Wij werken ook regelmatig met DPD, om leveringen te ontvangen dan. Ik krijg van mijn leveranciers vaak een T&T code, en de DPD pakketten worden altijd de volgende dag al geleverd.. Ook steeds netjes op hetzelfde uur, wat ik ook wel handig vind. Zo kan ik klanten altijd precies informeren wanneer hun bestelling hier aankomt en wanneer ze hier weer vertrekt. Verzenden met DPD geen ervaring mee, maar ik neem aan dat dat ook wel goed moet gaan..
maralyn
Berichten: 11202
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --
Geplaatst: 16-12-12 11:17
DPD was mijn pakketje kwijt, mijn nummer klopt niet tegen over het pakketje.
Ik wacht nu al 3 bijna 4 weken op mijn pakketje...
Okeey, gaat om 60 euro, maar goed, WEL 60 euro natuurlijk.
Hier eindelijk eens een positieve ervaring met Agradi. Ik had een longeerzweep besteld en tot mijn grote verbazing had ik die 3 dagen later al
Patricia_86
Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10
Geplaatst: 16-12-12 20:19
ik heb normaal altijd de dag erna mijn pakketje binnen. Nu ook maar helaas had ik dekenmaat 135 cm onderengte besteld, maar kreeg onderlengte 105 cm binnen heb ze gemaild, hoop morgen reactie terug te krijgen
little_birdy
Berichten: 12406
Geregistreerd: 08-01-11
Geplaatst: 17-12-12 21:00
pff agradi is weer bezig vandaag 1 springschoen ontvangen
En ik maar wachten, mijn bestelling wordt niet geleverd alvorens alles aanwezig is. Dus mijn hoofdstelhangers, die al lang klaar zouden liggen, krijg ik niet voor mijn stijgbeugels er ook zijn. Maar jij krijgt wel 1 springschoen. Logisch zijn ze daar toch niet.
Ik heb al regelmatig wat besteld bij Agradi, maar nog nooit een slechte ervaring gehad eigenlijk. Slechts één keer 2 weken ofzo op m'n bestelling moeten wachten, maar verder altijd al binnen een paar dagen ontvangen!
wow vanochtend al mail terug gehad ik krijg een nieuwe set gelukkig met spoed bestelling super service zoals ik gewend ben de andere losse springschoen mocht ik houden die hoefde niet retour
2 weken terug 2 dekens besteld en 2 losse halzen. Kreeg na 1 werkdag een mailtje dat halzen voorlopig niet leverbaar waren of ik deze toch wilde bestellen of mijn geld terug wilde. Dekens waren niet op voorraad, zouden 14 dec geleverd worden vanuit leverancier ( stond ook op website leverbaar 2 a 10 werkdagen ), dekens werden echter 14 dec al bij mij afgeleverd. in totaal 9 dagen ( 7 werkdagen ) gewacht op pakketje! Meer als tevreden over service dus en geld van halzen staat weer netjes op mijn rekening.
Ik wacht nog altijd. Bestelling geplaatst op 15 oktober. Geloof dat ik mij na nieuwjaar toch eens kwaad ga maken, zég het dan toch gewoon als die stijgbeugels niet meer te verkrijgen zijn ofzo !
rOcky_lofz
Berichten: 2654
Geregistreerd: 17-02-07
Geplaatst: 25-12-12 22:21
jokari schreef:
Ik wacht nog altijd. Bestelling geplaatst op 15 oktober. Geloof dat ik mij na nieuwjaar toch eens kwaad ga maken, zég het dan toch gewoon als die stijgbeugels niet meer te verkrijgen zijn ofzo !
oops!! dat hoort echt niet, ik ben benieuwd of je ze nog überhaupt binnenkrijgt..
QueenD
Berichten: 1717
Geregistreerd: 05-11-05
Geplaatst: 26-12-12 19:14
Agradi heeft ons ook best lang laten wachten, nee geen fijne service.
loulou
Berichten: 15112
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)
Geplaatst: 05-01-13 19:37
Ik ben na vandaag helemaal klaar met agradi. Op de vorige levering al ff moeten wachten, maar nu kreeg ik na meer dan een week een mail dat mijn artikel niet leverbaar meer is. Als ze dat meteen hadden laten weten had ik het gewoon bij divoza ofzo kunnen bestellen terwijl daar nog een kortingsactie was, nu loop ik dus mooi m'n kortingen mis. Op mijn klacht krijg ik gewoon een automatische mail terug dat mijn geld binnen 10 dagen terug gestort wordt. Mooi 2,5 week rente vangen van mijn geld en niet eens een fatsoenlijke reactie terug kunnen sturen. Mij zijn ze dus kwijt als klant.
Mij ook. Ik heb een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil, 3 maand wachten en niet eens een mailtje van hun kant uit, ik heb het helemaal gehad met Agradi.