De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 12:06

Heb ze maar weer even een leuk mailtje gestuurd. Hoop dat ze nu wél begrijpen wat ik van ze vind :=

Ah, recentie op facebook plaatsen ga ik ook nog maar even doen.

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:10

Ik heb 6 september een bestelling geplaatst, een dekje en peesbeschermerset. Netjes betaald en een mail gehad dat de betaling ontvangen was. Daarna niks meer gehoord. Paar keer gemaild, uiteindelijk via facebook een berichtje gestuurd en de volgende dag had ik een mail met verzendbevestiging.

In de mail stond tevens dat het de tweede levering was?! Grappig, want heb nooit eerder een verzendmail oid ontvangen. Maar nu was niet alles op voorraad dus zouden de peesbeschermers direct na het weekend verzonden worden (dat was vorige week en dus vorig weekend)

Ik vraag mij nu alleen af welk weekend ze bedoelen :')
Inmiddels wederom gemaild maar weer geen reactie gehad.

Hier ga ik dus niet meer bestellen..

famoza

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 02:20

Vorig jaar zomer een dek besteld welke geborduurd moest worden. Net zoals vele netjes betaald maar nooit wat geleverd gekregen. Ook moeilijk contact te krijgen. Bellen, mailen etc. Na lang wachten kreeg ik het bericht dat het dek uitverkocht was en ze het geld terug zouden storten. Het geld keurig netjes terug gehad. Inmiddels een halfjaar na bestelling krijg ik het bericht van winkeleigenaar dat het dek weer binnen is en hij hem geborduurd en wel klaar heeft liggen in de winkel en ik hem GRATIS op mag komen halen. Ik vind dit dus een hele nette afhandeling vanuit de winkel ondanks dat het vooraf niet netjes gelopen is! Laatst een vliegen uitrijdeken besteld, en deze wel keurig netjes en snel geleverd! Kortom na een minder fijne ervaring en een goede ervaring tevreden over de winkel.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 02:33

famoza;

Dat is inderdaad een heel klantvriendelijke en servicegerichte oplossing!
Hopelijk zet De Dunsborg deze trend voort.

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:33

Hier na een berichtje via bokt dat ik mij voel opgelicht eindelijk reactie gekregen. Geld terug gestort en ze hebben de bestelling alsnog verstuurd.

1 broek was natuurlijk na zo'n lange tijd niet meer op voorraad, andere broek ga ik weer terug sturen.
Geen bon in het pakketje gekregen, ook een beetje vreemd.
Moet nog maar even uitvinden hoe ik dat pakketje zonder te betalen terug kan sturen....

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:24

Eva schreef:
Hier na een berichtje via bokt dat ik mij voel opgelicht eindelijk reactie gekregen. Geld terug gestort en ze hebben de bestelling alsnog verstuurd.

1 broek was natuurlijk na zo'n lange tijd niet meer op voorraad, andere broek ga ik weer terug sturen.
Geen bon in het pakketje gekregen, ook een beetje vreemd.
Moet nog maar even uitvinden hoe ik dat pakketje zonder te betalen terug kan sturen....

Volgensmij hebben ze geen retourservice , dus betaal je het pakketje zelf :o

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:33

Dat had ik al wel verwacht inderdaad,
Past prima bij de rest van hun vreselijk slechte service +:)+

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:03

Ik ken de winkel zelf van fb berichten heb er geen ervaring mee.. zie wel vaker dingen voorbij komen dan mensen dan contact opnemen met de eigenaar zelf via fb.

Maar als ik dit alles zo lees. Is het dan niet slimmer voor de winkel om 2 mensen extra in dienst te nemen die de gehele webshop goed regelen 1 voor de emails en telefoontjes en 1 voor de orders te versturen en de retour goederen goed te verwerken samen met de gene die op kantoor zit?

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:53

Ik had bij een andere ruitershop een belofte gekregen dat iets aangeleverd zou worden, helaas niet gebeurd. Toen contact op genomen met de Dunsborg, super geholpen en inderdaad de volgende dag mijn bestelling in huis.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 11:56

Hmm ik zie dit topic net te laat, wat een hoop negatieve ervaringen.. Ik heb vorige week (dus ik moet waarschijnlijk gewoon nog even geduld hebben) een deken besteld, wel een mailtje dat de betaling ontvangen is maar verder niks. Op de site staat nu dat de deken uitverkocht is dus ik hoop maar dat hij toch nog komt.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 07:09

Zaterdag een bestelling gedaan en bevestiging gekregen dat ik betaald heb.

