moeten zijn, ben erg benieuwf

Simonesimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:38

Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met Agradi. Alleen rond de sinterklaas heb ik anderhalve week op mijn bestellingmmoeten wachten maar dat had ik ook wel verwacht. Voor de rest is alles bij mij altijd netjes op tijd geleverd.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:27

Nog steeds aan het wachten op een stel bilkoorden. Besteld op 1 Februari. Ach ja.

Tegen de tijd dat ik ze binnen krijg gok ik zomaar dat ik ze niet meer nodig heb.

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 15:04

Simonesimone schreef:
Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met Agradi. Alleen rond de sinterklaas heb ik anderhalve week op mijn bestellingmmoeten wachten maar dat had ik ook wel verwacht. Voor de rest is alles bij mij altijd netjes op tijd geleverd.

ik ook niet je moet natuurlijk wel kijken welke levertijd erbij staat als er 2-10 werkdagen bij staat dan duurt het dus ff ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 16:01

Als er 2-5 dagen levertijd voor staat en ik wacht nu al meer dan 2 week en ik kan sowieso minstens 3 week op wachten dan is dat 'ff' wel een stuk langer :')

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:13

vuurneon schreef:
Als er 2-5 dagen levertijd voor staat en ik wacht nu al meer dan 2 week en ik kan sowieso minstens 3 week op wachten dan is dat 'ff' wel een stuk langer :')

jaa... even bellen met de klantenservice en vragen waar hij blijft?

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:14

Tessebes schreef:
Agradi; hopeloos. Zelfs bij de bestelling vermeld dat ik een wormenkuur snel moest hebben, maar werd maar niet verstuurd omdat de meebestelde manenspray niet op voorraad was. Uiteindelijk dat deel van de bestelling geannuleerd en toen had ik het zo in huis. Maar nee, bestellen bij Agradi doe ik alleen als ik het artikel echt graag wil hebben en bijvoorbeeld goedkoper is dan elders.

ja.. dat is (helaas) wel de werking van agradi de order gaat eruit als de bestelling compleet is .. of je moet het 2x bestellen

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:24

het is gewoon absurd dat je moet wachten omdat de gratis snoepjes er niet zijn terwijl je hele bestelling er wel is... grrr... ik ga morgen maar eens bellen

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 08:11

WillBokkers schreef:
Tessebes schreef:

ja.. dat is (helaas) wel de werking van agradi de order gaat eruit als de bestelling compleet is .. of je moet het 2x bestellen

Toen ik een mail stuurde met de vraag of het ook anders kon, werd er voor gesteld de bestelling al op te sturen en het ene artikel na te sturen dus als je even contact met ze opneemt komt het vast wel goed

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 13:18

Ik heb zelf voorgesteld de rest alvast te sturen en dat hebben ze keurig gedaan. Ik heb de bilkoorden maar afbesteld.

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 13:28

Vind dat Agradi altijd erg lang duurt.. Heb er misschien ook nooit geluk mee gehad... 1x een record dat iets echt 3 maanden geduurd heeft...

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:41

ik heb maar even gebeld, werd wel goed geholpen, de mevrouw gaat de smaak van de snoepjes veranderen in een smaak die wel voorradig is en dan word het vandaag nog verzonden, wel jammer dat je eerst moet bellen en dat het om zo iets knulligs gaat

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:48

birte schreef:
ik heb maar even gebeld, werd wel goed geholpen, de mevrouw gaat de smaak van de snoepjes veranderen in een smaak die wel voorradig is en dan word het vandaag nog verzonden, wel jammer dat je eerst moet bellen en dat het om zo iets knulligs gaat

Ja, dat vind ik ook :+ Een hele bestelling laten wachten op 1 artikel. Dat ze dan zelf eventueel niet voorstellen het op te sturen. Aan de andere kant snap ik dat ook wel, is weer extra verzendingskosten voor hun :+

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:15

kan niet anders zeggen dat het super snel binnen was

zondag besteld en dinsdag al gebracht