Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Beste Linda,
Hierbij stuur ik u nogmaals een emailtje, volgens mij is onze andere email niet aangekomen.
De Final Touch Spray hadden we niet meer op voorraad, een nieuwe zending met hierin de Ultra Final Touch is wel weer onderweg naar ons, maar dit duurt waarschijnlijk nog 2 weken omdat dit met de boot moet komen.
Helaas was de vraag naar de final touch op het laatste moment groter dan onze voorraad waardoor deze levering helaas te laat komt.
Na aanleiding hiervan hadden we de vraag gestuurd of we dit product moesten annuleren of dat we het product met een zeer goede vervanger konden vervangen.
De vervangende spray is de Shapley's Hi-Gloss Spray, ook deze geeft de "million dollar shine" en is kwalitatief vergelijkbaar met de Ultra.
Het enige verschil is dat deze spray ietsjes zoeter ruikt dan de Ultra. Ook is de prijs van dit product is lager, dit bedrag storten we dan retour op uw rekening.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet / With Kind Regards,
SorpresaKyra schreef:Heb zelf nog nooit problemen gehad met UHG en krijg altijd netjes mijn artikelen..als ze op voorraad zijn heb je het binnen enkele dagen binnen. Als ze het nog moet bestellen dan duurt het wat langer. Vind het wel een beetje jammer dat haar shop nu zo te grabbel word gegooid als ik eerlijk mag zijn.
Het gaat hier veelal toch om aparte artikelen en die zijn niet altijd op voorraad ,dat is te begrijpen, als die dus besteld moeten worden ben je helaas afhankelijk van de leverancier en transport en douane. Daar heb je helaas geen grip op. Dat zullen diegene die wat vaker wat laten overkomen ook kunnen beamen. Ik ben wel een zeer tevreden klant en UHG heeft gewoon kwaliteit en vind hun echt gewoon betrouwbaar. We zeuren als mens zo graag maar over de gevolgen word vaak niet nagedacht.