revalidatiestal omgeving Bergen op Zoom/Roosendaal e.o.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Arabian_Girl

Re: revalidatiestal omgeving Bergen op Zoom/Roosendaal e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 23:39

Tanja schreef:
VSW-->EA-GZ Diensten

ligt t nou aan mij of staat hij nog steeds op dezelfde plaats Clown

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 10:45

Arabian_Girl schreef:
Tanja schreef:
VSW-->EA-GZ Diensten

ligt t nou aan mij of staat hij nog steeds op dezelfde plaats Clown

Ik heb hem zelf verplaatst maar mocht iemand hier nog iets weten.......

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 18:38

Nu wel -> EA GZ diensten

aletniessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:10

Wij hebben sinds kort een zorgstal opgezet voor dit soort problemen. De paarden kunnen op stal en worden dan gestapt en of gekoeld als u dat wilt. Eventueel stapmolen, klein puntje wei tegen de tijd dat dat zou kunnen. Onze zorgstal telt 5 boxen,(staat apart van pensiongedeelte) de dagindeling ziet er als volgt uit. 7 uur voeren, 9 uur gaan we mesten en krijgen de paarden dagelijks schoon stro (zaagsel). De paarden die binnen staan krijgen tusen de middag hooi/voordroog.
'smiddags worden ze gepoetst. Eventuele revalidatie loopt door de gehele dag heen. Om 6 uur krijgen ze weer voer/hooi en later op de avond nog een keer hooi. Onze ervaring is dat paarden lekker rustig blijven omdat ze in een rustige omgeving staan waar ze de gehele dag wel wat te zien hebben en ook beziggehouden worden. Verder verzorgen wij bij blessures de complete revalidatie. Onze website is http://www.stoeterijwillemien.nl
Groetjes Alet Niessen.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 23:05

Er is bij jou in de buurt een aparte revalidatiestal, want een paard van mijn werk is daar twee weken geleden naartoe gegaan. Ik weet alleen begod niet hoe het daar heet. Ik zal dat maandag eens navragen.

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 11:17

aletniessen schreef:
Wij hebben sinds kort een zorgstal opgezet voor dit soort problemen. De paarden kunnen op stal en worden dan gestapt en of gekoeld als u dat wilt. Eventueel stapmolen, klein puntje wei tegen de tijd dat dat zou kunnen. Onze zorgstal telt 5 boxen,(staat apart van pensiongedeelte) de dagindeling ziet er als volgt uit. 7 uur voeren, 9 uur gaan we mesten en krijgen de paarden dagelijks schoon stro (zaagsel). De paarden die binnen staan krijgen tusen de middag hooi/voordroog.
'smiddags worden ze gepoetst. Eventuele revalidatie loopt door de gehele dag heen. Om 6 uur krijgen ze weer voer/hooi en later op de avond nog een keer hooi. Onze ervaring is dat paarden lekker rustig blijven omdat ze in een rustige omgeving staan waar ze de gehele dag wel wat te zien hebben en ook beziggehouden worden. Verder verzorgen wij bij blessures de complete revalidatie. Onze website is http://www.stoeterijwillemien.nl
Groetjes Alet Niessen.

Dank u wel voor uw antwoord. Uw stal ziet er schitterend uit echter is dit echt te ver uit de richting.

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 11:17

Vonnie84 schreef:
Er is bij jou in de buurt een aparte revalidatiestal, want een paard van mijn werk is daar twee weken geleden naartoe gegaan. Ik weet alleen begod niet hoe het daar heet. Ik zal dat maandag eens navragen.

Ik hoor het graag van je!

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:51

Gamier schreef:
Vonnie84 schreef:

Ik hoor het graag van je!

Ik heb navraag gedaan, maar het was 'de Paardenvleugel', die dus al genoemd werd in dit topic.

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 19:10

Vonnie84 schreef:
Ik heb navraag gedaan, maar het was 'de Paardenvleugel', die dus al genoemd werd in dit topic.

Dank je wel voor het navragen. Helaas staat de Paardenvleugel vol op dit moment. Over een aantal weken heeft hij weer een plaats vrij.

Ik zelf zit nu aan Q-stables in Halteren te denken. Iemand hier eraving mee?