[GZ] Enthousiaste fotografes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Appelflapje

Re: [GZ] Enthousiaste fotografes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 22:18

Ja, ik zou ook heeel graag mee doen! Ja Vind 't een leuk idee ook! Helaas ook geen lichtsterke lens om écht goede kwaliteit foto's te maken binnen, maar buiten lukt het prima! Ja
Woon in Utrecht, dus vrij centraal! Ja

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:58

Buiten gaat voor mij ook prima lukken, binnen wordt de kwaliteit helaas minder.
Binnenkort zit er wel een nieuwe camera aan te komen dus wie weet dat dat dan ook mogelijk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:59

Oh dat lijkt mij ook leuk! Ik ga je even toevoegen! Haha!

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 00:15

Mij lijkt het ook erg leuk om mee te doen.
Ik heb op het moment nog geen goede lichtsterke lens voor binnen, maar buiten fotograferen doe ik graag.
Ik woon in België net over de grens bij Tilburg. Normaal fotografeer ik omg. Brabant. Vanaf april ongeveer dit jaar zal ik mijn rijbewijs hebben en ben dan bereid om ook verder te reizen.
Foto's staan online op mijn website.
Ik zal je msn even toevoegen!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 01:07

Wat een ontzettend goed idee, ik heb alleen nog niet zo heel veel ervaring (ruin 2,5 jaar) waarvan nu een maand of 4/5 spiegelreflex heb opzich wel geschikt apparatuur. Kan ik is een keer mee kijken of ik tussen de kwaliteit van de rest pas Nagelbijten / Gniffelen

Lijkt mij in iedergeval een super idee!

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 10:15

Ik zou het erg leuk vinden om mee te doen!
..maar ik weet niet of ik goed genoeg ben. Ik heb nog niet heel veel ervaring bezit nu ongeveer 5 maanden de spiegelreflex canon eos 400d. maar ben bereid ervaring op te doen.
Kijk in me onderschrift voor mijn website, en beslis maar hopelijk krijg ik een PM van je Lachen

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 12:52

Het loop goed Joys, zaterdag onze 1ste gezamelijke shoot de Kleihoeve?
Gr.Frans

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 16:37

Ik meld mij aan voor voornamelijk de 3 noordelijke provincies Knipoog

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 17:04

Ik meld me aan voor driehoek Den Bosch, Nijmegen en Eindhoven Lachen

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 17:42

De nieuwe aanmeldingen zal ik vanavond even bijschrijven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 17:56

Was ik wat, of niet? Lachen
Anders zou ik graag een PB willen Haha!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:02

We willen niemand buitensluiten oid, maar we moeten nog even zien hoe verantwoord het is om mensen van bijv. 14 2/3/4 dagen (oid) te laten fotograferen. We moeten namelijk wel doorzetters hebben en zeker weten waar we op aan kunnen. Knipoog

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:04

Muzefee schreef:
We willen niemand buitensluiten oid, maar we moeten nog even zien hoe verantwoord het is om mensen van bijv. 14 2/3/4 dagen (oid) te laten fotograferen. We moeten namelijk wel doorzetters hebben en zeker weten waar we op aan kunnen. Knipoog

Opgelost via PB Lachen
Laatst bijgewerkt door SSDesign op 17-01-08 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:06

Nou, dan zal ik ook wel afvallen, ben nl 15.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:07

SSDesign schreef:
Muzefee schreef:

Oke Lachen. Naja, dan zal ik afvallen want ik ben pas 14. Ik hoor het nog wel Haha!

Het ligt hem eraan of je de ervaring hebt zodat het goed loopt. Knipoog Maar vanavond laten we wel even een lijstje zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:07

Doorzetters heeft niets te maken met leeftijd denk ik... je kan 18 zijn maar dan nog niet altijd even berekenbaar bij wijze van spreken. Moet zeggen dat ik dat nogal onzinnig vind Bloos Je kan aan iemands doen en laten toch al gauw merken of diegene echt serieus is of niet.

En 't lijkt me dat SSD sowieso 'in' is toch?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:09

Tuurlijk je kan 18 zijn en geen doorzetter, maar het is aannemelijk dat je van een 18 jarige meer kan verwachten dan van een 14 jarige. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:10

Vind ik niet per definitie. Je merkt al gauw wie er wel serieus zijn en wie niet, en als je gewoon duidelijk opstelt dat ieder van elkaar opaan moet kunnen etc. zullen degene die dat te 'streng' vinden bijvoorbeeld toch al niet meer mee willen doen.

