De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wesco

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:37

Bizar dat ze dus niets veranderen.

SennaNr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 18:45

salamaleque schreef:
Ik moest een deel van mijn bestelling terugsturen vw niet passen. Ik heb er toch weer achteraan moeten bellen (niemand gesproken, vm ingesproken met verzoek terug te bellen wat niet gebeurde) en mailen en nog weer mailen. Uiteindelijk wel antwoord gekregen en ook mijn geld terug maar het ging wat moeizaam. Toch vervelend dat je dan eerst weer een boos mailtje moet sturen voordat je fatsoenlijk antwoord krijgt. Er zijn nog meer bedrijven met en een winkel en een webshop waar dit wel soepel loopt maar De Dunsborg heeft af en toe wel hele mooie aanbiedingen!

Ik heb precies dezelfde ervaring. Ze hebben inderdaad regelmatig mooie aanbiedingen. Maar ik vind het gedoe er omheen niet opwegen tegen de kortingen. Als het niet lukt om vlot en handig te zijn met bestellingen, het versturen en verwerken van de retouren, om wat voor reden dan ook, zou ik het bij de "gewone" winkel houden als ik hen was. Tuurlijk kan er altijd iets mis gaan maar als het vaker niet goed verloopt is dat in mijn ogen gewoon slechte service van een bedrijf. En als je geen goede service kunt bieden, moet je een dienst ook niet aanbieden en beloftes doen die je niet kunt waarmaken. Ik vind het in elk geval niet tof om 1,5 maand op mijn geld te moeten wachten, na herhaaldelijk email en telefonisch contact.

En mocht dit door de Dunsborg gelezen worden: mijn naam is Ilse en het ging om 2 spijkerrijbroeken. En er is niks gelogen of aangedikt in mijn bericht. Als je via Internet verkoopt, loop je nu eenmaal kans op slechte online recencies.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 20:08

Toch jammer hoor!!!
Het is een onwijs leuke zaak van mensen met het hart op de juiste plaats.
Maar communicatie blijft toch wel echt een probleem. En heus.......het valt niet allemaal KPN te verwijten ;)

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 13:25

Ik vind het ook heel erg jammer. Ik wil eigenlijk wel erg graag een setje bestellen, maar door een slechte ervaring (niet recent) met het versturen en deze berichten twijfel ik of ik het evengoed moet doen.

Roxiiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 15:54

Ik wacht al vanaf 6 januari 2016 op mijn bestelling van totaal €112,80!!
Tot op heden niks mogen ontvangen, via de email geen reacties, en telefonisch werd mij verteld dat de bestelling op 7 januari 2016 verstuurd is en dat zij de status op gingen vragen bij hun leverancier, nooit meer wat gehoort en ik heb nooit een track en tracé mogen ontvangen o.i.d.
Dit is echt te BELACHELIJK!! Voor woorden.. Het is een best bedrag wat ik aan hen heb betaald, het geld groeit niet op mijn rug!!

@Dunsborg (als jullie dit lezen), het gaat om de bestelling met ordernummer 3111. Jullie hebben er ook een handje van om persoonlijke gegevens openbaar te vermelden, als jullie van plan zijn ook mijn gegevens openbaar te zetten ben ik hier niet van gediend! Ik wil gewoon of mijn bestelling of mijn geld terug!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 20-03-16 19:23, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Ervaring laten staan maar waarschuwingszin eruit gehaald want dat is niet toegestaan op ED

Glen94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:06

Jeetje wat een topic dit, ook dat de dunsborg überhaupt zelf reageert hier >;) er zijn altijd klanten die goede en minder goede ervaringen hebben. zelf wel goede ervaringen mee, al verschillende dekens bestel die ik vrij snel al binnen had. Goede service.

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:13

Glen94 schreef:
Jeetje wat een topic dit, ook dat de dunsborg überhaupt zelf reageert hier >;) er zijn altijd klanten die goede en minder goede ervaringen hebben. zelf wel goede ervaringen mee, al verschillende dekens bestel die ik vrij snel al binnen had. Goede service.

