Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:02

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! *\o/* *\o/* *\o/* Mijn deken is binnen... maar 2 weken te laat, dus dat valt dan nog weer mee! Straks snel passen op knollie...

StefenFrens

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 19:06

Gelukkig Daantjuh!! Hopelijk past ie!
prugelpiet, dat kan voorkomen, maar het lijkt me sterk dat dit met een paar borstels gebeurd :? en bovendien bleken ze er sowieso uit te zien alsof ze zowat al gebruikt waren..

mayke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:55

Ik hoor er super veel mensen overklagen maar zelf nooit ervaring mee gehad.
Tot nu toe ben ik trouwe klant en heb nooit problemen met divoza gehad.
Daarin tegen met de EJ wel :') of Agradi of Ooteman dus zo heb je dit overal wel.
Achter de schermen werken mensen en mensen maken fouten. (helaas niet te voorkomen)

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 11:21

Na veel positieve ervaringen met bestellen, nu nummer 3 op rij die negatief is!
Had een chabrak besteld waar bij stond dat deze op voorraad leverbaar is. Dus.. voor 12 uur besteld volgende dag in huis :( Niet dus!! 5 dagen gewacht en nog geen chabrak! Toen maar eens een mail gestuurd en konden ze mijn bestelling niet vinden in het systeem, terwijl ik via IDeal al betaald had! Bewijsje terug gestuurd naar Divoza en nu gaan ze het chabrak alsnog opsturen!

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:04

En hij past!!!!

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:03

Ik zeg het ook als iets wel goed gaat. :)
Deze week toch maar na lang twijfelen de polo van het KWPN besteld en had 'm de volgende dag al keurig netjes in huis! Super hoor. ;)
Eindelijk eens een goede ervaring met hun!

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:15

Ik vind de service van Divoza ook niet top, zowel online als in de winkel.
In november vorig jaar heb ik een paar Petrie's gekocht.
Daarvoor had ik jarenlang met Rectiligne laarzen gereden en wilde graag goed advies over de laarzen.
Opmeten ging verder aardig. Meisje wie mij hielp had nog niet eerder laarzen opgemeten, maar ze werd hierin wel begeleid. Vervolgens na een paar weken (hier moest ik wel achteraan bellen en niemand wist eigenlijk hoe lang het ging duren) waren mijn laarzen klaar. Is was niet helemaal zeker van de hoogte en vroeg advies. Het antwoord wat ik kreeg was: 'Tja, het zijn jouw laarzen. Jij moet er mee lopen'. Achteraf ben ik wel tevreden over mijn laarzen, maar vond de opmerking een beetje vreemd.

Vervolgens heb ik via het internet een Outdoordeken van BR gekocht. Deze was helaas te klein, maar kon ik netjes retourneren in de winkel. Op 30 januari jl. heb ik in de uitverkoop een uitrijdeken van BR gekocht. Niet voor 12 uur, maar ik verwachte dat hij er dan op 1 februari jl. zou zijn. Helaas heb ik hem nog steeds niet ontvangen. Heb met Divoza gemaild (je krijgt overigens wel snel reactie) en er werd vertelt dat hij van een andere filiaal moest komen. Ik wacht dus rustig af, maar vraag me af of dit goed gaat.

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:28

Ik heb er eigenlijk alleen maar goede ervaringen :+

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 02:56

vreselijke winkel, kocht vorig jaar nieuw winter deken, paard gaat liggen springt er een scheur in van 1 meter op het STIKSEL.. Ik er mee terug, staat er zo'n stomme doos... Tjha :o? dan moet die er niet mee gaan liggen :wow: _O- _O- heb m zo over de toonbank ge*!@^$#$ en ben zo weg gelopen... wát een schijt winkel is dat zeg eerlijk waar... Mij zal je er NOOIT vinden.. bah bah bah :=

natascha10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:55

heb zondag thermolaarzen,peesbeschermers set en de trailerlaadhulpe bestel stonden dinsdag al aan de deur ma helaas was ik nt thuis was vandaag thuis en heb alles mooi ontvangen mag ik een tip geven ik bestel altijd maar dan ook altijd onder rembours

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:01

Ik heb nooit ergens last van gehad, ook een keer zadel gekocht. Ongeveer 2 dagen later kreeg ik de beugelriemen binnen en zelfs een singel van Rossner t.w.v 100,-.
Normaal leverde ze deze singel niet, maar ik vroeg of ik ook eentje met een buikflap mocht (met een dikke glimlach) dus kreeg ik deze, wel een andere kleur. Maar ach, mag niet klagen..

Wel vaker broeken besteld, had ze altijd netjes op tijd binnen!

lukalisaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:59

Divoza is verschrikkelijk, had laatst een zweetdeken van HH besteld in het BRUIN, kreeg ik m in het ZWART binnen :( mee naar de winkel gegaan om m te ruilen, 'ja nou sorry hoor maar dan zult u de vast de verkeerde aangeklikt hebben' nou ik zo 'nee zeker niet!!!' dus ik liet dat factuur zien waar BRUIN opstond, en toen was ze stil :D
Had m ook nog 2 week te laat binnen :(
Verder ook daar thermo laarzen besteld, die waren 5 week te laat binnen :( snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen :(
dus, Doei divoza, tot nooit !