Iemand vanwege leeftijd 'uitsluiten' en al geen kans geven is gewoon bijna discriminatie...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-01-08 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:11

Wat een leuk idee zeg! Heb nog niet zo vaak op evenementen foto's gemaakt, maar wel regelmatig fotoshoots.

Ik kan gratis met de trein reizen dus kan eigenlijk overal in NL wel komen Lachen (met de bus is voor mij niet gratis, maar dat is geen probleem)

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 18:16

Ik denk niet dat dit helemaal de plaats is voor een discussie. Op het moment hebben we een lijstje waar we níét gelet hebben op leeftijd, maar het is wel iets om over na te denken. Ook ivm vervoer, niet elke 14-jarige mag alleen met de trein (logisch!) en niet elke ouder heeft behoefte om steeds maar te rijden (nog logischer).
Eigenlijk heb ik geen recht van spreken, ben zelf ook 16, maar ik weet dat het voor mij geen probleem is om ver te reizen.

Op dit moment hebben we dus niet gekeken naar leeftijden, wat misschien op het lijstje van vanavond wel zal blijken. Maar ik ben het absoluut met muzefee eens dat je van een volwassene meer kan verwachten dan van een 14-jarige, hoe vervelend ik het ook vind om 'leeftijdsvooroordelen' over mezelf te horen Lachen

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:17

Muzefee schreef:
Tuurlijk je kan 18 zijn en geen doorzetter, maar het is aannemelijk dat je van een 18 jarige meer kan verwachten dan van een 14 jarige. Knipoog

Opgelost via PB Lachen
Laatst bijgewerkt door SSDesign op 17-01-08 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:27

Myukii schreef:
Ik denk niet dat dit helemaal de plaats is voor een discussie.

Dat denk ik wel, want iemand hier begint toch over die leeftijdsgrens die er kennelijk komt Lachen ? Dan is het lijkt mij hier ook de plaats om daarop te reageren.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 18:42

Nogmaals, op de lijst die we op dit moment hebben, hebben we niet naar leeftijd, maar naar ervaring en kwaliteit van de foto's gekeken. Nog helemaal geen reden voor paniek dus, er is namelijk nog niks aan de hand. Lachen
Puntjes zijn alleen, dat het qua vervoer misschien problemen op kan leveren. Verder is het ook eigenlijk verboden om mensen van 14 zo lang 'zwaar' werk te laten verrichten. Ook wordt er gewoon best een stukje verantwoordelijkheid verwacht, niet alleen qua kwaliteit foto's, maar ook met het bijhouden van de website, bestellingen en afspraken nakomen. Hiermee doel ik níét op een van de mensen in dit topic, maar gewoon in het algemeen. Nu weten we van sommigen hier dat dat geen probleem zal zijn, maar niet van iedereen, en dat is gewoon iets waar rekening gehouden moet worden, omdat we toch wat willen opzetten wat goed werkt. Lachen

Verder is die leeftijdsgrens er helemaal nog niet, en kunnen de mensen die het zich aantrekken, of wie het direct aangaat, mij best pben voor uitleg natuurlijk. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:45

Myukii schreef:
Nogmaals, op de lijst die we op dit moment hebben, hebben we niet naar leeftijd, maar naar ervaring en kwaliteit van de foto's gekeken. Nog helemaal geen reden voor paniek dus, er is namelijk nog niks aan de hand. Lachen
Puntjes zijn alleen, dat het qua vervoer misschien problemen op kan leveren. Verder is het ook eigenlijk verboden om mensen van 14 zo lang 'zwaar' werk te laten verrichten. Ook wordt er gewoon best een stukje verantwoordelijkheid verwacht, niet alleen qua kwaliteit foto's, maar ook met het bijhouden van de website, bestellingen en afspraken nakomen. Hiermee doel ik níét op een van de mensen in dit topic, maar gewoon in het algemeen. Nu weten we van sommigen hier dat dat geen probleem zal zijn, maar niet van iedereen, en dat is gewoon iets waar rekening gehouden moet worden, omdat we toch wat willen opzetten wat goed werkt. Lachen

Verder is die leeftijdsgrens er helemaal nog niet, en kunnen de mensen die het zich aantrekken, of wie het direct aangaat, mij best pben voor uitleg natuurlijk. Lachen

Jij geeft hele andere reden dan er in eerste instantie gegeven worden, en zegt ook weer wat totaal anders... het gaat erom dat de manier waarop het in eerste instantie gezegd werd niet zo netjes en erg onredelijk leek Bloos

JW18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 21:51

Regio Overijssel en eventueel Drente wil ik inprincipe wel voor mijn rekening nemen. Enkele door mij gemaakte foto's op concoursen staan op mijn vernieuwde website ( nog niet geheel af, maar wordt druk aan gewerkt).