Verder niets meer gehoord en een beetje "ongerust" door het topic hier op bokt gemaild/facebookbericht/marktplaats bericht gestuurd.

Kreeg via marktplaats reacties van een Yvonne en een Marco. Uiteindelijk ook van de eigenaar. Dus er zijn zeker wel meerdere mensen bezig met de advertenties/berichten.

Via facebook van de winkel werd me gevraagd ordernr door te sturen, had ik in PB gedaan. Kreeg ik geen reactie op maar later bleek dat de eigenaar mij een PB had gestuurd via zijn persoonlijke account om het ordernummer te vragen.

Via de reacties op marktplaats begrepen dat het pakket klaar lag en werd gisteren opgehaald door de pakketdienst. Heb ook een TT code gekregen van PostNL gisterenavond dus vandaag ontvang ik mijn pakketje :D

Vond het heel attent dat hij me ook nog persoonlijk gePBd had dus daar heb ik hem ook voor bedankt.

Blijkbaar verwend met de webshops die dagelijks hun goederen verzenden.. ik denk dat ze dat 1 a 2x per week doen omdat ze pakketjes op laten halen.. maar heb toch een blij gevoel vandaag! Het hoeft dus niet altijd mis te gaan.

Heb je je deken nog ontvangen mariekerocky?

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:31

S_en_Z schreef:
Zaterdag een bestelling gedaan en bevestiging gekregen dat ik betaald heb.

Verder niets meer gehoord en een beetje "ongerust" door het topic hier op bokt gemaild/facebookbericht/marktplaats bericht gestuurd.

Kreeg via marktplaats reacties van een Yvonne en een Marco. Uiteindelijk ook van de eigenaar. Dus er zijn zeker wel meerdere mensen bezig met de advertenties/berichten.

Via facebook van de winkel werd me gevraagd ordernr door te sturen, had ik in PB gedaan. Kreeg ik geen reactie op maar later bleek dat de eigenaar mij een PB had gestuurd via zijn persoonlijke account om het ordernummer te vragen.

Via de reacties op marktplaats begrepen dat het pakket klaar lag en werd gisteren opgehaald door de pakketdienst. Heb ook een TT code gekregen van PostNL gisterenavond dus vandaag ontvang ik mijn pakketje :D

Vond het heel attent dat hij me ook nog persoonlijk gePBd had dus daar heb ik hem ook voor bedankt.

Blijkbaar verwend met de webshops die dagelijks hun goederen verzenden.. ik denk dat ze dat 1 a 2x per week doen omdat ze pakketjes op laten halen.. maar heb toch een blij gevoel vandaag! Het hoeft dus niet altijd mis te gaan.

Heb je je deken nog ontvangen mariekerocky?

Ik was vergeten het hier in het topic te zetten, ik kreeg een week later de deken thuis bezorgd met een briefje met excuses voor de vertraagde levering. Vond ik erg netjes. Ik denk dat ik ook erg verwend ben geworden door winkels als divoza enzo die het dezelfde dag nog verzenden

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 15:21

Ik heb zaterdag wat besteld bij de Dunsborg en kreeg vandaag het pakketje binnen. Ik ben ook gewend en verwend met het feit ''vandaag bestellen - volgende werkdag in huis''. :=
Maar de bestelling is keurig verlopen. :)

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 18:35

Ik vind het echt zo jammer.......
De eigenaar is echt een geweldige man met goede bedoelingen maar het lijkt er niet echt op dat alles onder controle is.
Echt zonde!!!

claudia85en

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:27

Op 12 oktober heb ik een bestelling geplaatst in de webshop. Hiervan een betaalbevestiging gehad. Na een week nog niks ontvangen, dus heb een mail gestuurd waar niet op gereageerd werd. Via fb geprobeerd daar dan eindelijk een reactie. Ze zouden uitzoeken hoe het zat met mijn bestelling, de volgende dag zouden ze mij hierover informeren. Heb meerdere berichten gestuurd over hoe het ervoor stond. Maar geen reactie hierop.
Toen toch maar telefonisch contact gezocht. Het pakket was zoek geraakt bij de pakketdienst(zeggen ze...) en ze zouden wat op voorraad was zo spoedig mogelijk verzenden. Wat er niet op voorraad was zou dan verzonden worden als het binnen was.
Na 6 dagen nog niks ontvangen.
Weer gebeld. Hij zou het regelen dat het meteen verzonden werd. Nu 4 dagem verder en nog steeds niks ontvangen. Morgen ga ik weer bellen en mijn geld terugeisen.

