Ah, recentie op facebook plaatsen ga ik ook nog maar even doen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eva schreef:Hier na een berichtje via bokt dat ik mij voel opgelicht eindelijk reactie gekregen. Geld terug gestort en ze hebben de bestelling alsnog verstuurd.
1 broek was natuurlijk na zo'n lange tijd niet meer op voorraad, andere broek ga ik weer terug sturen.
Geen bon in het pakketje gekregen, ook een beetje vreemd.
Moet nog maar even uitvinden hoe ik dat pakketje zonder te betalen terug kan sturen....
S_en_Z schreef:Zaterdag een bestelling gedaan en bevestiging gekregen dat ik betaald heb.
Verder niets meer gehoord en een beetje "ongerust" door het topic hier op bokt gemaild/facebookbericht/marktplaats bericht gestuurd.
Kreeg via marktplaats reacties van een Yvonne en een Marco. Uiteindelijk ook van de eigenaar. Dus er zijn zeker wel meerdere mensen bezig met de advertenties/berichten.
Via facebook van de winkel werd me gevraagd ordernr door te sturen, had ik in PB gedaan. Kreeg ik geen reactie op maar later bleek dat de eigenaar mij een PB had gestuurd via zijn persoonlijke account om het ordernummer te vragen.
Via de reacties op marktplaats begrepen dat het pakket klaar lag en werd gisteren opgehaald door de pakketdienst. Heb ook een TT code gekregen van PostNL gisterenavond dus vandaag ontvang ik mijn pakketje
Vond het heel attent dat hij me ook nog persoonlijk gePBd had dus daar heb ik hem ook voor bedankt.
Blijkbaar verwend met de webshops die dagelijks hun goederen verzenden.. ik denk dat ze dat 1 a 2x per week doen omdat ze pakketjes op laten halen.. maar heb toch een blij gevoel vandaag! Het hoeft dus niet altijd mis te gaan.
Heb je je deken nog ontvangen mariekerocky?
jolliefieke schreef:Het is niet moeilijk om positieve beoordelingen te krijgen...Pff wat een leugens.
Ze zetten het negatieve er niet op......
Ik,laat het hier echt niet bij.
Geld weg...100,80 euro...maar ze zullen er spijt van krijgen...