Woon in Utrecht, dus vrij centraal!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muzefee schreef:We willen niemand buitensluiten oid, maar we moeten nog even zien hoe verantwoord het is om mensen van bijv. 14 2/3/4 dagen (oid) te laten fotograferen. We moeten namelijk wel doorzetters hebben en zeker weten waar we op aan kunnen.
SSDesign schreef:Muzefee schreef:We willen niemand buitensluiten oid, maar we moeten nog even zien hoe verantwoord het is om mensen van bijv. 14 2/3/4 dagen (oid) te laten fotograferen. We moeten namelijk wel doorzetters hebben en zeker weten waar we op aan kunnen.
Oke. Naja, dan zal ik afvallen want ik ben pas 14. Ik hoor het nog wel
Muzefee schreef:Tuurlijk je kan 18 zijn en geen doorzetter, maar het is aannemelijk dat je van een 18 jarige meer kan verwachten dan van een 14 jarige.
Myukii schreef:Ik denk niet dat dit helemaal de plaats is voor een discussie.
Myukii schreef:Nogmaals, op de lijst die we op dit moment hebben, hebben we niet naar leeftijd, maar naar ervaring en kwaliteit van de foto's gekeken. Nog helemaal geen reden voor paniek dus, er is namelijk nog niks aan de hand.![]()
Puntjes zijn alleen, dat het qua vervoer misschien problemen op kan leveren. Verder is het ook eigenlijk verboden om mensen van 14 zo lang 'zwaar' werk te laten verrichten. Ook wordt er gewoon best een stukje verantwoordelijkheid verwacht, niet alleen qua kwaliteit foto's, maar ook met het bijhouden van de website, bestellingen en afspraken nakomen. Hiermee doel ik níét op een van de mensen in dit topic, maar gewoon in het algemeen. Nu weten we van sommigen hier dat dat geen probleem zal zijn, maar niet van iedereen, en dat is gewoon iets waar rekening gehouden moet worden, omdat we toch wat willen opzetten wat goed werkt.![]()
Verder is die leeftijdsgrens er helemaal nog niet, en kunnen de mensen die het zich aantrekken, of wie het direct aangaat, mij best pben voor uitleg natuurlijk.