Tanja schreef:VSW-->EA-GZ Diensten
ligt t nou aan mij of staat hij nog steeds op dezelfde plaats

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Tanja schreef:VSW-->EA-GZ Diensten
Arabian_Girl schreef:Tanja schreef:VSW-->EA-GZ Diensten
ligt t nou aan mij of staat hij nog steeds op dezelfde plaats
aletniessen schreef:Wij hebben sinds kort een zorgstal opgezet voor dit soort problemen. De paarden kunnen op stal en worden dan gestapt en of gekoeld als u dat wilt. Eventueel stapmolen, klein puntje wei tegen de tijd dat dat zou kunnen. Onze zorgstal telt 5 boxen,(staat apart van pensiongedeelte) de dagindeling ziet er als volgt uit. 7 uur voeren, 9 uur gaan we mesten en krijgen de paarden dagelijks schoon stro (zaagsel). De paarden die binnen staan krijgen tusen de middag hooi/voordroog.
'smiddags worden ze gepoetst. Eventuele revalidatie loopt door de gehele dag heen. Om 6 uur krijgen ze weer voer/hooi en later op de avond nog een keer hooi. Onze ervaring is dat paarden lekker rustig blijven omdat ze in een rustige omgeving staan waar ze de gehele dag wel wat te zien hebben en ook beziggehouden worden. Verder verzorgen wij bij blessures de complete revalidatie. Onze website is http://www.stoeterijwillemien.nl
Groetjes Alet Niessen.
Vonnie84 schreef:Er is bij jou in de buurt een aparte revalidatiestal, want een paard van mijn werk is daar twee weken geleden naartoe gegaan. Ik weet alleen begod niet hoe het daar heet. Ik zal dat maandag eens navragen.
Gamier schreef:Vonnie84 schreef:Er is bij jou in de buurt een aparte revalidatiestal, want een paard van mijn werk is daar twee weken geleden naartoe gegaan. Ik weet alleen begod niet hoe het daar heet. Ik zal dat maandag eens navragen.
Ik hoor het graag van je!
Vonnie84 schreef:Ik heb navraag gedaan, maar het was 'de Paardenvleugel', die dus al genoemd werd in dit topic.