Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paoline schreef:Paardenevenementen lijkt mij niet zo goed, je denkt niet direct aan foto's.
Denise_Perla schreef:Lijkt mij ook wel erg leuk
Woon in Nh, alleen niet in bezit van auto of iets.
Helaas niet erg geschikte lens (nog) voor binnen
Zal je ook even toevoegen
Myukii schreef:http://paardenfotografie.yourbb.nl/
Het is nog niet veel, maar even tijdelijk, zodat alle ideeën daar geplaatst kunnen worden. Ik stel voor dat hier alleen nog nieuwe aanmeldingen komen, en álle andere gesprekken daar gehouden zullen worden.
Aanmelden met voor- en achternaam, als het even kan(en alleen als je op dit moment al op de lijst staat, alle namen die niet achterhaald kunnen worden, zullen verwijderd worden
)
Muzefee schreef:We moeten inderdaad even kijken qua kleding hoe we dat doen. Persoonlijk vind ik dat een ieder voor die kosten moet opdraaien, maar daar moeten we nog maar even overleg over hebben. Ik denk dat dat plannen zijn die we pas later uitwerken als er meer zeker is.
Ik zit ook te denken aan toenadering van de belastingdienst/KVK. Zit niet iedereen op te wachten nog denk ik...
Renza schreef:Ik heb mezelf uit automatisme en omdat ikniet kan lezen ook perongelijk gewoon met Renza aangemeld, mocht dat vervelend zijn en veranderd kunnen worden heet ik Irene van den Berg
MissToseland schreef:Renza schreef:Ik heb mezelf uit automatisme en omdat ikniet kan lezen ook perongelijk gewoon met Renza aangemeld, mocht dat vervelend zijn en veranderd kunnen worden heet ik Irene van den Berg
Ik kan ook niet lezen en heb me alleen met Corina aangemeld