Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Divoza ervaringen gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 11:55

ik heb ze in de winkel laten bestellen. heb een ander paar gepast, zo wist ik de maat.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 11:56

Ah oké, dat is dan wel het nadeel dat je dan niet zelf direct kan zien wat de levertijd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 11:59

ik vind het alleen heel zonde dat zei nooit contact opnemen. Ben uiteindelijk 1x gebeld.

xxliesjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 12:05

Jolien87 schreef:
Toen ik er laatst was om mijn katrollen op te halen, zag ik 3 mensen knotsgezellig letterlijk op één vierkant meter op een krukje bij een vak handschoenen. Ik dacht eerst dat er twee klanten bij waren, maar al snel bleek dat het om 3 medewerkers ging.
Begrijp me niet verkeerd, je mag het best gezellig hebben met collega's, maar op deze manier maken ze zichzelf niet bepaald toegankelijk.
Dan voel ik me al bezwaard om ze iets te vragen, want ik wil vooral niet hun theekransje verstoren.

Dit kom ik bijna iedere keer als ik bij Divoza kom tegen.
En als je wat vraagt staan ze je nog beledigd aan te kijken.
Maar wat ik niet snap is dat het algemeen bekend is dat de service en klantvriendelijkheid ver onder peil zijn, het hoofdkantoor daar niks aan doet.
Je zou denken dat je ten eerste niet zo'n naam wilt hebben en daarnaast kunnen ze met vriendelijk ervaren personeel veel meer omzet behalen.
Ik heb het nu wel over Divoza Zoetermeer.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:56

Ik betel online. Alles is netjes en op tijd aangeleverd. Dus hier geen slechte ervaringen :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 13:33

ik heb ergens in maart gebeld om een onderlegger en die zou naar het filiaal gaan bij mij in de buurt, ik zou gebeld worden als hij er was...

nou hij is er nog steeds niet, is toch ook vaag :(

itsme23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:29

Bij mij ook nooit problemen, maar ik ga ook meestal gewoon naar de winkel.

DJB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 02:11

Nadat ik Divoza een aantal maanden geleden beloofd had nooit meer wat online te bestellen...toch maar weer geprobeert afgelopen week :o
En...het is goed gedaan! Netjes de volgende dag geleverd, en alle bestelde producten zaten er in de juiste kleur/maat bij.
Helaas passen de laarzen niet dus die wil ik ruilen, alleen nog afwachten of dat ook goed gaat :+ .

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 08:58

Bij divoza krijg je een retourbrief erbij dus zou wel moeten lukken :)

sarah010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 12:28

ik ben 10 mei naar de divoza geweest om laarzen te halen, ze hadden ze niet in mij maat dus nu moet ik wachten tot midden juni (is me verteld) :n nou heeft het geen haast maar ik vraag me af waarom het anderhalve maand moet duren ..

Lotteee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 12:36

ik heb ook niet altijd even goede service gehad..

daarbij raad ik iedereen af om de mondine vrije tijds laarzen te kopen volgens mij heb ik 3 x een nieuw paar gehaald in 3 weken!!
uit eindelijk wel mijn geld terug gekregen :)

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:29

wat een negatieve verhalen over de Divoza :O

wij komen er al jaren en hebben nooit geen enkel probleem gehad! tuurlijk zijn er dingen die wat sneller kapot gaan of sneller slijten. zelf had ik ook met een dekje dat door het zweet helemaal lelijk werd, toen ben ik terug gegaan en ik kreeg gelijk een nieuwe mee zonder problemen! het zelfde verhaal met een regendeken (van amigo) die niet waterdicht bleek te zijn. zonder problemen kreeg ik een nieuwe!

Iemand die ik ken werkt ook bij Divoza in de winkel en die heeft idd meerdere verhalen over het bestellen via de site. Dit komt omdat Divoza nog wat problemen heeft gehad met dit bestel systeem. en het klopt dat je dingen kan bestellen zonder dat ze er zijn, maar de lange leveringstijden kunnen ze weinig aan doen, dat licht aan de leveranciers!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 19:19

Dat laatste kan zijn ja, maar dan moet je ook niet reclame maken ''voor x uur besteld, de volgende dag in huis'' !

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:21

bij ieder product staat een kleurtje groen kan het gelijk geleverd worden oranje kan het iets langer doen en bij rood is het wachten op de leverancier. en bij oranje moet het uit de winkel komen dus dat is ook altijd nog verschillend hoe snel ze iets kunnen leveren het kan natuurlijk nog verkocht zijn of er niet meer zijn.

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 15:24

sarah010 schreef:
ik ben 10 mei naar de divoza geweest om laarzen te halen, ze hadden ze niet in mij maat dus nu moet ik wachten tot midden juni (is me verteld) :n nou heeft het geen haast maar ik vraag me af waarom het anderhalve maand moet duren ..

ik wacht al 8 weken op mijn laarzen die ik voor reparatie heen had gebracht,je belt en ze beloven dat ze je terug bellen,maar dat gebeurt steeds maar niet,en als je vervolgens zelf weer belt wordt je bijna afgesnauwd,en wordt er gezegt dat je niet steeds moet bellen,,pardon???ik vraag verdorie om mijn eigen laarzen.
ze zeiden tegen mij dat het 4 weken zou duren,en ben vanaf de 6 de week al aan het bellen.zodra ik mijn laarzen weer heb zijn ze mij als klant kwijt.

