Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) via Facebook, daar reageren ze. Op e-mail gewoon niet.
Just_Sannee schreef:Zo, ik heb eindelijk m'n geld terug... 2 juni had ik het product retour gestuurd..
Mochten er mensen zijn met problemen, bericht ze dan (elke dag) via Facebook, daar reageren ze. Op e-mail gewoon niet.
Ben er wel een beetje klaar mee nu.

Just_Sannee schreef:Gewoon volhouden. Uiteindelijk, ooit, ergens voor 2020, krijg je je geld terug
Op Facebook waren ze bij mij het meest aanspreekbaar. Mochten ze daar ook niet op reageren, zou ik het lekker openbaar zetten op hun facebook.
geld is gelijk overgemaakt zeggen ze, dus ik wacht het een dagje af

JoyCiej007 schreef:Eigenlijk gewoon van de zotte toch, dat er op fb wel gereageerd wordt als je geluk hebt, en mail en tel niet.
Wat een stel prutsers. Klantenservice is het belangrijste, en als er nou eens wat verbetering in zat.... maar ook dat is niet het geval.