Goeie opfok?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rchell

Re: Goeie opfok?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:31

ik haak ff in,
ik heb een hengstenveulen die ik misschien naar de opfok wil doen. Ik kan hem op mijn huidige stal houden mits ik een maatje voor hem vind waar hij van de winter lekker mee op kan groeien. Bij mij in de buurt ('t gooi) is opfokl namelijk nog duurder als op pensionstyal houden.
en mocht ik besluiten hem toch ergens heen te doen zijn goede adressen nooit weg.. Knipoog
alleen die reistijd he....

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 17:59

mijn paard komt zaterdag uit de opfok van de Eagles Ranch, dichter naar huis in een zelfde soort groepsstal. dus voor de liefhebbers is er dan weer een plekje vrij bij de jaarlingen. want ik had gehoord dat het helemaal vol zat.

luna111

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:06

Hoi,

Ik heb die van mij bij veldhuizen staan in nigtevecht ( niet zo ver van amsterdam) en ben echt super tevreden. Het veulen van dit jaar gaat er ook naartoe.

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 09:50

dankjewel voor je tip! Bij mij in de buurt zou ze bij een kennis van me kunnen staan maar die heeft alleen volwassen dieren. Dat heeft toch niet hetzelfde positieve effect als dat van in een kudde veulens?

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 10:58

FA --> EA-GZ

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 16:03

Wij hebben een fijne opfokplek voor een jaarlingmerrie over. Mocht iemand benieuwd zijn, pb gerust.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 23:29

ozzie111 schreef:
Hoi,

Ik heb die van mij bij veldhuizen staan in nigtevecht ( niet zo ver van amsterdam) en ben echt super tevreden. Het veulen van dit jaar gaat er ook naartoe.

Dit is wel een goed adres, maar ik denk dat ze voor komende winter vol zitten. Mijn jaarlinghengst heeft er op de wei gestaan, ik denk met die van Ozzie Lachen.