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 16:18

ik gister een vliegenuitrijdeken besteld en beugels, toen ik de voorraad bekeek moest hij op voorraad zijn nou mooi dacht ik want heb die vliegendeken voor 25 juni nodig. ja hoor... krijg ik vanmorgen een mail dat de deken niet op voorraad is! 8)7
nu hoop ik dat ik de deken wel op tijd krijg... maar ja als je ze een mail stuurt krijg je geen antwoord terug.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 16:37

Je kan gelukkig de bestelling ongedaan maken, dan krijg je het bedrag teruggeboekt op je rekening, hoewel ik niet weet hoe lang dat duurt.
Dan heb je in ieder geval nog genoeg tijd om ergens anders een vliegendeken te krijgen. Maar dat maakt de situatie niet minder vervelend voor je.

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 18:03

oww dat wist ik niet, bedankt Jolien!

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 09:20

ik heb gisteren gebelt naar divoza,(voor de 86 ste keer ) en heb gezegt dat ik deze week mijn laarzen wou anders konden ze mij het geld beter terug storten,werd ik om een uur of 5 weer terug gebelt,jaja,,,terug gebelt,dat mijn laarzen er waren en dat ik ze kon ophalen.direct in de auto en heb direct mijn laarzen opgehaalt.ik kon het niet laten om toch nog even een rake opmerking te geven.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 12:46

is het wel naar je zin gemaakt?

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:27

Pfff ben echt beetje pissig.
Heb begin april tuig besteld maar tot 2x toe hadden ze de verkeerde kleur geleverd.
De service was heel netjes kon terug sturen en ze zouden dan de goeie sturen.
Maar nu moesten ze het bestellen en het zou 1 a 2 weken duren voordat bij divoza binnen zou zijn.
Vorige week was 3 weken geleden dat ze besteld hadden en had mail gestuurd hoe het stond met de status.
Het tuig was binnengekomen maar moest nog verwerkt worden.
Gisteren weer mail gestuurd of ze het al hadden verstuurd. meestal krijg binnen paar uur mail terug.
Maar tot vandaag nog niks dus heb maar even gebeld.
Blijkt dat me tuig de 25ste al binnen is gekomen. maar ze kreeg geen medewerker van magazijn aan de lijn dus ze ging ervoor zorgen dat het tuig uiterlijk morgen word verstuurd.
Pffff nu nog maar hopen dat ik nu wel het goede binnen krijg -O-

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:34

Ben ook niet zo tevreden meer over Divoza :n
Heb op koninginnedag een Samshield cap besteld en eerst werd me verteld dat het uit een ander filliaal kon komen en het zou 2 weken (maximaal) duren en ik zou dan gebeld worden. Na die 2 weken nog niks gehoord en naar het standaard nummer op de site gebeld. Bleek dat die cap helemaal niet meer in een van de winkels te verkrijgen was, maar hij besteld moest worden uit de fabriek in Frankrijk (zou wederom maximaal 2 weken duren).. Of terwijl ze hebben het niet goed nagekeken en maar gewoon de cap besteld en ik er maar vanuit gaan dat die cap er na 2 weken zou zijn want dat werd me overigens verteld.. Weer niks gehoord, toen naar de winkel zelf gegaan en daar was dus alleen bekend dat de cap besteld moest worden maar voor de rest konden ze me niks vertellen hoe lang het eventueel zou gaan duren.. Alleen ik werd echt gebeld als de cap binnen zou zijn.. Dus voor mijn gevoel kan het nog wel 4 tot 10 weken ofzo duren.. nou kan ik net zo goed eerst voor iets anders gaan en opnieuw voor die cap sparen als het ware :P Ondertussen is het dus al bijna 5 weken geleden. Het principe is vooral dat ze niet duidelijk zijn en wel iedere keer zeggen ja binnen 2 weken is je cap er maar ondertussen niks horen en gaat er 5 weken overheen..

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:40

Alja schreef:
is het wel naar je zin gemaakt?

ja ze zijn goed gekeurd hoor.gelukkig wel,als het ook nou nog niet goed was,,,,ppfffff nou dan wordt ik helemaal gek.

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:42

Tsplendid schreef:
Ben ook niet zo tevreden meer over Divoza :n
Heb op koninginnedag een Samshield cap besteld en eerst werd me verteld dat het uit een ander filliaal kon komen en het zou 2 weken (maximaal) duren en ik zou dan gebeld worden. Na die 2 weken nog niks gehoord en naar het standaard nummer op de site gebeld. Bleek dat die cap helemaal niet meer in een van de winkels te verkrijgen was, maar hij besteld moest worden uit de fabriek in Frankrijk (zou wederom maximaal 2 weken duren).. Of terwijl ze hebben het niet goed nagekeken en maar gewoon de cap besteld en ik er maar vanuit gaan dat die cap er na 2 weken zou zijn want dat werd me overigens verteld.. Weer niks gehoord, toen naar de winkel zelf gegaan en daar was dus alleen bekend dat de cap besteld moest worden maar voor de rest konden ze me niks vertellen hoe lang het eventueel zou gaan duren.. Alleen ik werd echt gebeld als de cap binnen zou zijn.. Dus voor mijn gevoel kan het nog wel 4 tot 10 weken ofzo duren.. nou kan ik net zo goed eerst voor iets anders gaan en opnieuw voor die cap sparen als het ware :P Ondertussen is het dus al bijna 5 weken geleden. Het principe is vooral dat ze niet duidelijk zijn en wel iedere keer zeggen ja binnen 2 weken is je cap er maar ondertussen niks horen en gaat er 5 weken overheen..

waar ik mij dus kapot aan ergerde,was dat ze dan beloofden dat ze terug belden,dat deden ze gewoon niet.en inderdaad dingen beloven wat ze gewoon niet na kunnen komen,ggrrrr.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:44

idd ze gaan mij ook nog steeds bellen voor een bontje maar heb inmiddels al 2/3 mnd het bontje ( gekocht bij een ander)