Ik wacht al een week op (de beloofde) restitutie. Telefoon wordt gewoonweg nooit opgenomen. Net ook maar een mail gestuurd en daarbij ook de mededeling dat ik in de toekomst geen gebruik meer zal maken van hun webshop. Pffff
Ashley5760
Geplaatst: 05-03-13 12:08
Ik heb ze weer eens gemaild en kreeg keurig reactie (oke wacht ook al 3/4maanden) dekens zijn niet meer nodig maar wil ze wel nog voor volgend jaar. Heb al een bellyband deken en is echt top deken. Mijne komt volgende week werd gezegd.... +wat extra's
amyz
Geplaatst: 22-03-13 19:12
Ik vroeg me af of alles bij iedereen intussen netjes is afgehandeld?
Ik heb helaas nog geen oplossing gevonden voor grote zendingen, staat wel nog steeds op de planning. Echter rechtstreeks besteld (kleine zending) bij schneiders en de spullen waren met anderhalve week binnen.
Amyz, is dat vd stormshield dekens? Daar twijfel ik ook over, maar nav dit topic heb ik ze nooit durven bestellen. Jammer hoor, want ze hebben ook voor de "engelse" ruiters een hoop leuke dingen.
Ik heb inmiddels 2 dekens binnen (hals word mageleverd) maar stuur deken+hals terug die heb ik nu nml niet meer nodig en komend jaar ook niet wssl. Heb ze nog niet gezien dus weet miet of het de goede zijn
Mijn bestelling gaat ook niet helemaal zoals gepland. Wel telefonisch contact gehad (nadat ik een bericht op bokt had gezet) Nu afwachtend op het resultaat
nadita
Geplaatst: 15-04-13 09:26
Ik heb 5 maanden na mijn bestelling van 2 minidekens, er eentje binnengekregen.... Nu nog wachten op de tweede.
Jammer dat de communicatie met de UHG shop zo stroef verloopt.
Ik ga nog een poging doen al heb ik weinig vertrouwen meer. Ik had voor het plaatsen van de bestelling 3 weken terug heel duidelijk aangegeven dat ik het uiterlijk morgen nodig heb.
Ik heb de zending gelukkig op tijd ontvangen. En zelfs hetgeen wat niet op voorraad was direct terug gestort gekregen. Jammer dat de communicatie zo moeizaam verloopt.
jwl
Geplaatst: 23-05-13 16:45
Heeft iemand stappen ondernomen? Ik heb al met de KvK gebeld maar het blijkt dat ze helemaal geen gegevens hebben van hun. Als ik geen reactie krijg dan schakel ik gelijk bureau fraude in en ik heb al wat andere nummers gekregen die me zouden kunnen helpen
jwl
Geplaatst: 23-05-13 19:54
Na de Kvk erbij gehaald te hebben en de nodige dreig sms'jes mailtjes Facebook berichtjes ed nu eindelijk contact. Het zadel een maat kleiner zal nog over moeten komen uit Amerika waarschijnlijk. Als dat het geval is kijk ik toch mooi verder!!
listiglistje
Geplaatst: 05-06-13 09:50
Ik heb ook wat klein spul besteld 2 weken geleden, gewoon de Ultra shine spray en CM detangler een kleine tube.....lijkt mij dat je dat wel op voorraad hebt toch?
En zo niet dat je wat laat weten....ik heb ze een mail gestuurd of mijn bestelling goed is doorgekomen en wanneer ik mijn spullen kan verwachten, maar GEEN reactie
pfff als ik dit had geweten had ik het wel ergens anders besteld....
Pff wat een ellende ik heb gelukkig (uiteindelijk) wel m'n geld terug. In totaal heeft het 4/5maanden geduurt. Helaas... Voor mij geen bestellingen meer voorlopig