[GZ] Enthousiaste fotografes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

babli

Re: [GZ] Enthousiaste fotografes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:07

Paardenmomenten.nl vind ik erg mooi klinken!

Ik ben zelf voor bruine polo's met zoals iemand anders hier boven al zei gele of oranje letters. niet te opvallend maar ook niet te flets.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:08

Paoline schreef:
Paardenevenementen lijkt mij niet zo goed, je denkt niet direct aan foto's. Knipoog

Dat is waar, ik zou dan denken aan eens oort site met een agenda waar allerlei evenementen gehouden worden. Lachen

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:09

Bij paardenmomenten denk ik ook niet gelijk perse aan foto's. En het zijn wel foto's van evementen dus lijkt me geen verkeerde naam, gewoon simpele makkelijk te onthouden naam, da's toch wel belangrijk denk ik.

En dan heb je misschien idd wel mensen die er perongelijk op terecht komen omdat ze evenementen vinden, maar dat is toch ook niet zo'n ramp?

En paardenplaat.nl was er toch ook nog Tong uitsteken dat vind ik ook geen hele verkeerde naam eigenlijk. Al vind ik paardenevementen en paardenmomenten wel beter.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:10

paardenplaat vind ik ook leuk, speels maar wel duidelijk

Is het trouwens iets voor de site om bij de fotograaf ook een kleine portfolio te doen? dmv simpleviewer

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:12

Hmm dat kan imo wel gewoon op je eigen site blijven Lachen gewoon linkje naar de site van de fotograaf erbij.

Lijkt mij het duidelijkst en overzichtelijkst als er op de site niet al te veel zooi komt te staan, gewoon foto's, agenda en info over hoe te bestellen.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:13

Hmm klopt ook weer (over wedstrijdfotografie)

@LaFunkuJazz; wel heel leuk idee maar ik denk eigenlijk dat de website al "zwaar" genoeg wordt. Dan kun je beter bij de fotograaf gewoon een link naar eien site doen!

Edit: zag dat renza net had gereageerd, maar dat denk ik dus ook. Beetje prof. houden en overzichtelijk!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 20:25

http://paardenfotografie.yourbb.nl/

Het is nog niet veel, maar even tijdelijk, zodat alle ideeën daar geplaatst kunnen worden. Ik stel voor dat hier alleen nog nieuwe aanmeldingen komen, en álle andere gesprekken daar gehouden zullen worden.
Aanmelden met voor- en achternaam, als het even kan Lachen (en alleen als je op dit moment al op de lijst staat, alle namen die niet achterhaald kunnen worden, zullen verwijderd worden Knipoog )

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:28

Denise_Perla schreef:
Lijkt mij ook wel erg leuk Ja
Woon in Nh, alleen niet in bezit van auto of iets.

Helaas niet erg geschikte lens (nog) voor binnen Bloos
Zal je ook even toevoegen Ja

Precies hetzelfde probleem als Denise. Scheve mond

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:35

Myukii schreef:
http://paardenfotografie.yourbb.nl/

Het is nog niet veel, maar even tijdelijk, zodat alle ideeën daar geplaatst kunnen worden. Ik stel voor dat hier alleen nog nieuwe aanmeldingen komen, en álle andere gesprekken daar gehouden zullen worden.
Aanmelden met voor- en achternaam, als het even kan Lachen (en alleen als je op dit moment al op de lijst staat, alle namen die niet achterhaald kunnen worden, zullen verwijderd worden Knipoog )

Wel opgegeven en kom volgens Muzefee op de volgende lijst, alsnog wachten?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 20:36

Nee hoor, als je bevestiging hebt gehad, mag je je aanmelden Lachen

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:37

Oke dankje! Haha!