Ik heb ook meerdere dekens daar besteld en die direct ontvangen dus dat was prima. Maar er moet niet iets mis gaan want dan heb je een probleem want het contact is heel moeizaam. Als het artikel direct leverbaar is en het past dan kun je daar gewoon bestellen maar goed dat weet je niet altijd Van tevoren. Kleding bestel ik daar niet meer want als je moet ruilen of geld terug wil dan is het een drama. Wel vaak mooie aanbiedingen!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:30

Moderatoropmerking:
Een bericht gewijzigd, daar hier een waarschuwing in gepost was en een ander off topic bericht verwijderd met aanname die niet te bewijzen valt en die niet voldoet aan de [ED] Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten . Op ED zijn de moderators gevraagd om strak en volgens de richtlijnen te modereren en ik vraag jullie dan ook om met de regels rekening te houden.

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 22:00

Ook ik zit al een aantal weken te wachten. De eerste levering (order 3311) ging vlot, erg netjes, maar helaas paste het niet goed.
Gebeld met een medewerker, en in overleg de doos geretourneerd. Later nog eens gebeld en de retourzending was ontvangen en zou opnieuw met een andere maat dezelfde dag verzonden worden.
Inmiddels zijn we een paar weken en een aantal e-mails verder en nog immer niets vernomen en helemaal niets ontvangen...
Erg jammer. Ik ben wel teleurgesteld en ga er maar van uit dat het nog geleverd wordt.
In het andere geval zit er niets anders op dan er maar naar toe te gaan...maar ik hoop dat dat niet nodig is.

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:04

Floortz schreef:
Ook ik zit al een aantal weken te wachten. De eerste levering (order 3311) ging vlot, erg netjes, maar helaas paste het niet goed.
Gebeld met een medewerker, en in overleg de doos geretourneerd. Later nog eens gebeld en de retourzending was ontvangen en zou opnieuw met een andere maat dezelfde dag verzonden worden.
Inmiddels zijn we een paar weken en een aantal e-mails verder en nog immer niets vernomen en helemaal niets ontvangen...
Erg jammer. Ik ben wel teleurgesteld en ga er maar van uit dat het nog geleverd wordt.
In het andere geval zit er niets anders op dan er maar naar toe te gaan...maar ik hoop dat dat niet nodig is.

Ik zie de laatste tijd ook allerlei berichten van De Dunsborg op Facebook voorbij komen. Wat me daaraan opvalt is dat ze altijd supersnel reageren als iemand een vraag stelt over een bepaald artikel. Vind ik zo apart terwijl mailen en antwoord krijgen echt een gedoe blijft.

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:08

Vandaag kreeg ik een mailtje dat mijn pakket verzonden is.
Gelukkig maar. En nu duimen dat het past!

Wat ik wel weet is dat een webshop een flink logistiek gebeuren is, laat staan retourzendingen.
Maar goed, dat neemt niet weg dat een berichtje dat het in behandeling is wel fijn zou zijn geweest.

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 13:52

Ze passen. Volgend winter in elk geval geen koude voeten meer ;)

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 14:50

Ik zie de laatste tijd ook allerlei berichten van De Dunsborg op Facebook voorbij komen. Wat me daaraan opvalt is dat ze altijd supersnel reageren als iemand een vraag stelt over een bepaald artikel. Vind ik zo apart terwijl mailen en antwoord krijgen echt een gedoe blijft.[/quote]

Leuk dat ze daarin ook alle adres gegevens en zelfs telefoonnummers in hun antwoord aangeven!?!
bij mij was het eens en nooit meer raad het iedereen ook af!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:21

Ik wacht nu al zo'n ruim 2 maanden op mijn geld terug en nog niks!
Contact gezocht via Facebook en mail wordt allemaal niet of langzaam op terug gereageerd, wanneer ze reageren zeggen ze dat ze het gaan uitzoeken maar later krijg je daar ook niks over terug! Ik ga morgen maar eens bellen naar ze..

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:28

Dan hoop ik dat jij ze wel te pakken krijgt. Dat lukte mij niet en op mijn mail is ook nog altijd niet gereageerd.
Wat een rotwinkel zeg, het spijt me.

Nergens op reageren, maar wel Facebook vol gooien met nieuwe advertenties.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 15:47

Tyrcanol schreef:
Dan hoop ik dat jij ze wel te pakken krijgt. Dat lukte mij niet en op mijn mail is ook nog altijd niet gereageerd.
Wat een rotwinkel zeg, het spijt me.

