Sassy4barrel schreef:Onze pony is zaterdag overleden
Heel heftig verhaal met hele erge koliek
Een trauma op zich …
Dierenarts heeft geholpen te regelen dat de Rendak haar maandag zou ophalen
Ze belde toen ik erbij was en ik moest ook m’n adres, telnr en e-mail doorgeven. De planning zou maandag ochtend gemaakt worden dus ik bel vannochtend hoe laat ze ongeveer zouden komen ..en zeiden ze doodleuk dat ze geen melding hadden gekregen ..maar ze zou haar erin zetten. En haar best doen dat ze vandaag nog opgehaald zou worden.
Nu is ze nog steeds niet opgehaald en ik bel net om te vragen waarom niet.
Er was weer iets mis gegaan met de melding.
Dus ik vraag ; hoe kan dit? Hoe kan er twee keer iets mis gaan met dezelfde melding ?
En wanneer word ze dan wel opgehaald. ?
Dat kon ze niet zeggen
Dus ik begin te vertellen dat ik dit een hele kwalijke zaak vind ( gewoon in nette en rustige taal) en ze gooit zo de haak erop ..
Ik bel terug en wil vragen of de verbinding was verbroken en weer gooit ze de haak erop..
Wat moet ik nu ?
Ik zit met 2 kleine kinderen die verdrietig zijn en een pony ( die inmiddels helemaal opgeblazen ) langs de weg / fietsroute ligt sinds zaterdag , wel onder een zeil maar het is echt triest ..
Het is nu te laat om de dierenarts te bellen om hulp bij de rendak zaak want zij had haar als eerste aangemeld en de pony kan daar niet zo blijven liggen …
Help … ?? Wie kan ik bellen behalve Rendak ?
Hebben zij een alleen positie dat ze mensen ( en dieren ) zo kunnen behandelen ?
Hi! Allereerst gecondoleerd met het verlies, wat naar. Vooral ook de naslaap.
Is het inmiddels wel opgelost, dat kan ik niet opmaken uit het topic? Hoop dat je het dan snel achter je kan laten, het is allemaal al erg genoeg om je paard te moeten verliezen. Veel sterkte de komende tijd.