En over die naam eventueel gejat: denk dat het nogal lastig is om een naam te bedenken die op geen enkele andere naam lijkt..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renza schreef:Mja lijkt mij dat je gewoon naar elk evenement kan wat je leuk vindt toch? Of het nou dressuur / springen of iets anders is.
Gitta1977 schreef:Paardenmomenten vindt ik nogal gejat of in ieder geval veel lijken op HorseMoments... Niet echt netjes, zeker niet omdat het een bokker betreft.
Renza schreef:En over die naam eventueel gejat: denk dat het nogal lastig is om een naam te bedenken die op geen enkele andere naam lijkt..
Sita_ schreef:Renza schreef:Mja lijkt mij dat je gewoon naar elk evenement kan wat je leuk vindt toch? Of het nou dressuur / springen of iets anders is.
Ja, dat is zo.. Maar ik vroeg het me gewoon af wat wel en wat niet in het kader qua paardenevenementen past. Omdat niet alles gezien word als een evenement..
Weet niet goed hoe ik het moet zeggen..
Sita_ schreef:Renza schreef:En over die naam eventueel gejat: denk dat het nogal lastig is om een naam te bedenken die op geen enkele andere naam lijkt..
Gitta.. Wat die naam betreft.. Ik ben het dus met Renza eens..
LaFunkyJazz schreef:evenement vind ik ook gewoon een wedstrijd.
Stel je woont in de buurt van een wedstrijd en je hebt een middagje vrij.. Dus ik vind evenement gewoon alles wat met paarden wedstrijden/shows/keuringen te maken heeft
MissPromiss schreef:Ik noem maar iets, hij was nog vrij: http://www.wedstrijdfotografie.nl