Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
jokari schreef:Kijk dan of de dingen onmiddellijk leverbaar zijn of niet. Indien ja, hebben ze het wss op voorraad en heb je het snel in huis. Als er bij staat '2 tot 10 werkdagen', dan zal je voor jezelf moeten uitmaken of je het risico wilt lopen.
Ragdollcat schreef:jokari schreef:Kijk dan of de dingen onmiddellijk leverbaar zijn of niet. Indien ja, hebben ze het wss op voorraad en heb je het snel in huis. Als er bij staat '2 tot 10 werkdagen', dan zal je voor jezelf moeten uitmaken of je het risico wilt lopen.
Zelfs als er staat dat het direct leverbaar is duurt het rustig 3 weken voor je het ontvangt, ik krijg dan een melding per mail dat ze aan het orderverzamelen is in het magazijn. Nou Ik heb maar 1 iets besteld dus eenvoudig om te pakken toch.
janouk schreef:Ik bestel echt geregeld bij Agradi, maar nooit leveringsproblemen. Alles binnen 2 werkdagen in huis.
Of het nu voor de schapen of voor de paarden is.
jokari schreef:Iemand van bij mij op stal heeft alleen maar goede ervaringen met Agradi, die viel dus bijna omver toen ik mijn 'verhaal' deed.
Ben eens benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik mijn geld terug heb.
LauEef schreef:Pff ik wil graag iets bestellen bij Agradi maar lees hier toch echt heel wisselende berichten. Nu zou het geen haast hebben, maar 3 maanden wachten zit ik niet op te wachten.. Hoofdstel zou eventueel nog bij een andere webshop gekocht kunnen worden maar ik wil graag nylon beugelriemen en die blijken heel moeilijk te vinden te zijn en ik heb er nu eindelijk bij Agradi gevonden. Moeilijk moeilijk!
LauEef schreef:Ik sta op het punt een bestelling te plaatsen. Helaas niks direct leverbaar, allemaal 2-5 werkdagen, doet me toch een beetje twijfelen
irisdepony schreef:LauEef schreef:Ik sta op het punt een bestelling te plaatsen. Helaas niks direct leverbaar, allemaal 2-5 werkdagen, doet me toch een beetje twijfelen
waarom kijk je dan niet bij een winkel die het wel op voorraad heeft =