Het komt bij deze webshop heel erg over ik heb mijn geld binnen, de rest zal me zorg zijn.

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 00:05

wel toevallig dat zoveel van hun pakketjes zoek raken bij de postnl.. :')

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 07:44

Als t met de pakketservice meegaat krijg je van hun een mail van versturen en direct krijg je er een bericht van PostNL achteraan dat ze t hebben aangepakt en je TT code dus als je die niet hebt gehad....

Ik kreeg de verzendmail om 15.45 van de Dunsborg en 15.46 van PostNL.

Dan lijkt mij dat er gewoon niets is gebeurd... want PostNL doet gewoon al die pakketten scannen als ze ze ophalen en anders gaat t retour afzender lijkt me...

claudia85en

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 16:50

na vandaag telefonisch contact te hebben gehad kwamen ze weer met het verhaal dat de bestelling zaterdag verzonden is, heb hier weer geen tracktrace code van ontvangen. Als het al verzonden was had het er vandaag moeten zijn...DUS NOT.
Heb ze maar een duidelijke email gestuurd dat ik de bestelling wil annuleren en mijn geld terug wil.

Ze hebben wel tijd om advertenties te plaatsen op FB maar een bestelling versturen HOOOMA

Ruitershop de dunsborg komt bij mij over als een stelletje liegende oplichters.
Zal hier dan ook NOOIT meer wat bestellen en iedereen die ik ken ook voor hun waarschuwen!!
Wat een ballezaak!@!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 18:27

Zozo, vanmiddag een mailtje gestuurd over het dekje wat ik nog steeds moet ontvangen.
En zojuist gelijk de T&T code gekregen van PostNL, benieuwd of het ook echt wel het dekje is :+

jolliefieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:21

Ik heb maandag besteld. Geld is direct van de rekening. Ik vraag me af waar de bestelling blijft. Ik krijg geeeen antwoord op mijn mails.. Toen ik het via hun gastenboek wou doen ,kreeg ik als automatische mail terug dat ze eerst zelf lezen wat je op hun gastenboek wil zetten en dat zijzelf beslissen of ze het gaan publiceren. Als ik maandag geen bestelling gekregen heb, schakel ik de politie in en zet ik het op mijn fb. Het is geeeen manier van werken, het proeft naar oplichterij
Laatst bijgewerkt door jolliefieke op 18-11-16 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

jolliefieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:26

[quote="jolliefieke"]Ik heb pas iets besteld. Geld is van de rekening. Ik vraag me af waar het blijft. Ik krijg geeeen antwoord op mijn mails.. Toen ik het via hun gastenboek wou doen ,kreeg ik als automatische mail terug dat ze eerst zelf lezen wat je op hun gastenboek wil zetten en dat zijzelf beslissen of ze het gaan publiceren. Als ik maandag geen bestelling gekregen heb, schakel ik de politie in en zet ik het op mijn fb. Het is geeeen manier van werken, het proeft naar oplichterij[/quote

Het is niet moeilijk om positieve beoordelingen te krijgen...Pff wat een leugens.
Ze zetten het negatieve er niet op......
Ik,laat het hier echt niet bij.
Geld weg...100,80 euro...maar ze zullen er spijt van krijgen...

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 19:03

Ik hou dit topic even in de gaten. Ook wat besteld en tot op heden blijft het akelig stil.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 19:06

jolliefieke schreef:
Het is niet moeilijk om positieve beoordelingen te krijgen...Pff wat een leugens.
Ze zetten het negatieve er niet op......
Ik,laat het hier echt niet bij.
Geld weg...100,80 euro...maar ze zullen er spijt van krijgen...

Gewoon blijven mailen en bellen, stuur ze ook op facebook berichten! De eigenaar plaatst ook vaak advertenties in verschillende verkoop groepen

Maar ik adviseer iedereen: koop alsjeblieft NIET online bij hun

jolliefieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:11

is de eigenaar Meindert?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 21:25

jolliefieke schreef:
is de eigenaar Meindert?

Ja, volgens mij wel, die moet je dan berichten sturen :j