Stalling omgeving Overschie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

brittje88

Re: Stalling omgeving Overschie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 12:44

Jah maar je weet nooit hoe snel die wachtlijst zal gaan. Ben bang dat als ik op een wachtlijst ga staan ik tegen die tijd nooit een stal heb. Dan zou ik tijdelijk een andere stal moeten vinden en dan bij de stal waar ik wil staan op de wachtlijst gaan staan dat zou kunnen.
stalling t'einde was ik al een beetje in contact mee geweest die had toen nog wel een stal vrij maar ik moest eerst dat paard afwachten wat dus niet door ging ):

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:54

ja dat is inderdaad een gedoe, wat ik begrijp heeft het einde nog lege boxen , moeilijk hoor

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:00

brittje88 schreef:
Jah maar je weet nooit hoe snel die wachtlijst zal gaan. Ben bang dat als ik op een wachtlijst ga staan ik tegen die tijd nooit een stal heb. Dan zou ik tijdelijk een andere stal moeten vinden en dan bij de stal waar ik wil staan op de wachtlijst gaan staan dat zou kunnen.
stalling t'einde was ik al een beetje in contact mee geweest die had toen nog wel een stal vrij maar ik moest eerst dat paard afwachten wat dus niet door ging ):

Ik heb sinds kort nog bij "t einde gestaan er is zat plaats daar hoor. Bij de spaland zal wel een wachtlijst zijn aangzien dat een vereniging is ( dus kantinedienst enz. )

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 12:05

Als je uitwijkt naar Schiedam heb je natuurlijk ook nog Verboon en Midden Delfland. Maar al met al kan je dan net zo goed uitwijken naar Bergschenhoek of Delfgauw. Zal qua afstand vanaf Overschie niet veel schelen.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 19:49

midden delfland ligt net een beetje vervelend voor mij. Dan moet ik helemaal om rijden nergens even een tussen door weggetje. Verboon zou nog een optie zijn. bergschenhoek zou idd ook nog kunnen maar het is niet zo'n fijn weggetje van mijn huis daarheen. Denk dat het toch stal t'einde word volopig is ook geen verkeerde stal. Dan maar op de wachtlijst voor dichterbij een stal die leuk is.
&ga ook nog proberen in contact te komen met die kleine prive stalletjes hier bij rotterdam airport.
Allemaal bedankt! Haha!

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 08:15

je hebt toch bij het airport ook een manege/ vereniging Zitten? Of is die ook vol? die heeft wel land en een binnen en buitenbak?
En volgens mij is er binnenkort bij Neeleman ook wat vrij? want iemand van daar komt bij ons staan in september? Is het toch dichterbij voor je? zou er gewoon een belletje aan wagen?