Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DRESSAGEFAN

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:12

Ik heb ook nu dik twee weken geleden 3 kleine spullen besteld die ik snel in huis moest hebben, shine spray, hoeflak en horzelblokje, zou onmiddellijk leverbaar zijn, niet dus, ook geen enkele reactie op mails, wat een rot-service.
Had ik dit topic maar eerder gelezen...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:17

Was het de Ultra shine?

Ik heb vandaag een e-mail van ze ontvangen :D

Citaat:
Beste Linda,

Hierbij stuur ik u nogmaals een emailtje, volgens mij is onze andere email niet aangekomen.
De Final Touch Spray hadden we niet meer op voorraad, een nieuwe zending met hierin de Ultra Final Touch is wel weer onderweg naar ons, maar dit duurt waarschijnlijk nog 2 weken omdat dit met de boot moet komen.
Helaas was de vraag naar de final touch op het laatste moment groter dan onze voorraad waardoor deze levering helaas te laat komt.

Na aanleiding hiervan hadden we de vraag gestuurd of we dit product moesten annuleren of dat we het product met een zeer goede vervanger konden vervangen.

De vervangende spray is de Shapley's Hi-Gloss Spray, ook deze geeft de "million dollar shine" en is kwalitatief vergelijkbaar met de Ultra.
Het enige verschil is dat deze spray ietsjes zoeter ruikt dan de Ultra. Ook is de prijs van dit product is lager, dit bedrag storten we dan retour op uw rekening.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet / With Kind Regards,

Dus ik reageer direct op zijn mail van doe maar de vervanger en de vraag of ze het morgen kunnen verzenden....
echter nog geen minuut later krijg ik een Track & Trace code, hoe kan dat :+

DRESSAGEFAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:22

Inderdaad, de ultra spray. Ik ben echter niet geïnteresseerd in een vervangproduct, en heb deze mail ook niet gekregen, laat staan een mail met de vraag naar een vervangproduct zoals ze hier beweren verstuurd te hebben naar hun klanten die erop wachten...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:24

Ik dacht beter de vervanger als nog zo lang wachten :') volgende keer bestel ik hem ergens anders....

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:25

Ik heb bij eerdere bestellingen ook weleens wat langer moeten wachten, maar producten kwamen uiteindelijk altijd wel aan. Laatst heb ik een zadelcaddy besteld en deze werd een dag na bestelling door hen afgegeven omdat ze toch bij mij in de buurt moesten zijn! Dat was dus weer wel superservice!

daniellekas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:43

Ik heb ook een deken besteld daar maar heb het onder rembours laten versturen nadat me vriendin maanden op haar dekens heeft zitten wachten.
Had hem met 10 dagen binnen.Eigenlijk nog te lang omdat er op hun site stond dat hij voorradig is.

tommy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 18:31

Ik ben ook echt helemaal klaar! Wat een waardeloze service!! Contact ????. Echt nergens wordt op gereageerd! 27 mei iets besteld, a €75,- en nooit meer iets vernomen!

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 18:35

27 mei dat is pas geleden in vergelijking met meeste in dit topic :')

tommy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:11

Ja dat las ik ook! Maar ik ben echt normale sites gewend! Die reageren op mail...., en de telefoon gewoon opnemen..... En binnen 2-3 dgn heb je t in huis! Dit is toch absurd!

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:19

Natuurlijk is dit absurd. Is ook de reden waarom ik tegenwoordig altijd even check voor ik ergens iets ga bestellen. Bij hen i.i.g. niet meer.

tommy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:49

Wat check je dan? Ik heb hier vorig jaar oid ook wel eens wat besteld.... Toen geen probleem.... Dus vandaar dat ik r nu weer bestelde.... Maar das wel de laatste x das zeker!

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:54

Ik google meestal. Ook pas sinds eind vorig jaar, was toen bezig met het bestellen van een deken. Rond die tijd is ook dit topic geopend.

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 11:46

Oei, heb ik dit dus effe niet gezien.... Ik heb hier vorige week een bestelling geplaatst en direct via ideal betaald. Keurig een bevestiging gekregen via mail, maar daarna stilte.

