Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
salamaleque schreef:Ik moest een deel van mijn bestelling terugsturen vw niet passen. Ik heb er toch weer achteraan moeten bellen (niemand gesproken, vm ingesproken met verzoek terug te bellen wat niet gebeurde) en mailen en nog weer mailen. Uiteindelijk wel antwoord gekregen en ook mijn geld terug maar het ging wat moeizaam. Toch vervelend dat je dan eerst weer een boos mailtje moet sturen voordat je fatsoenlijk antwoord krijgt. Er zijn nog meer bedrijven met en een winkel en een webshop waar dit wel soepel loopt maar De Dunsborg heeft af en toe wel hele mooie aanbiedingen!
Glen94 schreef:Jeetje wat een topic dit, ook dat de dunsborg überhaupt zelf reageert hierer zijn altijd klanten die goede en minder goede ervaringen hebben. zelf wel goede ervaringen mee, al verschillende dekens bestel die ik vrij snel al binnen had. Goede service.
Floortz schreef:Ook ik zit al een aantal weken te wachten. De eerste levering (order 3311) ging vlot, erg netjes, maar helaas paste het niet goed.
Gebeld met een medewerker, en in overleg de doos geretourneerd. Later nog eens gebeld en de retourzending was ontvangen en zou opnieuw met een andere maat dezelfde dag verzonden worden.
Inmiddels zijn we een paar weken en een aantal e-mails verder en nog immer niets vernomen en helemaal niets ontvangen...
Erg jammer. Ik ben wel teleurgesteld en ga er maar van uit dat het nog geleverd wordt.
In het andere geval zit er niets anders op dan er maar naar toe te gaan...maar ik hoop dat dat niet nodig is.
Tyrcanol schreef:Dan hoop ik dat jij ze wel te pakken krijgt. Dat lukte mij niet en op mijn mail is ook nog altijd niet gereageerd.
Wat een rotwinkel zeg, het spijt me.