Mijn deken is binnen... maar 2 weken te laat, dus dat valt dan nog weer mee! Straks snel passen op knollie... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en bovendien bleken ze er sowieso uit te zien alsof ze zowat al gebruikt waren..
of Agradi of Ooteman dus zo heb je dit overal wel.
Niet dus!! 5 dagen gewacht en nog geen chabrak! Toen maar eens een mail gestuurd en konden ze mijn bestelling niet vinden in het systeem, terwijl ik via IDeal al betaald had! Bewijsje terug gestuurd naar Divoza en nu gaan ze het chabrak alsnog opsturen! 

dan moet die er niet mee gaan liggen
heb m zo over de toonbank ge*!@^$#$ en ben zo weg gelopen... wát een schijt winkel is dat zeg eerlijk waar... Mij zal je er NOOIT vinden.. bah bah bah
mee naar de winkel gegaan om m te ruilen, 'ja nou sorry hoor maar dan zult u de vast de verkeerde aangeklikt hebben' nou ik zo 'nee zeker niet!!!' dus ik liet dat factuur zien waar BRUIN opstond, en toen was ze stil
snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen
jury schreef:had ik ook, mijn hand jeukten om dat aan te pakken. 4 dingen besteld, 3 x verpakkings en verzendkosten. Dat doet geen goed voor het resultaat van de winst.
En dan had ik het geluk dat mijn postbode alles bij de zijdeur neerlegt anderd moet je nog 3 x naar het postkantoor ook.
. Maar hij lag gewoon in de winkel, in mijn maat ennn met 75% korting.....nou ja die heb ik dus gelijk alsnog meegenomen
!