Misschien ben ik erg ongeduldig, maar ik ben gewend om binnen een dag of 2 toch echt de eerste reactie te krijgen dat eea verpakt wordt en verzonden wordt. Dan ontvang ik via mail de Track&Trace code.

Ik heb vandaag een mailtje gestuurd of ze eea wel op voorraad hebben en gaan versturen. Nu dus maar duimen.... :o

SorpresaKyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 17:13

Heb zelf nog nooit problemen gehad met UHG en krijg altijd netjes mijn artikelen..als ze op voorraad zijn heb je het binnen enkele dagen binnen. Als ze het nog moet bestellen dan duurt het wat langer. Vind het wel een beetje jammer dat haar shop nu zo te grabbel word gegooid als ik eerlijk mag zijn.
Het gaat hier veelal toch om aparte artikelen en die zijn niet altijd op voorraad ,dat is te begrijpen, als die dus besteld moeten worden ben je helaas afhankelijk van de leverancier en transport en douane. Daar heb je helaas geen grip op. Dat zullen diegene die wat vaker wat laten overkomen ook kunnen beamen. Ik ben wel een zeer tevreden klant en UHG heeft gewoon kwaliteit en vind hun echt gewoon betrouwbaar. We zeuren als mens zo graag maar over de gevolgen word vaak niet nagedacht.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 17:36

@ Sopresakyra: dat is lang niet altijd waar. Ik heb vorig jaar november 2 minidekens besteld. Ik heb 5 maanden moeten wachten, toen kwam er eentje binnen.
De tweede zou bij de levering van half juli van dit jaar zitten. Dat is ook alweer een maand geleden, maar ik heb nog geen tweede dekentje.
En hoor ook niets op mijn emails en de telefoon wordt niet opgenomen.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:28

Ik begrijp absoluut dat ze afhankelijk zijn van levering... Dat is nu eenmaal lastig, en soms kun je ook gewoon even pech hebben.
Maar hier gaat het kennelijk consequent mis. Daarbij is het niét goed te praten dat ze zo slecht communiceren. Ik heb 5 maanden moeten wachten op mijn dekens, tegen de tijd dat ze binnen kwamen was de winter al zowat voorbij. Ben al lang blij dat ik er inmiddels een paar heb verkocht want als startende ondernemer zit je niet te wachten op een dure partij dekens die je vervolgens niet verkocht krijgt omdat het seizoen eigenlijk al op zijn retour is.
Er zijn mij elke keer een hoop beloften gedaan mbt levering maar puntje bij paaltje was er wel weer een nieuw excuus waardoor het niet lukte.
Zijn er nou maar een paar mensen met klachten.....vooruit. Maar er reageren hier dusdanig veel mensen dat ik toch niet het gevoel heb dat ik gewoon pech heb gehad...

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:07

SorpresaKyra schreef:
Heb zelf nog nooit problemen gehad met UHG en krijg altijd netjes mijn artikelen..als ze op voorraad zijn heb je het binnen enkele dagen binnen. Als ze het nog moet bestellen dan duurt het wat langer. Vind het wel een beetje jammer dat haar shop nu zo te grabbel word gegooid als ik eerlijk mag zijn.
Het gaat hier veelal toch om aparte artikelen en die zijn niet altijd op voorraad ,dat is te begrijpen, als die dus besteld moeten worden ben je helaas afhankelijk van de leverancier en transport en douane. Daar heb je helaas geen grip op. Dat zullen diegene die wat vaker wat laten overkomen ook kunnen beamen. Ik ben wel een zeer tevreden klant en UHG heeft gewoon kwaliteit en vind hun echt gewoon betrouwbaar. We zeuren als mens zo graag maar over de gevolgen word vaak niet nagedacht.

