Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolien87 schreef:Toen ik er laatst was om mijn katrollen op te halen, zag ik 3 mensen knotsgezellig letterlijk op één vierkant meter op een krukje bij een vak handschoenen. Ik dacht eerst dat er twee klanten bij waren, maar al snel bleek dat het om 3 medewerkers ging.
Begrijp me niet verkeerd, je mag het best gezellig hebben met collega's, maar op deze manier maken ze zichzelf niet bepaald toegankelijk.
Dan voel ik me al bezwaard om ze iets te vragen, want ik wil vooral niet hun theekransje verstoren.
sarah010 schreef:ik ben 10 mei naar de divoza geweest om laarzen te halen, ze hadden ze niet in mij maat dus nu moet ik wachten tot midden juni (is me verteld)nou heeft het geen haast maar ik vraag me af waarom het anderhalve maand moet duren ..
Tsplendid schreef:Ben ook niet zo tevreden meer over Divoza
Heb op koninginnedag een Samshield cap besteld en eerst werd me verteld dat het uit een ander filliaal kon komen en het zou 2 weken (maximaal) duren en ik zou dan gebeld worden. Na die 2 weken nog niks gehoord en naar het standaard nummer op de site gebeld. Bleek dat die cap helemaal niet meer in een van de winkels te verkrijgen was, maar hij besteld moest worden uit de fabriek in Frankrijk (zou wederom maximaal 2 weken duren).. Of terwijl ze hebben het niet goed nagekeken en maar gewoon de cap besteld en ik er maar vanuit gaan dat die cap er na 2 weken zou zijn want dat werd me overigens verteld.. Weer niks gehoord, toen naar de winkel zelf gegaan en daar was dus alleen bekend dat de cap besteld moest worden maar voor de rest konden ze me niks vertellen hoe lang het eventueel zou gaan duren.. Alleen ik werd echt gebeld als de cap binnen zou zijn.. Dus voor mijn gevoel kan het nog wel 4 tot 10 weken ofzo duren.. nou kan ik net zo goed eerst voor iets anders gaan en opnieuw voor die cap sparen als het wareOndertussen is het dus al bijna 5 weken geleden. Het principe is vooral dat ze niet duidelijk zijn en wel iedere keer zeggen ja binnen 2 weken is je cap er maar ondertussen niks horen en gaat er 5 weken overheen..