Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcato schreef:Rekent hij ook voorrijkosten als ik ook daadwerkelijk een zadel bij hem koop??
mynique schreef:Hey Suus,
Ik wil ook die van Cardy naar mijn zadel laten kijken. Wellicht dat het dan voordeliger is.
Bel mij anders ff als je hem gaat bellen.
kus
Ikima schreef:John Kool is wel een goeie, hij werkt netjes en is eerlijk.
Het voordeel is dat hij je zadel ter plekke bijvult en daarna op je paard controleert.
Hij is qua voorrijdkosten wel prijzig maar volgens mij hoef je die niet te betalen als je bij hem een zadel koopt. Je moet hem gewoon even bellen en al die dingen even vragen, daar doet hij niet moeilijk over, je moet wel om John vragen want hij heeft ook nog een bedrijfspartner.
Marcato schreef:mynique schreef:Hey Suus,
Ik wil ook die van Cardy naar mijn zadel laten kijken. Wellicht dat het dan voordeliger is.
Bel mij anders ff als je hem gaat bellen.
kus
Ow dat is goed om te weten! Misschien wil Cardy ook, dan kunnen we het door 3-en doen!
Marcato schreef:Ik hoop dat ik hem vandaag kan bellen hier op mijn werk.
Weten jullie eigenlijk of hij zadels inruilt?
mynique schreef:Ik heb het nr. Suus.
Zal ik bellen voor een afspraak?
Zeg maar wanneer jij kan.
dierfysio schreef:gewoon vragen dus! jongens, John bijt niet, hoor: gewoon bellen, en vragen!
dierfysio schreef:John is een van de eerlijkste mensen die ik ken. die belazert je niet! hij heeft het ook niet voor niets zo druk, he? paardenwereld is een naar wereldje hoor: één foutje en iedereen weet het.en dan hoef je niet meer te komen.
John doet z'n werk netjes, echt.
en nee: ik heb geen aandelen in de zaak!