Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rebecca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 20:15

niet echt problemenen met divoza gehad.
enige wat mij opviel dat ik een hoofdstel zwart onderleg besteldt heb en hem wit onderlegt kreeg :?
nou geen probleem alsnog mooi hoofdstel.
en een keertje had ik een oornetje besteld(woensdag) en toen kreeg ik hem zaterdag binnen.
verder altijd op tijd gerkegen
je hebt veel keuze en morgen ga ik naar hun winkel kijken of ze nog wat leuks hebben :+

Plaatje1990

Re: Divoza ervaringen gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:59

Ik heb maandagochtend rond half 10 een rijbroek besteld en deze zou de volgende dag bezorgd worden omdat ik voor 12 uur besteld had en omdat deze op voorraad was... Je raad het al... Nog geen rijbroek gezien :(. Adverteer dan niet dat als je voor een bepaalde tijd besteld, morgen je artikel geleverd wordt....

HBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:48

Hier ook nog een verhaal over divoza

Ik heb zelf meerdere zadels bij divoza gekocht, en bij de laatste zadels had ik telkens problemen.
Zadels zelf waren goed. Maar dan bestel je een bruin zadel en krijg je er een zwarte singel bij, terwijl op de bon gevraagd was om een bruine.
Dat lijkt mij ook vrij logisch bij een bruin zadel. Dit is vervolgens wel opgelost, maar na een lange levertijd.

Vervolgens had ik nog een zadel gekocht die kon ik ophalen in leek ( 2 uur rijden voor mij)
Ik was gebeld dat het zadel binnen was en kwam ik daar was het zadel er niet.
Toen was ik dus best kwaad maar kon vervolgens weer gewoon naar huis rijden.
Vervolgens is het zadel dan wel opgestuurd, maar kreeg ik bij een bruin zadel zwarte beugelriem hoezen.
Ja want bruine hadden ze niet. Daarna hebben ze bruine besteld en die waren na 3 maand nog niet binnen vervolgens hebben ze er zelf een paar gemaakt.

Daarnaast vindt ik de kosten belachelijk hoog, voor het laten aanpassen van een zadel die daar gekocht is.
Je betaald € 80 voor dat ze komen kijken, er is dan nog niets gedaan.
Dit heb ik dus niet gedaan.

CherylGoofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 22:45

Divoza is voor mij niet om de hoek, maar als ik er ben kom ik alleen voor de dingen die ik ook in de ruitershop om de hoek kan halen.
Kwaliteit vind ik echt niet goed

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 23:07

Ik belde ze vandaag op om verhaal te halen waar mijn rijbroek bleef en ze zeiden dat hij gisteren echt is verzonden en dat ik hem vandaag kon verwachten. Weer geen postbode gezien ! Pfff, was echt boos want adverteer dan niet met de volgende dag in huis als je die belofte niet waar kunt maken!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 16:11

Ik wacht inmiddels ook al een tijdje op een bestelling: 2 katrollen voor aan de pessoateugel. Net ook nog weer de voorraad gecontroleerd op de Webshop, maar daar staat dat ze op voorraad zijn.
Eergisteren nog gemaild naar Divoza met de vraag hoe het zit als je de bestelling wil afhalen bij een vestiging van Divoza, maar volgens die mevrouw zou ik bericht krijgen als ik deze kon ophalen.
Ik kan me vergissen, maar er zijn inmiddels al wel meerdere werkdagen voorbij gegaan.

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 22:02

Ik ben tot nu toe altijd erg tevreden geweest.

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 14:49

Ik heb altijd goede ervaringen,met hun.
Als ik telefonisch wat bestelde dan kwam het altijd goed.
Heb niks te klagen,oxer is waardeloos vindt ik spullen zijn mega snel kapot.
En bestellingen komen er nooit,daar in tegen probeert divoza het wel te leveren kortom ik ben tevreden over hun. _/-\o_

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 17:41

Ik wacht nu nog steeds op mijn bestelling: twee katrollen. En nu al een paar keer gehoord "eind deze week is het er." helaas, inmiddels zijn er al meerdere weken voorbij gegaan...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 12:15

Yes, eindelijk bericht gekregen dat de katrollen onderweg zijn en dat ik morgen een telefoontje kan verwachten. We wachten nog even rustig af.

