Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 18:54

Pff ik wil graag iets bestellen bij Agradi maar lees hier toch echt heel wisselende berichten. Nu zou het geen haast hebben, maar 3 maanden wachten zit ik niet op te wachten.. Hoofdstel zou eventueel nog bij een andere webshop gekocht kunnen worden maar ik wil graag nylon beugelriemen en die blijken heel moeilijk te vinden te zijn en ik heb er nu eindelijk bij Agradi gevonden. Moeilijk moeilijk! :P

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:15

Kijk dan of de dingen onmiddellijk leverbaar zijn of niet. Indien ja, hebben ze het wss op voorraad en heb je het snel in huis. Als er bij staat '2 tot 10 werkdagen', dan zal je voor jezelf moeten uitmaken of je het risico wilt lopen. :D

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:25

jokari schreef:
Kijk dan of de dingen onmiddellijk leverbaar zijn of niet. Indien ja, hebben ze het wss op voorraad en heb je het snel in huis. Als er bij staat '2 tot 10 werkdagen', dan zal je voor jezelf moeten uitmaken of je het risico wilt lopen. :D

Zelfs als er staat dat het direct leverbaar is duurt het rustig 3 weken voor je het ontvangt, ik krijg dan een melding per mail dat ze aan het orderverzamelen is in het magazijn. Nou Ik heb maar 1 iets besteld dus eenvoudig om te pakken toch.

Freeconnect

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:36

Ondanks een eerdere slechte ervaring, toch nog 1 poging gewaagd en zowaar: producten waren direct leverbaar en binnen 2 werkdagen had ik ze keurig in huis *\o/* !

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:45

Iemand van bij mij op stal heeft alleen maar goede ervaringen met Agradi, die viel dus bijna omver toen ik mijn 'verhaal' deed.
Ben eens benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik mijn geld terug heb.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:53

Ragdollcat schreef:
jokari schreef:

Zelfs als er staat dat het direct leverbaar is duurt het rustig 3 weken voor je het ontvangt, ik krijg dan een melding per mail dat ze aan het orderverzamelen is in het magazijn. Nou Ik heb maar 1 iets besteld dus eenvoudig om te pakken toch.

Okee, ik zal erop letten!
En 3 weken wachten, daar kan ik nog mee leven, heb wel vaker dat pakketjes langer onderweg zijn.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:37

Ik heb eind december bij Agradi een eczeemdeken bestelt en die had ik na 3 dagen binnen :) Maar verder ben ik ook niet zo'n fan van Agradi, als ik het ook ergens anders kan krijgen ga ik liever naar een andere winkel. Mijn vorige bestelling daar moest ik ook lang op wachten namelijk.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:42

klantenservice stuurt ook niets terug? appart

NathalieK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:12

Voorgaande bestellingen bij Agradi had ik altijd snel binnen maar momenteel zit ik ook al een week op een pakketje te wachten!
En het geld is al lang en breed afgeschreven... :$

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 13:57

janouk schreef:
Ik bestel echt geregeld bij Agradi, maar nooit leveringsproblemen. Alles binnen 2 werkdagen in huis.
Of het nu voor de schapen of voor de paarden is.

Ik heb ook nooit problemen 1 keer laarzen snel kapot zouden ze me over terug bellen en ook netjes 3 uur later terug gebeld ! Ik vind ze top

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 13:59

jokari schreef:
Iemand van bij mij op stal heeft alleen maar goede ervaringen met Agradi, die viel dus bijna omver toen ik mijn 'verhaal' deed.
Ben eens benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik mijn geld terug heb.