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:40

Ik stond op pagina 5 in de 2e lijst mag ik me dan ook aanmelden op de site of hoe moet ik mezelf nu zien ? Clown

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 20:47

Als je op de (een) lijst staat, of te horen hebt gekregen dat je op de lijst zal gaan komen, kan je je gewoon aanmelden, haha Knipoog

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 20:57

Ik denk (of eigenlijk een andere fotografe op het forum) dat het tijd wordt een eind te maken aan de nieuwe aanmeldingen Knipoog . Eigenlijk was het mijn bedoeling het 'klein' en echt vast te houden, het is dus al een stuk uitgebreider dan ik in gedachten had geworden. Omdat het met té veel mensen waarschijnlijk onoverzichtelijk wordt, en het waarschijnlijk niet gaat werken dan, is het imo verstandig om voorlopig even geen nieuwe aanmeldingen meer te behandelen. Ik ga ook een slotje vragen hierop, vragen mogen via pm, en alle fotografes die op de lijsten staan of komen, kunnen zich aanmelden op het forum Lachen

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:58

Jeetje wat een rust hier sinds het andere forum Tong uitsteken

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:59

ahum, sorry heb me aangemeld met gebruikersnaam, kan iemand die wijzigen naar JoycevanGrieken?

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:07

Muzefee schreef:
We moeten inderdaad even kijken qua kleding hoe we dat doen. Persoonlijk vind ik dat een ieder voor die kosten moet opdraaien, maar daar moeten we nog maar even overleg over hebben. Ik denk dat dat plannen zijn die we pas later uitwerken als er meer zeker is.

Ik zit ook te denken aan toenadering van de belastingdienst/KVK. Zit niet iedereen op te wachten nog denk ik... Nagelbijten / Gniffelen

Ja dit zal idd even goed uitgelegd moeten worden aan de mensen. Ik neem binnenkort contact op met de Kvk en de belastingdienst. Als dit gebeurd is kan ik jullie hier ook verder over informeren. Trouwens erg logisch dat iedereen voor de kosten opdraait van het bedrukte T-shirt. Ikzelf heb ook een verography t-shirt voor als ik ergens fotografeer.

Misschien de bedrijfsnaam groot en daar klein onder nog de fotografe naam. Wat bij mij dus verography word.

Oh en kan iemand even de lijsten naar mij pmen of nog een keer in dit topic zetten, aangezien ik hem dus niet vinden kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:07

Ik heb me per ongeluk ook aangemeld met alleen Paoline Nagelbijten / Gniffelen zou iemand dat kunnen wijzigen naar PaolineKruijssen? Bloos

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:12

heb me net op het andere forum aangemeld. Ik ben Veronique Kriesch daarzo. Dus gewoon mijn normale naam. Ik zag me trouwens nog niet op een lijst staan.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:14

Ik heb mezelf uit automatisme en omdat ikniet kan lezen ook perongelijk gewoon met Renza aangemeld, mocht dat vervelend zijn en veranderd kunnen worden heet ik Irene van den Berg Tong uitsteken

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:17

Renza schreef:
Ik heb mezelf uit automatisme en omdat ikniet kan lezen ook perongelijk gewoon met Renza aangemeld, mocht dat vervelend zijn en veranderd kunnen worden heet ik Irene van den Berg Tong uitsteken

Ik kan ook niet lezen en heb me alleen met Corina aangemeld Bloos

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:22

MissToseland schreef:
Renza schreef:

Ik kan ook niet lezen en heb me alleen met Corina aangemeld Bloos

Wel handig dat jullie zélf weten dat je niet kunt lezen Tong uitsteken

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:24

Ik heb me aangemeld gewoon onder geluksvogel, miss toch wel het handigst aangezien je zo wel herkendbaar bent buiten bokt Knipoog

Hoe wil je niet kunnen lezen? Je leest toch deze site? um komt ff wat raar over bij me Knipoog

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:26

Myukkii schreef in haar post, graag aanmelden onder voornaam + achternaam Knipoog

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 21:28

Ja en das ook wel het duidelijkst denk ik Clown mijn naam is veranderd zie ik, bedankt Haha!