Beste mensen, Kan iemand mij het adres van Dhr. Schriel weten te bemachtigen. Het betreft een 31-jarige ruin die al eerder "patient" bij hem is geweest alleen zo'n 20 jaar geleden.....Alvast Hartelijke Dank !!
joke165
Geplaatst: 31-01-09 14:46
Hoi,
Zou iemand mij ook een adres en telefoonnummer willen pb-en? Schriel is me aanbevolen door meerdere mensen maar heb geen telefoonnummer of website kunnen vinden ofzo.
Alvast bedankt!
Lys
Geplaatst: 31-01-09 17:10
joke165 schreef:
Hoi,
Zou iemand mij ook een adres en telefoonnummer willen pb-en? Schriel is me aanbevolen door meerdere mensen maar heb geen telefoonnummer of website kunnen vinden ofzo.
Alvast bedankt!
je hebt pb!
sonja81
Geplaatst: 17-03-09 22:50
Heeft iemand voor mij ook het adres van dhr. Schriel?
groetjes sonja
Maroud
Geplaatst: 27-03-09 23:14
Ook ik zou graag zijn tel nr willen weten! Wie kan mij helpen want via Google kom ik niet verder Alvast bedankt
mschuring
Geplaatst: 14-02-10 23:38
hoi ik ga met mn paard donderdag heen mijn vriendin kent schriel en heeft alleen maar hele goede dingen van hem gezien mijn paard is al vanaf vorig jaar onregelmatig. ze is niet echt kreupel maar ze loopt ook niet fijn. 2x de fysio erbij gehad maar heb nog steeds het gevoel dat dit niet werkt. masseer haar regelmatig en doe oefeningen met haar maar er zit geen verbetering in. ze staat nu al vanaf begin december stil. had haar laast aan de longe gedaan en ze vond het wel lekker. maar na 2 dagen liep ze weer niet rad dit is echt niet leuk om zo je paard te zien. dus toch maar de stap genomen om naar schriel te gaan mag wel plakband op mn mond plakken want hij is niet zo dol op mensen maar hij is wel super met paarden. dus mondej dicht en gewoon goed kijken wat ie allemaal doet en alleen zn vragen beantwoorden en verder nie
laat het nog wel ff weten hoe het gegaan is
essie34
Geplaatst: 18-02-10 11:03
Ik ben er vanochtend voor het eerst geweest, bij hem in Ruinerwold. Had vooraf meerdere goede verhalen over hem gehoord, daarom besloten er eens heen te gaan. Ik vond het een hele aardige man en hij legde alles heel duidelijk uit. Pakte zelfs een 'paardenbeen' erbij om het eea uit te leggen. Mijn paard reageerde ook erg goed op hem, nu hopen dat de behandeling ook op de lange termijn resultaat heeft.. Eerste indruk is in ieder geval erg goed!!
yvonnehuzen
Geplaatst: 03-03-10 16:48
ik zoek ook een telefoon nummer van hem, via telefoonboek krijg ik wel een schriel maar weet niet of dit zijn adres is.. ik ben al eens eerder bij hem geweest, afgelopen okt. maar ik ben zijn gegevens kwijt en ik heb trouwens hele goede ervaringen met hem.
groetjes yvonne
deHogewal
Geplaatst: 05-03-10 09:28
hallo,
ik heb vanaf gisteren van deze man gehoord en gelijk een afspraak gemaakt. a.s. donderdag gaan we naar hem heen, samen met mijn vriendin der paard die daar al eerder is geweest. zij had goede verhalen en ik hoop nu dat hij ons ook kan helpen.
mijn paard is sinds de zomer al niet fijn.. in september een fysio er bij gehad omdat ze elke keer terug kwam in tempo en moeilijkheden had in rijden... fysio vond niets.. moest haar gewoon ontspannen longeren.. dat gedaan tot half december, 1x rijden 1x longeren... vanaf december moesten we uitwijken naar binnen manege omdat het weer zo slecht was en vanaf toen niet meer gelongeerd.. Inmiddels gestopt met rijden want ze heeft nu zo'n pijn.. als ik over der rug/heupen heen wil ze me schoppen.. Ik hoop dat deze meneer haar kan helpen... en dat we van't zomer weer normaal kunnen rijden...
essie34
Geplaatst: 20-04-10 13:42
Het is ondertussen al enige weken na mijn behandeling bij Hans Schriel (eind januari). Mijn paard heeft na de behandeling (o.a. kraken), ca 3 weken rust gehad en een supplement gekregen voor zijn gewrichten.. Na deze rustperiode met alleen stappen heel rustig de training opgebouwd, en ik kan gelukkig zeggen dat mijn paard nu geheel klachtenvrij is!! Voor ons bezoek in ruinerwold was hij echt onregelmatig, nu is er niks meer te zien en mijn paard zit weer super in zijn vel! Dus onze ervaring met hem is (gelukkig) erg goed
marietje62
Geplaatst: 21-05-10 11:55
Gisteren daar geweest met onze James. Ging elke keer een poostje bergopwaarts en had dan weer een terugval met het rijden. Dhr Schriel vond een verschoven ruggewervel en heeft die weer goed gezet en James zijn nieren en lever funtioneerden slecht. Druppels gekregen (voor de leverfunctie) en voedingsadvies ( Hartog kruidenbrok en 2 keer per week een biertje.......... ???) Weinig hooi, liever gras.
En nu maar afwachten wat het effect is................. Zou ook wel leuk zijn om wat meer te lezen bij dit topic over het effect van de behandeling bij de paardjes die dhr. Schriel behandeld heeft............
mardielvis
Geplaatst: 02-09-10 11:03
Heee Ja mijn pony Mardi is naar Hans schriel geweest. Ze had haar kruisspier uitgerekt. nu moet ik met een soort gel haar insmeren op haar kruisspier en ik kan weer op haar rijden echt super! ben heel tevreden. doeiii xx
mardi and elvis are the best things that ever happend to my
dit is wat ik kon vinden op google. ik ga van de week bellen hopen dat er volgende week een plekje vrij is. ik hoorde alleen dat hij alleen nog maar de donderdag morgen beschikbaar is ? klopt dat of kun je ook nog op andere dagen terecht