Biks2 schreef:Je hebt het over de wolfskuil toch?
Super fijne plek is dat. Heb er zelf ook gestaan met mijn toenmalige pony.
Klopt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandarijn12 schreef:Bij ons op stal hebben we nog plek in de weidegroepen, in De Steeg. We hebben ook een HIT actief stal, maar die is momenteel vol. Ben as we speak bezig met de nieuwe website zodat alle achterhaalde dingen die je online vind ontkracht worden.
We hebben een 25x40 buitenbaan met all weather bodem, ook een goede longeerbak van zeker 20x20. Voor 145 euro per maand heb je een 24/7 plek in de wei.
Keizerinnnn schreef:Zijn er hier mensen die naar het Hippisch centrum Lathum gaan?
Ik ga er zelf volgende week heen. Wellicht leuk om met elkaar in contact te komen.
Misschien niet beste plek om te plaatsen, maar voor mij wel meest logische haha.
Mag ook via pb
Mandarijn12 schreef:Bij ons op stal hebben we nog plek in de weidegroepen, in De Steeg. We hebben ook een HIT actief stal, maar die is momenteel vol. Ben as we speak bezig met de nieuwe website zodat alle achterhaalde dingen die je online vind ontkracht worden.
We hebben een 25x40 buitenbaan met all weather bodem, ook een goede longeerbak van zeker 20x20. Voor 145 euro per maand heb je een 24/7 plek in de wei.
Marrit13 schreef:Ga er niet heen, maar ben er paar keer langs gereden. Ziet er veelbelovend uit, ben benieuwd naar jouw ervaringen.
Macs schreef:Mandarijn12 schreef:Bij ons op stal hebben we nog plek in de weidegroepen, in De Steeg. We hebben ook een HIT actief stal, maar die is momenteel vol. Ben as we speak bezig met de nieuwe website zodat alle achterhaalde dingen die je online vind ontkracht worden.
165
Marrit13 schreef:upendo schreef:Vind alleen dat ze in de winter echt weinig buiten komen, 1 tot maximaal 2 uur per dag..
Oh ja dat vind ik ook veel te weinig. Ze hebben geen site of wel? Had al even gegoogeld.
Mandarijn12 schreef:Welke stroomdraadjes bedoel je Nikass? De omheining?
Keizerinnnn schreef:Ja klopt is idd hogere prijsklasse. Betaal nu best fors minder maar wel weer veel aan voer, trailerhuur en locatiehuur als ik ergens wil springen of als ik op wedstrijd wilt. Dus voor mij kom ik redelijk gelijk uit en paard krijgt grotere stal met luiken en meer weidegang. En dichterbij huis.
upendo schreef:Zit wel in de hogere prijsklasse ook.
Wij hebben nog steeds een plekje vrij voor een Shetlander/pony tot 1.10.
Escada schreef:Ik ben gisteren voor de 2de keer wezen kijken bij de Mariahoeve in Renkum en ga daar per 1 december heen. In de recensies vooral gelezen dat mensen er weggaan omdat er te weinig hooi word gevoerd, maar ik woon heel dichtbij, bijvoeren kan altijd nog als dat zo zou zijn. Dus ik neem wel de gok. De plek is ontzettend mooi en kan zo de hei oplopen. En een binnenbak is ook fijn, kan ik eindelijk aan de slag met mijn 3,5 jarige