Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
curly2day schreef:En weet Piet van IJzerdoorn niet iets, van de zonnehoeve.
Hij heeft of had zijn paarden ook altijd in grote loopstallen.
http://www.zonnehoeve.nl of zo iets, anders even googlen.
barbara28 schreef:Ik heb vandaag de knoop doorgehakt, Ol gaat zo snel mogelijk naar Xtern in Lelystad, wel spannend allemaal, maar heb er ook erg zin in!
Toydoll schreef:Rumelshof vandaag geweest, helaas al een wachtlijst...
Hoop dat het een hint is voor andere, natuurlijk stalling is wel vraag naar
maar ze zeggen dat er wel meer stalletjes zijn die paarden iig veel buiten hebben... Weet iemand wat? Omgeving Hierden, Nijkerk is nu ook welkom, begin wel beetje wanhopig te worden
superpony schreef:Als je nog iets met je paard wil doen, is het natuurgebied van Zonnehoeve niks lijkt me.......En de stal zelf is weer heel anders, maar er is in Nijkerk, Ermelo, Putten echt wel wat. Ken ze alleen niet allemaal........
superpony schreef:Toen ik daar was, stonden de merries met veulens de winter tegen het gebouw, half onder het afdak, Afgezet met hekwerk. Ik weet niet of daar pensionners tussen mogen en willen.....Het was een vrij grote groep op een relatief klein stuk. En er werd duidelijk minder uitgemest, maar je moet het zelf beoordelen.
Er zit aan het eind van diezelfde weg al even een nieuw stalletje, wie weet hebben zij zin en ruimte om iets met een uitloop te maken??
Het beste is naar stallen zelf gaan, want als je er eenmaal bent en praat is het soms al heel anders en meer mogelijk. En je moet het soms maar net weten of horen......