LS_fotosJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:51

Nooit problemen met Divoza gehad, wel eens iets wat niet aan mijn eisen voldeed opgestuurd gekregen en is zonder problemen geretourneerd op hun kosten.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 09:00

Pas geleden was er een actie van 25% korting op artikel.
Denk dit is mooi mee genomen. ik wou een nieuw enkelspantuig.
En 25% korting scheelde enorm hierop.

Ze hadden precies de kleur donkerbruin chestnut die ik wou:
http://www.divoza.com/collectie/paard/m ... esnut.html
De besteling snel binnen gekregen. Helaas ze hadden de verkeerde kleur geleverd namelijk lichtbruin
: http://static.ruitersport.com/media/cat ... stnutt.jpg
Niet zo heel erg maar dat staat gewoon niet op mijn vos.

Ik hun gemaild met foto's van de kleur van tuig die ik had en de foto erbij gedaan die op de site stond.
Dat het echt een kleur verschil was. Ik was heel snel en vriendelijk geholpen door de mail en kon tuig retouren en ze zouden de juiste kleur opsturen.

Gisteren helemaal blij want na week was mijn andere tuig gearriveerd.
Ik maak de doos open en had gewoon precies dezelfde kleur tuig als de vorige keer ontvangen ;(
Deze was al uit plastic (maakt me niet uit) en er hangen kaartjes aan dat kleur chestut is.
Maar dit is niet het geval.

Dus gisteren avond weer mail gestuurd. Of ze eigenlijk wel die kleur hebben van de foto waar ze mee adverteren.
Baal enorm van heb tuig hard nodig. Mijn paard staat nu al weken niks te doen. Want me ander tuig heb ik ondertussen al verkocht.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 12:29

@happyhorse, dat is ook vreemd. Ze zien dan toch dat het dezelfde kleur tuig is dat ze dan weer terugsturen?

Ik wacht ook nog stees op mijn katrollen. Vandeweek nog eens gemaild waar het nu blijft en antwoord gekregen dat ze heel toevallig net in de vracht zaten naar de winkel toe. Hoogstwaarschijnlijk zou ik eergisteren van hun een berichtje krijgen dat ze waren aangekomen, maar ik wacht nog steeds.
Ik word er zo langzamerhand een beetje kriegel van. Er wordt beloofd dat het er binnen één werkdag is, maar ondertussen duurt het al een aantal weken.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 12:31

@ Jolien87: Dat duurt ook lang weken. En niet echt netjes dat je nog steeds geen bericht hebt gekregen.

Ja ik vind ook vreemd. had eerst tuig was nog helemaal in plastic zat, en nu tuig wat al uit plastic is met kaartjes eraan dat chesnut kleur is. Maar dit is het niet.
Dus ben benieuwd wanneer ik een reactie terug krijg.

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 12:38

Ik heb een keer laarzen gekocht, maar daar moest wat aan gerepareerd worden. Divoza heeft ze naar petrie gestuurd en zou ze met de post naar mij opsturen. Duurde even, dus bellen. Ze gingen het uitzoeken. Ineens stond twee dagen later een pakketje voor mij klaar. Mijn laarzen waren er, maar niet alleen die van mij, er zat nog een paar extra bij van iemand anders. Adres en dergelijke erbij vermeld. Die had ze ook laten repareren bij Petrie. :S

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 16:37

en ja hoor divoza houd zich weer niet aan hun afspraken.
maandag avond een eczeemdeken bestelt,
dus die zou dinsdag opgestuurt moetten zijn en vandaag dus hier in huis moetten hebben.
maar helaas niet dus.
en de deken was op voorraad.
ga nu maar eens bellen.

peter_pan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 11:55

Ik bestelde ook op maandag en wacht ondertussen ook nog steeds op m'n pakketje.....
Vorige keer is alles nochtans wel netjes en binnen de levertermijn verlopen! Spijtig!

