Iemand bekend met Gert-jan den Heijer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Iemand bekend met Gert-jan den Heijer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 13:59

Marcato schreef:
Ik ben dus ook niet zo heel erg fan van dat kraken/manipuleren van hem bij al die paarden bij ons op stal. Heb echt het idee dat men er aan meedoet voor de zgn 'hype' dan dat het echt zin heeft. 9 van de 10 paarden die door hem behandelt worden, vindt ik er nou niet echt stukken beter door lopen. Maar goed, dat is mijn mening. Als dierenarts zal hij zeker goed zijn!

Ik wil direct geloven dat het kraken/manipuleren lang niet altijd zin lijkt te hebben en zelfs dat dit voor bijna alle behandelingen geldt. Ik geloof alleen niet dat je dit zozeer aan de behandelend dierenarts toe kunt schrijven. Ookal heeft een paard de allerbeste behandeling gehad voor een rugprobleem/beenprobleem/etc, het uiteindelijke resultaat hangt voornamelijk af van wat de ruiter er vervolgens mee gaat doen.

Overigens zijn mijn ervaringen met de Vallei / Gert-Jan zeer positief.

Ivon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 14:07

Citaat:
het uiteindelijke resultaat hangt voornamelijk af van wat de ruiter er vervolgens mee gaat doen

Helemaal mee eens. Ik vond het dan ook erg fijn dat wij ook even geholpen werden met hoe we het paard moesten rijden en longeren.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 14:09

Ik ben zelf een keer naar een manueel therapeut geweest en heb ervaren wat voor een verschil het kan makne. En dat terwijl ik geen pijn had maar gewoon voelde dat er iets blokkeerde.

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 14:10

Daar sluit ik me ook bij aan. Het ligt er wel aan wat je als ruiter na die tijd doet. Was ook blij dat ze me met alles begeleid hebben.

Viper03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 14:12

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik wil bij deze het topic eindigen om te voorkomen dat er nare dingen gezegd worden, want dat was natuurlijk niet de opzet van het topic. Maar over het algemeen waren de reacties positief, dus dat is gelukkig niet gebeurd.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 16:10

Ik heb hem vaak bij mijn paard gehad Lachen Op zich een fijne man, hij komt alleen eeuwig te laat Nagelbijten / Gniffelen Mijn paard had ook rugproblemen, en hij heeft me toen 'rijles' gegeven. Ging daarna veel beter Lachen Maar ook met de rest van de vallei heb ik fijne ervaringen (cobine/tobias)

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 19:40

Volgens mij is er geen rede tot sluiting van dit topic en is het toegestaan om dit soort dingen te bespreken, de Anky's worden ook tenslotte ook tot in den treure bediscusieerd. Het is juist een enorm voordeel om op deze manier ervaringen te horen over veeartsen/klinieken/zadelmakers/etc. Helemaal niets mis mee! Mindere verhalen blijf je altijd houden, het gaat om de manier waarop er mee om gegaan en over gepraat wordt.

Komt de dhr. Den Heijer ook naar het noorden?

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 20:05

Rukaro schreef:
Volgens mij is er geen rede tot sluiting van dit topic en is het toegestaan om dit soort dingen te bespreken, de Anky's worden ook tenslotte ook tot in den treure bediscusieerd. Het is juist een enorm voordeel om op deze manier ervaringen te horen over veeartsen/klinieken/zadelmakers/etc. Helemaal niets mis mee! Mindere verhalen blijf je altijd houden, het gaat om de manier waarop er mee om gegaan en over gepraat wordt.

Komt de dhr. Den Heijer ook naar het noorden?

in combinatie met andere afspraken (liefst op dezelfde stal) misschien wel. niet voor 1 paard. daar is hij te druk voor! ik weet dat hij eens per zoveel weken in Haarlem op een stal een zwik paarden behandelt. misschien kunnen ze bij jou ook zoiets regelen als je dat wilt?