Ik heb anders bijna een maand op een artikel mogen wachten dat NIET uit Amerika oid kwam, en op de site als direct leverbaar aangegeven stond. Ook toen ik al ruim twee weken niks ontvangen had stond dat artikel nog steeds als direct leverbaar op hun website. Dat is gewoon misleiding, of je zaken niet op orde hebben. En dan heb ik 'nog maar' een maand hoeven wachten, hier in het topic gaat het over maanden en maanden dat artikelen op zich laten wachten. Op mail wordt niet of slecht gereageerd. Klantenservice blijkt niet te bestaan bij deze onderneming want de telefoon wordt gewoon niet opgenomen. Nee ik vind niet dat door dit topic onterecht hun naam te grabbel wordt gegooid, dit zijn geen incidenten meer, dit is consequent je klanten in de kou laten staan.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:26

Ik ben het helemaal met je eens Eliine!

Ze hebben mooie artikelen, maar de communicatie en levering is heel vaak gewoon slecht.
Ben benieuwd of ik mijn tweede dekentje nog voor het dekenseizoen gaat beginnen binnen krijg.

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:17

Even laatste up-date: na (keurig en prettig) telefonisch contact afgelopen woensdagavond ontving ik donderdag mail met de pakketcode en heb ik vrijdag m'n spulletjes ontvangen. Zijn super en ben er blij mee. Wel gek dat ik telefonisch vernam da een nog binnen moest komen uit de USA maar het donderdag verzonden is. Hoe dan ook, wat langer dan verwacht, moest er achteraan bellen, maar wel mooie producten gehad.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 20:08

Helaas zie ik dit nu ook pas .... :\

Heb 22/8 twee Cashel vliegenmaskers besteld voor in totaal EUR 75,-.
Lees ik nu dat ze door het NK bestellingen van de week van 27/8 pas op 2 september gaan afhandelen.
Duh, mijn bestelling - en betaling - was daar dus ruim voor, maar niks ontvangen.
Ook geen antwoord op mijn mail!

Ik baal dus ook van deze trage verwerking, ik hoef immers geen vliegenmaskers meer als het straks najaar is en de vliegen inmiddels weg zijn! -:(-

En daarnaast: als ik op mijn account wil kijken wat de status is staat daar 'under construction'. -O-

Normaal bestel ik al mijn paardenproducten bij de Paardendrogist (zoals dekens en supplementen), die hebben goede en korrekte service en snelle levering. :j

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:45

Update: vorige week 1 vliegenmasker ontvangen, het 2e nu nog steeds niet! :(

Pakketje was bovendien verkeerd geadresseerd!
Gelukkig kwam die persoon het alsnog bij ons brengen, nadat hij op de bon in het pakket het juiste adres had gevonden.

Inmiddels heb ik nu eigenlijk geen vliegenmasers meer nodig, het is nu inmiddels herfst .... >;)

Ik had ze 22 augustus al besteld ....
Jammer!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:07

Ik vraag mezelf echt af waarom ze dit zo doen :? ikke echt niet snappe..... en ze leren er ook niets van -O-

Paar jaar geleden heb ik er ook wat besteld, maar toen geen problemen.....

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:20

Nee, het is hartstikke jammer, want ze hebben leuke spullen, zo op de site te zien.
Het is gewoon een stukje managen en service.

En niet op je site zetten dat iets leverbaar is en dat klanten vervolgens 2 weken of langer op moeten wachten. Je bestelt niet voor niets op internet, anders kun je ook wel ergens naar toe rijden om het op te halen.

En als ik lees dat dekens uiteindelijk in het verkeerde seizoen worden geleverd en ik bijna 3 weken op een vliegenmasker moet wachten, terwijl ik dat toen ik bestelde hard nodig had en nu niet meer, vind ik dat gewoon erg jammer en slordig.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:26

Lijkt wel of ze geen voorraad hebben....misschien geldproblemen?

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:33

listiglistje schreef:
Lijkt wel of ze geen voorraad hebben....misschien geldproblemen?

Dat soort speculaties ga je nu krijgen .... Geen idee waarom het zo lang duurt?!

Maar ze zetten nota bene op de site bij het door mij bestelde vliegenmasker dat de levertijd 1-2 dagen is!