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met geld terug storten zijn ze wel langzaam moet ik toegeven .. Meestal duurt het wel 1. Week voordat je er een mail van krijgt enndan moeten ze nog gaan storten

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 14:01

LauEef schreef:
Pff ik wil graag iets bestellen bij Agradi maar lees hier toch echt heel wisselende berichten. Nu zou het geen haast hebben, maar 3 maanden wachten zit ik niet op te wachten.. Hoofdstel zou eventueel nog bij een andere webshop gekocht kunnen worden maar ik wil graag nylon beugelriemen en die blijken heel moeilijk te vinden te zijn en ik heb er nu eindelijk bij Agradi gevonden. Moeilijk moeilijk! :P

Ik moet zeggen dat ik gewoon goede ervaringen heb en 2-5 werkdagen wachten is dan ook meestal wel 4 .. Proberen kan altijd en je krijgt je spullen wel ik heb gelukkig nog geen lange wachttijd gehad :D

So3zie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:16

ik heb een paar keer iets besteld bij ze, maar telkens binnen 5 dagen thuis gehad.
ben erg tevreden over ze.

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:06

vrijdag mn pakketje bestelt net aangekomen, geen lange levering bij mij! (alles wel direct leverbaar)

123Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:37

had geen problemen met mijn pakketje want ik had hem na een en een halve dag in huis *\o/* super vond ik ze /3 maar de spullen waren wel direct leverbaar
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 30-01-13 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Lettertype aangepast.

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:56

Ik heb ervaring, het duurt inderdaad soms een paar dagen later. Heb het wel altijd gewoon ontvangen.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:01

Ik sta op het punt een bestelling te plaatsen. Helaas niks direct leverbaar, allemaal 2-5 werkdagen, doet me toch een beetje twijfelen :+

123Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:47

LauEef schreef:
Ik sta op het punt een bestelling te plaatsen. Helaas niks direct leverbaar, allemaal 2-5 werkdagen, doet me toch een beetje twijfelen :+

Tja dan zit je te twijfelen inderdaad, bij mij was een di g eerst ook 2-5 dagen maar heb gewacht en daarna was het direct leverbaar *\o/*
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 30-01-13 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Lettertype aangepast.

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 16:32

LauEef schreef:

waarom kijk je dan niet bij een winkel die het wel op voorraad heeft =

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:29

irisdepony schreef:
LauEef schreef:

waarom kijk je dan niet bij een winkel die het wel op voorraad heeft =

Omdat ik anders bij 5 andere winkels moet bestellen, dat is ook zo'n gedoe & 5x zoveel verzendingskosten...

esshire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 11:57

Ik heb een aantal maal wat besteld bij Agradi. Niet de volgende dag in huis maar wel binnen een week. Heb meestal geen haast dus vind het niet erg. Als ik haast heb rij ik naar Divoza of andere zaak die het heeft.

MautjeMautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 23:45

Ik heb drie maanden geleden wat besteld. Alles was op voorraad stond er. Toch bleek dat er een artikel niet op voorraad was, toen zou het een week levertijd worden. Na vier weken nog niets, maar het zou er echt aankomen. Na vijf weken had ik het eindelijk. Toen ik een klacht in ging dienen stond er nog dat het mogelijk was om de bestelling deels te laten versturen. Nooit iets van meegekregen, erg vervelend. Maar ze hebben wel altijd fijne aanbiedingen, dus als ik het niet direct nodig heb waag ik het er maar weer op. Ook een min punt, retouren is lastig. Je moet naar een of ander service punt, dat is voor mij een half uur rijden.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 08:08

Ik heb dus besteld en 2 artikelen zijn idd niet voorradig. Ik vind het wel fijn dat je kan zien hoe ver het staat met je bestelling, dan zit je iig niet voor niks te wachten. Soms zit ik 2 weken op een pakketje te wachten en dan weet ik uiteindelijk niet of die nu verzonden is of niet, maar nu kun je het zien.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 09:22

Mijn ervaringen bij Agradi zijn ook niet geweldig. Meestal is hetgene wat ik wil hebben niet op voorraad en dan krijg je het niet 1 week later zoals bij andere webwinkels die iets niet op voorraad hebben, maar inderdaad wéken of soms maanden....
Ik bestel er niks meer in ieder geval, zat andere webwinkels die wel een betere service hebben qua leveren.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 09:40

heb ook wel eens heel lang moeten wachten, iets voor de katten.

bestel er eigenlijk nooit meer wat