Oké, eindelijk gebeld haha was het steeds vergeten :')

Kreeg ze gelijk te pakken en als het goed is krijg ik vanavond een uitdraai van het ene dekje dat ik nog moet krijgen en het over het geld dat ik terug ontvang. Dus nog maar afwachten dan :j

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 11:59

Sorry voor het openen van een oud topic..

Maar ik had gewild dat ik dit topic eerder had gelezen....

Broek besteld, broek was niet goed, teruggestuurd. Na 3 weken contact proberen te krijgen, heb ik nog steeds niets gehoord -O-

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:02

Ik moet ook nog steeds een zwart dekje ontvangen, maar ga maar bellen voor geld terug :n

En dan daar nooit meer wat bestellen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:56

Nou, ik schaam me kapot zeg :( Een stalgenoot vroeg mij of ik ervaring had met deze shop. Ja, dat had ik inderdaad. In het verleden een aantal liners gekocht en dit was vlekkeloos verlopen. Nu heeft zij, vanwege mijn recentie, een bestelling geplaatst. Deze bestelling is echter erg sneu en l.ullig verlopen. Bestelling was in de eerste instantie wel verstuurd, maar door haar nooit ontvangen, blijkt later dat het pakket nooit verstuurd geweest is en zo wie zo helemaal niet leverbaar is. Over de heisa om uberhaupt contact te krijgen met Dunsborg nog maar te zwijgen.

Dus Dunsborg, heel erg bedankt >;) _-:(

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:01

Toevallig dat ik dit topic vind!

Op 24-04-2016 heb ik een bestelling geplaatst, een jas in de uitverkoop.

Toen ik na 2 weken niets had gehoord, maar eens gebeld. Het duurde een aantal dagen voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Deze meneer vertelde mij dat hij wel ingepakt was, maar het magazijn niet had verlaten. Hij zou dit uitzoeken en mij dezelfde dag nog terug bellen.

Uiteraard niet terug gebeld...nog een aantal keer geprobeerd te bellen, maar kreeg wederom steeds voicemail. Toen een email erachter aan gestuurd op 01-06-2016, hier ook geen reactie op gekregen.

Weer een weekje gewacht, in hoop op reactie.

Nogmaals gebeld en deze meneer vertelde mij dat de jas op 25-04 het magazijn had verlaten. Het verhaal van 'die andere' meneer verteld, maar dat kon niet en hij zou het uitzoeken en mij dezelfde dag terug bellen. Ook niet gebeurd.

Ben er wel klaar mee en zou graag mijn geld (bijna 100 euro) wel terug willen. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen?

Ben er vroeger regelmatig in de winkel geweest, werd altijd enorm goed geholpen. Jammer van deze lakse afhandeling van mijn bestelling. Zal er niet meer bestellen!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:15

paar weken geleden outdoor laarzen besteld, na 6 dagen had ik helaas nog niks ontvangen. Toen een berichtje via facebook gestuurd en kreeg meteen berichtje terug dat de laarzen niet eens verzonden waren, na 6 dagen verwacht je dat wel! 3 dagen erna had ik ze dus binnen! Het duurt allemaal dus even.

Jammer dat de bestellingen wat trager gaan, ondanks de lange wacht tijd toch blij met me laarzen :)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:19

Ik heb via een evenement dekje met logo besteld op 4 juni. Tot op heden nog niks ontvangen en geen reactie op mail..

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 10:54

Na het plaatsen van m'n berichtje, kreeg ik ineens een mailtje dat m'n retour nét binnen was, en dat het dat weekend nog teruggestort zou worden.

Heb nog steeds geen geld gezien.. Vorige week nog eens gemaild, nog geen antwoord gehad.

Vera_2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:36

Koop vaak in de winkel zelf paardrijspullen.
Ben erg tevreden, en vriendelijke werknemers!
Vaak hebben ze ook nog leuke aanbiedingen op broeken :9

Ik vind het zelf een goede winkel!

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:40

Ben benieuwd of de mensen die laatst nog aan t wachten waren, inmiddels alles terug hebben gehad enz :)
Klinkt alsof de fysieke winkel op zich in orde is, maar de webshop gewoon een enorm zooitje :\