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 11:56

Afgelopen maandag had ik ook wat besteld had gisterenavond geleverd gehad.
had ochtends mail gehad van postnl dat ze het zouden komen leveren.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 09:45

Eindelijk, ik heb mijn katrollen.
Vorige week toch nog maar eens gebeld, bleek dat ze allang klaarlagen voor me. De meneer aan de telefoon vertelde me dat hij me zeker had gebeld en zelfs een voicemailbericht had achtergelaten. Nou, ik weet niet zo goed waar hij dat bericht gelaten heeft want ik heb het nooit teruggevonden;)
In ieder geval, uiteindelijk kon ik ze vorige week zaterdag ophalen in Staphorst. Dat meisje aan de kassa wilde me er nog eens voor laten betalen, maar uiteindelijk kon ze toch nog (moeilijk doen) achterhalen dat ik echt al had betaald en kon ik naar huis met mijn katrollen.

kabwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 23:21

Ik heb een tijdje geleden een vest besteld bij Divoza.
Hij koste normaal 39,95, maar met die kortingen van laatst was hij maar 34,95 inc. verzendkosten.
Helaas niet dat wat ik wou en heb hem netjes binnen 30 dagen geretourneerd.
Bij de supermarkt netjes 6,75 betaald vanwege de verzendkosten.
Nu heb ik de 'factuur' binnen gekregen waar op staat wat ik terug gestort krijg.
Nu staat er:
prijs.......39,95
totaal... -29,96
En dan wat over btw en het bedrag wat ik terug krijg is 29,96.
Wat ontgaat mij? Ik heb toch 34,95 betaald + verzendkosten terug (die niet vergoed worden) en dan
krijg ik maar 29,96 teruggestort.
Ik heb nog nooit wat geretourneerd, dus misschien klopt het ook wel, maar waarom houden
ze 4,99 in? Ik heb dan al 3x verzendkosten betaald voor 1 artikel.
Als niemand het weet, bel ik wel even, het is maar een klein bedrag.

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 23:32

Ook ik heb herhaaldelijke slechte ervaring met Divoza..

Qua dekens en dekjes ed. is het wel een leuke winkel, maar ze hebben echt de ballen verstand van leerproducten.. van zades tot hoofdstellen.. echt een dikke afraden!

Cavaletto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 09:34

Klantvriendelijk zijn ze er zeker niet. Ben een tijdje terug langs geweest bij Divoza in Groningen, ik had nieuwe laarzen nodig en een rijbroek. Ten eerste kwam er niemand naar mij toe om te helpen, dus zelf alle rekken afzoeken naar een rijbroek. Voor de laarzen wilde ik wat advies; moet je de halve winkel door om iemand te vinden. Vervolgens gaat de verkoopster er bij staan met de armen over elkaar....wat heb ik daaraan? Voor mij deed dat de deur dicht; ik heb niets gekocht (ook al had ik een mooie, betaalbare rijbroek gevonden). De laarzen die de verkoopster aanwees, voordat ze haar armen weer over elkaar deed...., heb ik niet meer gepast. Ik laat me niet zo behandelen. Ik kom verd....iets kopen voor meer dan 300 euro! :(
Zo " voordelig" zijn ze nu ook weer niet en ik wordt liever vriendelijk geholpen bij een kleinere zaak in mijn woonplaats, daar heb ik graag een paar euro's meer voor over.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 09:39

Toen ik er laatst was om mijn katrollen op te halen, zag ik 3 mensen knotsgezellig letterlijk op één vierkant meter op een krukje bij een vak handschoenen. Ik dacht eerst dat er twee klanten bij waren, maar al snel bleek dat het om 3 medewerkers ging.
Begrijp me niet verkeerd, je mag het best gezellig hebben met collega's, maar op deze manier maken ze zichzelf niet bepaald toegankelijk.
Dan voel ik me al bezwaard om ze iets te vragen, want ik wil vooral niet hun theekransje verstoren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 11:42

Ik heb maanden moeten wachten op mijn jodphurs. Na 5x gebeld, bleek dat de jodphurs niet leverbaar waren. Ze hadden mij dat ook eerder mogen vertellen want de chaps die erbij horen had ik toen al gekocht.. Verder heel netjes geholpen tijdens mijn bezoeken daar!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 11:51

Vreemd marlijntjeh, stond er op de website niet hoe lang de levertijd was van de jodphurs?

Toch wel raar dat de meningen zo zijn verdeeld over de service.