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 10:03

verkeerde kleur sjabrak heb ik ook al een x gehad. Toen ik na 45 min. rijden bozig was (omdat ik nog speciaal gevraagd had voordat ik in de auto staptje of het de goed kleur was en er nu dus voor niets stond) werd ik nog net de zaak niet uitgezet.
Ook met een bestelling bij Kieffer 3mnd moeten wachten, nadat een eerder sjabrak van HH na 4 x wedstrijd rijden helemaal lelijk werd. Over geld terug werd ook moeilijk gedaan. Na doordrukken uiteindelijk wel een korting gekregen.

Tes82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 17:49

Ik heb vorige week 5 artikelen besteld, elk artikel werd apart bezorgd en 2 dingen waren ineens niet meer leverbaar. Uiteraard werd ik hiervan niet op de hoogte gebracht en heb ik zelf moeten mailen. Toen ik bestelde stond op de site dat alles op voorraad was.....waardeloze service dus! Maar goed het was 75 procent korting dus kon het niet laten :+

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 17:55

had ik ook, mijn hand jeukten om dat aan te pakken. 4 dingen besteld, 3 x verpakkings en verzendkosten. Dat doet geen goed voor het resultaat van de winst.
En dan had ik het geluk dat mijn postbode alles bij de zijdeur neerlegt anderd moet je nog 3 x naar het postkantoor ook.

Tes82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 17:58

jury schreef:
had ik ook, mijn hand jeukten om dat aan te pakken. 4 dingen besteld, 3 x verpakkings en verzendkosten. Dat doet geen goed voor het resultaat van de winst.
En dan had ik het geluk dat mijn postbode alles bij de zijdeur neerlegt anderd moet je nog 3 x naar het postkantoor ook.

Nee echt efficient is dat niet nee! Haha nou idd, mijn postbode had het bij de buren bezorgd, vond het de derde keer wel genant om weeeer een pakje te komen halen.... :+

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 16:57

joyce_eddy

Re: Divoza ervaringen gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:00

Ik heb opzich wel redelijke ervaringen.
wormenkuren kwamen altijd optijd binnen werd ook netjes gebeld als het binnen was.
Verder vind ik het meeste personeel wel onkundig... daarom zal ik er zelf ook nooit een zadel kopen met hun zadelservice.

Ook laarzen aanmeten zou ik niet zo snel doen.
maar dingen waar ik zelf verstand van heb, haal ik er wel!

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 20:06

Ik was ineens mijn hele topic kwijt. Hebben ze de naam veranderd! Naja zo ook prima.
Ik heb vandaag de gok genomen en toch iets besteld op internet. Met die 29% korting scheelde het toch best wel veel op de rijbroek die ik toch nog ergens ging halen binnenkort. Ben dus benieuwd!

Even een vraagje voor de kenners, als je via internet besteld hoe zit het dan met sparen? Ik heb in mijn account nergens mn pasnummer in hoeven vullen. Maar op een bedrag van ruim 100 euro vind ik het toch wel fijn om wat puntjes erbij te sparen. Dus wie weet of dat kan en hoe??

SCR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:17

Ik had ook gehoord dat er achter divoza ook een winkel in een loods is waar ze ook paardenspullen verkopen en dan heel wat goedkoper. Ze hebben ook een site maar heb geen idee hoe ze heten en wat die site is, weet iemand dat misschien?

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 09:57

heb ook geen fijne ervaringen, ik ben op zoek naar een zadel dus om wat meer informatie te krijgen erheen gereden (Heteren), bij de zadels gekeken boven, er liep wel 8-10 man personeel, niets te doen, en er komt er niet 1 vragen of ze me kunnen helpen, heb het verder zo gelaten en wat andere dingen gekocht.
daarna een mail gestuurd of ze binnenkort het wintec wide dressuur zadel in hun assortiment kregen, dat is al 3 maanden geleden, 3 emails gestuurd en moet nu nog mail van hun krijgen, nooit gehad, slechte service!!! ik ga mijn zadel daar niet kopen als ze zo met klanten omgaan!

128393

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 17:57

Nou ik heb er ook geen fijne ervaringen mee Zaterdag avond wat besteld een dekje en een deken in de opruiming. Er stond bij alletwee de artikelen dat het op voorraad was. Nu heb ik het woensdag nog niet binnen ik ga zo ook maar bestellen. Ik heb die deken eigenlijk al nodig. :(

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 11:59

Ik heb een vest op het oog die ik graag wil, maar hij is uitverkocht in de winkels. Er staat wel bestelbaar, maar dan wachten op de leverancier. Maar na al die verhalen zit ik toch te twijfelen.. Het is 'maar' een vest, maar toch aardig prijzig.
Iemand ervaring hiermee hoelang het ongeveer kan duren?

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 12:05

Ik was laatst naar Leek gegaan voor een jas die in de aanbieding was voor 75% korting.
Zei hebben voor mij gekeken of hij er nog was en moest dan uit Enschede komen.
Dus dat was op een vrijdag. En vanuit Enschede gaat ie eerst naar Leek en daarna naar mij.
De jas werd netjes na 7 werkdagen afgeleverd. Zonder de verzendkosten aangezien hun hem naar mij wouden versturen.

Tes82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 11:18

Ik kwam gisteren langs heteren en dacht toch even kijken. Het eerste wat ik zag hangen was het pikeur vest wat ik via internet al 2 keer besteld had, maar waarvan ze dus iedere keer (na enkele weken) zeiden dat hij toch niet leverbaar was :+ . Maar hij lag gewoon in de winkel, in mijn maat ennn met 75% korting.....nou ja die heb ik dus gelijk alsnog meegenomen :D !

De service in de winkel was trouwens prima, ik werd goed geholpen en aardige mensen (die overigens zelf ook toegaven dat de site niet goed werkt).....!